معرفی دستگاه های اصلاح wahl

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

Kuno Moser GmbH در سال ۱۹۴۶ در سنت جورجن با ۲۰ کارمند تأسیس شد. رشد مستمر منجر به تأسیس دومین کارخانه تولیدی در Mosonmagyarovarمجارستان در سال ۱۹۹۳ گردید. این شرکت که در همان زمان به MOSER Elektrogeräte GmbH تغییر نام داده بود، در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت آمریکایی WAHL Clipper در استرلینگ، ایلینوی، تولید کننده جهانی لوازم آرایش مو، اداره شد. در سال ۲۰۰۲ سرانجام این شرکت نام Wahl GmbH را به خود اختصاص داد. در اینجا به معرفی دستگاه های اصلاح Wahl پرداخته ایم.

پیشنهاد مطالعه :جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ

درباره Wahl

کمپانی Wahl GmbH  امروزه بیش از ۲۷۰ پرسنل را استخدام می کند، و درجه بالایی از آگاهی از کیفیت، انعطاف پذیری و نوآوری فنی مسیر را برای آینده آماده می کند. موفقیت Wahl GmbH امروزه در زمینه لوازم آرایش حرفه ای و محصولات مراقبت از حیوانات از شهرت بین المللی بسیار خوبی برخوردار است.

محصولات Wahl به دلیل طراحی‌های ارگونومیک، تیغه‌های دقیق، موتورهای قدرتمند و برش‌کاری موثر و ماندگار که با فضای شلوغ سالن همخوانی دارد، مشهور هستند. چه به دنبال ماشین های اصلاح شارژی سبک وزن Wahl یا ریش تراش های سنتی و قدرتمند Wahl باشید، ما یک راه حل مناسب برای شما داریم.

محصولات Wahl و دستگاه های اصلاح Wahl  از نیازهای روزافزون صنعت حرفه ای الهام گرفته شده اند و تمام طرح های آکادمی Wahl توسط مدیر خلاق Wahl Simon Shaw تایید شده است. از سال ۱۹۱۹ با اختراع اولین قیچی موی برقی، وال پیشروترین تامین کننده قیچی های حرفه ای برای آرایشگاه ها و آرایشگاه ها بوده است.

دستگاه های اصلاح Wahl

طراحی های متنوع در برند Wahl 

چه آرایشگر مردانه و چه زنانه، Wahl  تمام درخواست ها را برای تجهیزات حرفه ای برآورده می کند. نام تجاری Wahl نه تنها برای طیف گسترده ای از ماشین های اصلاح حرفه ای مو، ریش تراش های خانگی و لوازم جانبی مانند محصولات مراقبتی و لوازم جانبی، بلکه برای کیفیت کار بالای اصلاح ، برتری های خود را دارد.

تقریباً هر آرایشگاهی از تجهیزات و محصولات حرفه ای وال استفاده می کند. این برند با طیف وسیعی از ماشین آلات مختلف که هر کدام دارای عملکردهای متفاوت و موتورهای قدرتمند هستند، قادر است نیازهای هر آرایشگاه و مشتریان آنها را برآورده کند.

محبوب ترین دستگاه های اصلاح Wahl  مانند اصلاح جادویی شارژی، Beret، Detailer، Senior، Legend، Mobile Shaver و سایر دستگاه های این برند و همچنین تمامی لوازم جانبی را می توانید از سایت اصلی این شرکت و یا سایت آمازون خریداری کنید.

علاوه بر Wahl Professional، خط Wahl’s Wahl Home به شما این امکان را می دهد که از مدل موهای خود در خانه مراقبت کنید که با تجهیزاتی مشابه با حرفه ای ها طراحی و تولید شده است. اتوی مو و اصلاح مو Wahl Home  کاربردی و کاربرپسند است و به شما این امکان را می دهد که موها و ریش خود را بین یا به جای رفتن به آرایشگاه حفظ کنید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی هدفون های برند Beats

اختراع ماشین های اصلاح

این برند در تجهیزات خود، آرایشگری سنت دیرینه ای دارد. برای چندین دهه، مردان هر روز برای اصلاح به آرایشگاه می رفتند. هیچ‌کس نمی‌دانست که چگونه می‌توان موی خود را کاملاً مانند آرایشگرها کوتاه کرد یا اصلاح کرد. این یک مهارت منحصر به فرد برای این برند بود. با توجه به پیشرفت های فنی و سرعت پر هیجان زندگی مدرن، این سنت تقریباً به طور کامل از بین رفته است.

اما امروزه آرایشگاه ها با تجهیزاتی مانند دستگاه های اصلاح Wahl  دوباره به مد باز می گردند. مردان در حال کشف مجدد این سنت قدیمی هستند و اکنون تقریبا هر روز یک آرایشگاه جدید در کانون های مد جهان باز می شود. با این حال، موضوع بسیار بیشتر از آخرین مدل موی مردانه در آرایشگاه است. این در مورد شیوه زندگی است.

با اختراع قیچی مو در ایالات متحده در سال ۱۹۱۹، WAHL می‌تواند به تجربیات گسترده در زمینه آرایشگری آمریکایی نگاه کند. در نتیجه، دانش برتر وال از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است. بسیاری از قیچی‌های موی Wahl در صحنه آرایشگری بین‌المللی به عنوان محصولاتی مذهبی در نظر گرفته می‌شوند، زیرا مدل‌های موی خاص به حداکثر دقت و ابزار مناسب نیاز دارند.

آرایشگاه‌های Wahl که مخصوصاً در ایالات متحده ساخته شده‌اند، هاله‌ای بسیار مردانه با طراحی یکپارچه سازی ارائه می دهند. دستگاه های اصلاح Wahl   دارای تیغه‌های ویژه‌ای هستند که حتی سخت‌ترین موها را به شکلی عالی در می‌آورند.

دستگاه های اصلاح Wahl

ست اصلاح Wahl Balding با شانه

این محصول، برای ایجاد طاسی کامل سر گیره‌های Wahl Balding Clippers را دارد که در اصل به عنوان ابزاری به مردان طراحی شده اند که می خواهند موهایشان را کاملاً محو و اصلاح کند. این گیره دارای تیغه ای با طراحی ویژه است که روی همپوشانی صفر تنظیم شده است تا جلوه محو شدن طاس و سفت با پوست را در تمام برش ها ایجاد کند.

تیغه های دستگاه های اصلاح Wahl   برای پیرایش صاف موهای کوتاه با دندانه های بیشتر طراحی شده و از فولاد با کیفیت جراحی ساخته شده اند که با کروم مقاوم در برابر زنگ روکش شده اند. Wahl Balding با الهام گرفته از طراحی های حرفه ای، در هر آرایشگاهی عالی به نظر می رسد. موتور قدرتمند V5000 آن دوام و طول عمر را تضمین می کند.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع هارد درایو

موبر وال بلا بی سیم مشکی

صاف کننده چرخشی شارژی Wahl Bella روی پایه، دارای موتور دوار، تیغه جدا شونده و پایه شارژ است. همچنین دارای یک گیره می باشد که برای برش دقیق و پیرایش آسان و بدون درز عالی است. این به مشتری شما یک تجربه راحت و یک برش عالی می دهد.

این دستگاه تا ۱۰۰ دقیقه برش مداوم بدون سیم در صورت شارژ کامل را می دهد. تیغه های روکش کروم مقاوم در برابر زنگ زدگی، با دقت بالا و جدا شدن سریع بوده و طراحی این مدل از دستگاه های اصلاح Wahl   ، فوق العاده باریک، کم صدا و سبک وزن است. این دستگاه دارای پایه شارژ خودکار با نشانگر LED می باشد.

دستگاه های اصلاح Wahl

ست تیغه وال بلا با تیغه های دوقلو

جشن صدمین سالگرد وال در تولید ابزارهای حرفه ای کوتاه کردن و حالت دادن مو با این ست فوق العاده کامل می شود. یک گیره فلزی آلومینیومی برس خورده با ، چسبندگی محکم و احساس وزنی مناسب، دستگاهی برای دقت و کنترل بهتر اصلاح را فراهم می‌کند.

بدنه تمام فلزی، آن را از هر ماشین اصلاح دیگری متمایز می کند و ظاهر و حس وینتیج مستحکم، آن را خاص تر می کند. این قوی‌ترین دستگاه گیر بی‌سیم است. این موتور قدرتمند آن برای قدرت برش بیشتر، سرعت تیغه بالاتری را با افزایش گشتاور ایجاد می کند. باتری لیتیوم یونی ۷۰ دقیقه با شارژ کامل در ۷۰ دقیقه کار می کند.

این مدل از دستگاه های اصلاح Wahl   اهرم مخروطی قابل تنظیم با انگشت شست دارد که تماماً امکان تغییر بیشتر در طول برش (۱ تا ۳.۵ میلی متر) را فراهم می کند. تیغه مخروطی آن برای برداشتن حجیم و باریک برش های مو طراحی شده است. می توانید این دستگاه های کاربردی را از آمازون و از طریق زاکولا خریداری کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]