تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آذر,۳۰

بهترین کفش ورزشی ضد آب

نویسنده : تیم محتوا

کفش ورزشی ضد آب را وارد کنید. این ممکن است برای پیاده روی، یا دویدن در مسیر، یا به سادگی در کفش های راحتی، بدون توجه به شرایط بد آب و هوا ساخته شود. اما صرف نظر از هدف مورد نظرش، در حال حاضر از کفش های پرطرفدار است.

خرید کفش های پیاده روی

می‌توانید آن را به‌عنوان نوعی رویکرد جدید و ژانر نوین برای ترکیب پیاده‌روی، کوه‌نوردی و سایر وسایل فضای باز با مد بالا در نظر بگیرید، اگرچه فناوری نیز عامل بزرگی است. اکنون که شرکت‌های تولیدکننده کفش‌های کتانی از هر طبقه‌ای از زندگی می‌توانند غشاها و پوشش‌های ضدآب را روی محصولات خود قرار دهند، بدون اینکه ظاهر را کاملاً مختل کنند، کفش ورزشی ضد آب، در برندهای مختلفی عرضه می شود.

تنوع بسیار زیاد کفش‌های کتانی ضدآب بسیار زیبا در بازار تقریباً احساس می‌ شود. در اینجا برخی از کفش های  کوهنوردی از برند آدیداس گرفته تا دوندگان نایک و مدل‌های آماده برای مسیرهای پیاده‌روی از The North Face، Vasque و موارد دیگر وجود دارد. اینها کفش‌هایی هستند که می‌توانید در مواقعی که هوا بارانی و زمین خیس است از آنها استفاده کنید، اما هنوز هم، به عنوان کفش‌های ورزشی در نظر گرفته می شوند.

کفش ورزشی ضد آب

کفش ورزشی مخصوص دویدن Excursion TR15 GTX Trail

هم اکنون با ۳۵% تخفیف، با قیمت ۶۵ دلار در آمازون عرضه می شود. دوندگان حتی زمانی که ابری در آسمان وجود ندارد، Saucony’s Excursion  را دوست دارند، این کفش ورزشی ضد آب، بهترین عملکرد را داشته و نسخه‌ای ساخته است که وقتی باران می ‌بارد، به خوبی از پاهای شما محافظت می کند.

کفش دویدن ژل سونوما ۶ G-TX

این کفش با قیمت ۶۰ دلار در آمازون عرضه می شود. ژل سونومای آسیکس یک کفش مخصوص دویدن است که مورد علاقه دوندگان مشتاق می باشد. این استایل، به دلیل بالشتک بودن، ضربه گیر بودن و زیره های بادوام مشهور است. با برداشتن یک قدم جلوتر از طراحی، ژل سونوما اکنون دارای یک رویه قابل تنفس و ضد آب است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند صفورا

کفش ورزشی پیاده روی ضد آب Vitesse Fasttrack

قیمت این کفش ضد آب، ۸۰ دلار در آمازون می باشد. جای تعجب نیست که کلمبیا، کفش‌های کتانی کامل با فناوری ضد آب و زیره Omnigrip ارائه می‌دهد.

کفش دویدن Pegasus Trail 3 GORE-TEX

این کفش ورزشی ضد آب، هم اکنون ۲۴% تخفیف داشته و با قیمت ۱۱۰ دلار در NIKEعرضه می شود. این‌ها برای دویدن در مسیر ساخته شده‌اند. می توانید کفی صاف و ضد آب Gore-Tex Invisible Fit را بررسی کنید.

کفش ورزشی پیاده روی Moab 2 GTX

هم اکنون ۲۱% تخفیف برای این کفش در نظر گرفته شده و با قیمت ۱۱۰ دلار در ZAPPOSعرضه می شود. مانند کلمبیا، Merrell  نیز در مواردی برای کوهنوردان تخصص دارد، بنابراین می‌دانید که کفش‌های ورزشی آن از جمله این گزینه تنفسی با غشای ضد آب، پاهای شما را خشک نگه می‌دارد.

کفش ورزشی ضد آب

کفش پیاده روی Terrex AX4 Primegreen RAIN.RDY

این کفش ورزشی ضد آب، ۱۲۰ دلار در آدیداس به فروش می رسد. این کفش های آدیداس ساده، برای مقاومت در برابر سختی‌های دویدن روی گل و لای یا دویدن در زمین‌های سنگی ساخته شده‌اند. و به لطف رنگ‌های کم‌رنگ و محافظ Gore-Tex در برابر آب و هوا، هنگام دویدن و یا کوهنوردی به خوبی مقاومت می‌کنند.

کفش ضد آب رانر میزلز

قیمت این کفش، ۱۱۵ دلار در ALLBIRDSاست. کفش های Mizzles خود را با همان رویه ‌های پایداری که در کفش‌ های ورزشی روزمره استفاده می‌کند، می‌سازد. اما یک محافظ ضد آب بر پایه زیستی اضافه می‌کند تا از خیس شدن جوراب‌ها و پاهای شما جلوگیری کند.

کفش کتانی ۵۷/۴۰

این کفش ورزشی ضد آب، هم اکنون دارای ۱۳% تخفیف است و با قیمت ۱۴۰ دلار عرضه می شود. این کفش ها با طراحی ضد آب ارائه شده و با رویه های گورتکس کامل شده است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین سرم های آبرسان پوست صورت

کفش پیاده‌روی کم ارتفاع Breeze LT NTX

این کفش با قیمت ۱۶۰ دلار در BACKCOUNTRYعرضه می شود. Vasque نام تجاری خود را بر روی کفش های پیاده روی ساخته است که می توانند مسافت را طی کنند. خوشبختانه، این شرکت کفش های ورزشی بسیار خوب و ضد آب پیاده روی را نیز ارائه می دهد.

کفش ورزشی چلنجر ATR 6 GTX

این کفش ورزشی ضد آب، با ۱۳% تخفیف و قیمت۱۳۰ دلار در HOKA.COMعرضه می شود. این کفش ورزشی است که به نظر می رسد در روزهای آفتابی و آب و هوای معتدل ساخته شده ، اما تمام محافظتی را که در شرایط آب و هوایی حتی برای سخت ترین شرایط مرطوب نیاز دارید، ارائه می کند.

کفش ورزشی Vectiv Escape Futurelight Trail

این کفش ورزشی، ۲۶% تخفیف داشته و با ۹۳ دلار در MOOSE JAWارائه می شود. آیا این تعجب آور است که The North Face کفش های مقاوم و شیک ضدآب می سازد که برای بیرون از منزل مناسب هستند، اما در فضای بیرون از خانه هم احساس می کنید که در خانه خود هستید. این کفش‌های کتانی که از غشای DryVent  ساخته شده اند، برای دفع آب، از آن استفاده می‌کنند.

کفش ورزشی ضد آب

کفش ورزشی Multi-Vent M Low GTXS

این کفش ورزشی ضد آب، هم اکنون ۳۴% تخفیف داشته و با قیمت ۱۳۱ دلار در آمازون عرضه می شود. ممکن است فکر کنید که این کفش ورزشی کاملاً تنفسی با سوراخ‌هایی که در سرتاسر آن سوراخ شده است، ضد آب نیست، اما Ecco با استفاده از فناوری Gore-Tex توانسته است انتظارات را زیر پا بگذارد.

کفش دویدن Terrex Agravic Ultra Trail

قیمت این کفش، ۱۶۰ دلار در آدیداس است. اگر بیشتر به رنگ‌های برندهای قدیمی فضای باز تمایل دارید، آدیداس شما را پوشش می‌دهد. کفش های کوهنوردی Terrex که با گورتکس طراحی شده اند، وقتی صحبت از مواد مورد استفاده در تولید کفش به میان می آید، بسیار آینده نگر هستند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کیسه آب گرم از آمازون با تخفیف

هایک Gore-Tex Sneaker

این کفش زیبا و ورزشی، ۱۶۰ دلار در سالومون به فروش می رسد. همین که بگوییم هوا در تابستان غیرقابل پیش بینی است. به همین دلیل است که شما به این کفش ورزشی ضد آب، نیاز دارید که به درستی Predict نام دارند. این کفش‌ها که با رویه‌های گورتکس کامل شده‌اند، بهترین کیفیت را به شما می دهد. شما می توانید این محصولات را از طریق زاکولا و از سایت های خارجی معتبر، خریداری کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود