تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,دی,۱۰

آشنایی با برند مشهور VTech

معرفی برند نویسنده : تیم محتوا

یکی از برندهای مشهور و شناخته شده در بازار تجهیزات الکترونیکی، برند VTech است. این شرکت در ابتدا به نام Video Technology Limited از اولین محصول این شرکت، یک کنسول بازی ویدیویی خانگی، نامگذاری شد. در سال ۱۹۹۱، نام شرکت به  VTech Holdings Limitedتغییر یافت تا نشان دهنده یک سبد محصولات گسترده تر باشد. این شرکت برای اولین بار در ژوئن ۱۹۸۶ در هنگ کنگ با نام Video Technology International (Holdings) Limited ثبت شد.

تغییرات برند وی تک

برند VTech در سال ۱۹۹۰ خصوصی شد و از بورس هنگ کنگ خارج شد. این شرکت در سال ۱۹۹۱ فهرست اولیه را در بورس اوراق بهادار لندن به دست آورد. در سال ۱۹۹۲، این شرکت در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ پذیرفته شد و یک فهرست اولیه دوگانه با بورس اوراق بهادار هنگ کنگ ایجاد کرد.

در سال ۱۹۹۳، این شرکت یک برنامه دریافت سپرده گذاری آمریکایی را تأسیس کرد. VTech به طور داوطلبانه از بورس اوراق بهادار لندن در ۷ اکتبر ۲۰۰۸ حذف شد. علاوه بر این، از ۲۱ ژانویه ۲۰۱۱، برنامه دریافت سپرده گذاری آمریکایی متوقف شد.

برند VTech

توسعه وی تک در ۱۹۷۶

برند VTech در اکتبر ۱۹۷۶ در هنگ کنگ توسط دو کارآفرین محلی، آلن ونگ (چی-یون) و استفان لیونگ تاسیس شد. هنگامی که اولین ریزپردازنده تک تراشه، اینتل ۴۰۰۴، در اوایل دهه ۱۹۷۰ عرضه شد، این شرکت پتانسیل ارائه شده توسط آن را برای لوازم الکترونیکی مصرفی قابل حمل تشخیص داد.

Wong & Leung   ۴۰ هزار دلار آمریکا سرمایه گذاری کرد و یک کارخانه کوچک در To Kwa Wan با ۴۰ کارمند تأسیس کرد. فروش در سال اول کمتر از یک میلیون دلار بود. این برند در ابتدا بر روی توسعه بازی های ویدیویی متمرکز بود. در سال ۱۹۷۷، این شرکت اولین کنسول بازی تلویزیونی خانگی، نسخه Pong خود را ایجاد کرد.

از آنجایی که فقط مصرف کنندگان در آمریکای شمالی و اروپا می توانستند چنین محصولاتی را خریداری کنند، این شرکت در درجه اول این بازارها را هدف قرار داد. بریتانیا به عنوان اولین بازار او برای پونگ انتخاب شد، زیرا هنگ کنگ و بریتانیا از استانداردهای یکسانی برای سیستم های تلویزیونی استفاده می کردند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند Versace Bright Crystal

رویدادهای ۱۹۷۸

در سال ۱۹۷۸، بنیانگذار بازی LED توسعه یافته خود را به خریداران RadioShack خود در ایالات متحده معرفی کرد و با نام تجاری RadioShack به فروش رسید. سپس برند VTech شروع به ساخت نام تجاری خود کرد. از اوایل دهه ۱۹۸۰، مجموعه ای از بازی های الکترونیکی شروع به تولید کردند. VTech اولین محصول آموزشی الکترونیکی خود را به نام Lesson One در فوریه ۱۹۸۰ در نمایشگاه اسباب بازی نیویورک معرفی کرد.

این به کودکان املا و ریاضیات اولیه را آموزش می داد. یک نسخه انحصاری به نام Computron به سیرز ارائه شد و این محصول به طور برجسته توسط سیرز در راهنمای خرید محبوب خود، کاتالوگ، تبلیغ شد. سپس VTech کنسول بازی ویدیویی CreatiVision را تولید کرد.

محصولات الکترونیکی شرکت فرانسوی لودوترونیک با پروژکتورهای خارجی توسط VTech پذیرفته شد و در سال ۱۹۸۴ به عنوان VTech ProScreen فروخته شد که پس از عرضه محصولات دستی Gamate و Variety VTech  صورت گرفت.

برند VTech

رایانه های شخصی در برند VTech

سپس برند VTech  به رایانه‌های شخصی منشعب شد، از جمله یک سری رایانه‌های رقابتی ۸ بیتی TRS-80 به نام‌های Laser 200، ۲۱۰، و ۳۱۰ و مجموعه‌ای از رایانه‌های شخصی سازگار با IBM که از سال ۱۹۸۳ شروع شد و به دنبال آن یک سری سازگار با Apple II کامپیوترها نیز متولد شدند.

از سال ۱۹۸۵، مدلی به نام لیزر ۱۲۸ را شامل می‌شود. پس از خرید شرکت سازنده رایانه شخصی او در اورگان، شرکت Leading Technology در سال ۱۹۹۲، VTech  به دلیل رقابت شدید در سال ۱۹۹۷ از بازار رایانه‌های شخصی خارج شد.

در سال ۱۹۸۵، کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) باند فرکانسی ۹۰۰ مگاهرتز را برای تجهیزات صنعتی، علمی و پزشکی خود ایجاد کرد. با استفاده از این فرصت، شروع به توسعه یک تلفن بی سیم با استفاده از باند ۹۰۰ مگاهرتز کرد و در سال ۱۹۹۱ اولین تلفن بی سیم کاملا دیجیتال ۹۰۰ مگاهرتز را عرضه کرد.

در سال ۲۰۰۰، تجارت تلفن مصرفی برند VTech را به منظور گسترش تجارت تلفن بی سیم خود خریداری کرد. فناوری های درخشان این خرید همچنین به VTech حقوق انحصاری استفاده از برند AT&T خود را در ارتباط با تولید و فروش تلفن های سیمی و لوازم جانبی در ایالات متحده و کانادا برای مدت ۱۰ سال داد.

پیشنهاد مطالعه :دسته بندی محصولات آمازون

محصولات یادگیری الکترونیکی(ELP)

برند VTech یکی از پیشگامان صنعت ELP است که در سال ۱۹۸۰ با واحد طراحی شده برای آموزش املا و ریاضی به کودکان شروع کرد. VTech در حال حاضر هم محصولات مستقل و هم محصولات پلتفرمی را تولید می کند که کنسول های مختلف و نرم افزارهای مختلف را ترکیب می کنند.

سیستم یادگیری تلویزیون اسمایل وی که در سال ۲۰۰۴ راه اندازی شد، آنچه را که شرکت محصولات پلتفرم می نامد، به عنوان یک دسته مهم برای ELP معرفی کرد که شامل  MobiGo، InnoTab Max، Kidizoom Smart Watch  و StorioTV است.

برند VTech

 محصولات مخابراتی(TEL)

برند VTech اولین تلفن های بی سیم ۹۰۰ مگاهرتز و ۵.۸ گیگاهرتز را به ترتیب در سال ۱۹۹۱ و ۲۰۰۲ معرفی کرد. به گفته  MZA Ltd، این شرکت بزرگترین تولید کننده تلفن های بی سیم در جهان است. به گفته MarketWise Consumer Insights LLC، VTech  بزرگترین بازیگر صنعت در آمریکای شمالی است که گوشی‌ها و لوازم جانبی با برند AT&T و VTech را می‌فروشد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین تبلت‌ های هواوی

 جمع بندی

VTech در دهه ۱۹۸۰ شروع به تولید محصولات برای برندهای دیگر بر اساس تولید کننده تجهیزات اصلی (OEM) کرد و CMS در اوایل دهه ۲۰۰۰ به یکی از مشاغل اصلی شرکت تبدیل شد. VTech خدمات تولید الکترونیک را به مشاغل متوسط ارائه می دهد و به عنوان یکی از ۵۰ ارائه دهنده خدمات تولید الکترونیک در جهان شناخته می شود. CMS VTech بر چهار دسته محصول اصلی خود تمرکز دارد: تجهیزات صوتی حرفه ای، منابع تغذیه حالت سوئیچینگ، محصولات بی سیم و روشنایی حالت جامد. محصولات برند VTech را می توان از سایت آمازون با تنوع و قیمت مناسب خریداری کرد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود