تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,تیر,۰۶

همکاری با یکدیگر برای تقویت مبارزه جهانی علیه جعلگران

نویسنده : تیم محتوا

دارمش مهتا، معاون خدمات شرکای فروش جهانی آمازون، امروز از سازمان‌های بخش خصوصی و دولتی در اروپا خواست به کار علیه جعل‌کنندگان ادامه دهند. دارمش طی سخنرانی در اجلاس بین المللی اجرای IP، پیشرفت قابل توجهی را که برای بهبود حفاظت و اجرای حقوق مالکیت معنوی در اتحادیه اروپا و سراسر جهان حاصل شده است، برجسته کرد.

وی همچنین سه زمینه را برای همکاری بیشتر بین سازمان‌های بخش خصوصی و دولتی شناسایی کرد:

  • به اشتراک گذاری اطلاعات بیشتر در بخش خصوصی
  • به اشتراک گذاری اطلاعات بیشتر با آژانس های مشتری برای خرید جعل کنندگان در مرزها
  • اولویت بندی و تامین منابع بیشتر برای مجریان قانون برای تعقیب مجرمان مظنون

سخنرانی دارمش در اجلاس سران:

نام من دارمش مهتا است و نایب رئیس سازمان خدمات شریک فروش جهانی آمازون هستم. می‌خواهم با تشکر از EUIPO و مدیر اجرایی آن، کریستین آرچامبو، به خاطر دعوت از من برای شرکت در این گفتگوی انتقادی درباره راه‌های بهبود حفاظت و اجرای حقوق مالکیت معنوی در اتحادیه اروپا و سراسر جهان تشکر کنم.

برای فرصتی برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد بهترین شیوه ها و اقدامات بیشتر مورد نیاز برای تقویت مبارزه جمعی ما علیه جعلگران. بیست و هشت سال پیش، آمازون تصمیم گرفت تا به مشتری محورترین شرکت زمین تبدیل شود.

به عنوان بخشی از این مأموریت، ما بر کسب و حفظ اعتماد وسواس داریم و اطمینان حاصل می کنیم که تجربه خرید و فروش قابل اعتمادی را برای مشتریان و شرکای فروش خود فراهم می کنیم. ما همچنان به سرمایه گذاری ها و پیشرفت های قابل توجه در تلاش های محافظت از برند خود ادامه می دهیم.

در سال ۲۰۲۲، ما بیش از ۱.۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری کردیم و بیش از ۱۵۰۰۰ نفر را به کار گرفتیم – که به محافظت از مشتریان، مارک ها، شرکای فروش و فروشگاه خود در برابر جعل، کلاهبرداری و سایر اشکال سوء استفاده اختصاص داشت.

این سفر در طول سالیان متمادی بوده است و ما با تمرکز بر سه حوزه کلیدی، موفقیت بزرگی در جلوگیری از تقلبی ها یافته ایم. اول، اجرای کنترل های پیشگیرانه قوی. فروش در فروشگاه آمازون دنیایی از فرصت‌ها را برای کارآفرینان و کسب‌وکارهای کوچک باز می‌کند، و ما سعی می‌کنیم کارآفرینان را ساده کنیم که بتوانند شروع به کار کنند و با یک حساب فروش جدید راه‌اندازی کنند، اما انجام این کار برای بازیگران بد بسیار دشوار است.

علاوه بر تأیید اطلاعات کلیدی فروشنده، مالیات، بانک و سایر داده‌ها، ما همچنان به سرمایه‌گذاری در تکنیک‌ها و فناوری پیشرفته یادگیری ماشینی ادامه می‌دهیم. این شامل استفاده از پیشرفت‌ها در شبکه‌های عصبی، تشخیص ناهنجاری مبتنی بر نمودار، طبقه‌بندی چند وجهی، هوش مصنوعی مولد و موارد دیگر است.

همکاری با یکدیگر برای تقویت مبارزه جهانی علیه جعلگران

این نوآوری‌ها، همراه با تلاش‌های ما برای پاسخگویی به بازیگران بد، در جلوگیری از جعل‌کنندگان حتی از تلاش برای ایجاد یک حساب فروش جدید مؤثر بوده است. در نتیجه، تعداد بازیگران بدی که تلاش کردند یک حساب فروش جدید در آمازون ایجاد کنند، از ۶ میلیون تلاش در سال ۲۰۲۰، به ۲.۵ میلیون تلاش در سال ۲۰۲۱، به ۸۰۰۰۰۰ تلاش در سال ۲۰۲۲ کاهش یافته است.

دوم، ما ابزارهای قدرتمندی را برای صاحبان حقوق ایجاد می کنیم تا با مشارکت با ما، به طور مؤثرتری از برندهای خود محافظت کنند. ما با تعداد زیادی از برندها کار می کنیم و از آنجایی که آنها محصولات خود را بهتر می شناسند، با هم همکاری می کنیم، بنابراین می توانیم حتی در جلوگیری از جعل کنندگان موثرتر باشیم.

چندین سال پیش، ما Amazon Brand Registry را راه‌اندازی کردیم که یک سرویس رایگان برای مارک‌ها بدون توجه به اینکه آیا در فروشگاه ما به فروش می‌رسند یا خیر. ما از داده‌هایی استفاده می‌کنیم که مارک‌ها در ثبت نام تجاری در اختیار ما قرار می‌دهند و آمازون با استفاده از آن، حفاظت‌های خودکاری را توسعه داده و به نوآوری خود ادامه داده است که در سراسر کاتالوگ محصولات برای کاهش بیشتر و جلوگیری از نقض بیشتر آن مارک‌ها کار می‌کند.

در نتیجه، در سال ۲۰۲۲، در حالی که ما همچنان به رشد تعداد محصولات در فروشگاه خود ادامه می‌دهیم و به رشد تعداد برندها در ثبت نام تجاری آمازون ادامه می‌دهیم، همچنین ۳۵٪ اخطارهای معتبر کمتری در مورد نقض از طرف صاحبان حقوق دریافت کردیم.

ما همچنین به برنامه هایی که مانند برنامه IP Accelerator خود ایجاد کرده ایم افتخار می کنیم. برای کسب و کارهای کوچکی که به تازگی شروع به کار کرده اند و به دنبال کمک برای به دست آوردن و حفاظت از مالکیت معنوی خود هستند، برنامه شتاب دهنده IP این مشاغل را با شبکه ای از شرکت های حقوقی IP قابل اعتماد در ۳۹ کشور مختلف و ۱۳ زبان مختلف متصل می کند و کیفیت بالایی را ارائه می دهد.

سوم، ما بر پاسخگو نگه داشتن جعل کنندگان تمرکز می کنیم. ما به همکاری با برندها و مجریان قانون ادامه می‌دهیم تا جعل‌کنندگان بیشتری را مورد بازخواست قرار دهیم، تا این مجرمان را از سوء استفاده از فروشگاه باز داریم و آنها را از فروش تقلبی‌ها در هر جایی متوقف کنیم.

تلاش‌های ما برای شناسایی و کمک به از بین بردن سازمان‌های تقلبی کار می‌کند و تأثیر مثبتی دارد. در سال ۲۰۲۲، واحد جرایم تقلبی آمازون یا CCU، بیش از ۱۳۰۰ جعل کننده در سراسر جهان شکایت کرد یا برای تحقیقات جنایی معرفی کرد.

ما همچنین برای یافتن کارخانه‌ها و انبارهایی که این کالاها در آنجا ایجاد یا ذخیره می‌شوند، تلاش می‌کنیم و همچنین آنها را تعطیل می‌کنیم. در سال ۲۰۲۲، بیش از ۶ میلیون نسخه تقلبی را شناسایی، ضبط و به طور مناسب دفع کردیم. از فروش مجدد آنها در هر نقطه از زنجیره تامین جلوگیری نمودیم.

برای چند نمونه، در ماه فوریه، ما با Brother شریک شدیم تا اولین شکایت مدنی مشترک خود را در اروپا علیه هجده عضو یک حلقه جنایی که با فروش کارتریج های تونر تقلبی سعی در فریب مشتریان داشتند، تشکیل دهیم. ما همچنین اطلاعاتی را با چندین دفتر امنیت عمومی در چین به اشتراک گذاشته‌ایم که به اجرای قانون محلی کمک کرده است تا به عملیات جعل در چندین استان چین حمله کند، صدها هزار نسخه تقلبی را کشف کند و چندین شبکه جعل را از بین ببرد.

اما ما به تنهایی این کار را انجام نمی دهیم. در اتحادیه اروپا، ما به طور منظم با Europol، با Guardia Civil در اسپانیا، Guardia Di Finanza در ایتالیا، و خدمات پلیس منطقه ای آلمان و همچنین آژانس های گمرک فرانسه، بلژیک و آلمان و چک همکاری می کنیم.

بنابراین، این سه ستون، کنترل‌های فعال، ابزارهای قدرتمند برای صاحبان حقوق، و پاسخگو نگه داشتن بازیگران بد برای استراتژی ما حیاتی بوده است. اما همانطور که قبلاً امروز شنیدید، جعل یک نگرانی جهانی برای همه ما باقی مانده است.

بنابراین ما می دانیم که در حالی که پیشرفت قابل توجهی داشته ایم، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و همچنین می دانیم که می توانیم با همکاری در بخش خصوصی و دولتی بسیار موثرتر باشیم. ما سه حوزه خاص را می‌بینیم که می‌خواهیم به همکاری و شریک برای جلوگیری از جعل‌کنندگان در سراسر صنعت ادامه دهیم. می توانید اخبار آمازون را در زاکولا دنبال کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود