معرفی برند Versace Bright Crystal

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

ورساچه که توسط تأثیرگذارترین و تحریک‌کننده‌ ترین طراح دنیای مد رهبری می‌شود، نامی است که به‌طور قابل قبولی مترادف با نهایت سبک و کلاس است. بنابراین جای تعجب نیست که عطرهای مد روز آنها با خلاقیت هایشان مطابقت داشته باشد. عطرهای برند ورساچه طبیعی، شیک و اسپرت، مدرن و زنانه و جذاب و پر زرق و برق هستند. از زمان معرفی اولین عطر ورساچه در سال ۱۹۸۱، این برند نوآورانه ایتالیایی همچنان به تولید محصولاتی ادامه داده است که به همه اجازه می دهد تا نمادهای بسیاری از سبک زندگی ورساچه را بپوشند که شامل تجمل، زرق و برق و شکوه است. در واقع، این عطرها رایحه ای مقاومت ناپذیر و درخشان هستند که برای زنان ایجاد شده است.

نت های عطر ورساچه

عطرهای برند ورساچه مانند جواهری گرانبها، رایحه ای تازه، سرزنده، با طعم لطیف دانه های رنگارنگ و آبدار انار، گل های نیلوفر آبی و حضور فریبنده عنبر گیاهی، آکاجو و مشک شک گرفته است. رایحه ای عالی برای زنان ورساچه که ترکیبی از قدرت و اعتماد به نفس است و در عین حال زنانه، حسی و همیشه پر زرق و برق به نظر می رسد.

  • نت ابتدایی: دانه های انار، آکورد یخی و یوزو.
  • نت های میانی: مگنولیا، گل صد تومانی و گل نیلوفر آبی.
  • رایحه پایه: عنبر گیاهی، آکاجو و مشک.

پیشنهاد مطالعه :آمازون مهندسی آینده آمازون را در بلژیک راه اندازی کرد

عناصر تشکیل دهنده عطرهای ورساچه

عطرهای برند ورساچه شامل عناصری مانند اتیل هگزیل متوکسی سینامات، لینالول، ژرانیول، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، اتیل هگزیل سالیسیلات، لیمونن، هیدروکسی ایزوهگزیل ۳-سیکلوهگزن کربوکسالدئید، آبی، بوتیل فنیل ۰۶، سیکلو هگزن کربوکسالدئید، آکوا، بوتیل فنیل ۰۶ هستند.

بهترین عطرهای برند در ۲۰۲۴

Versace Bright Crystal Absolu EDP 90ML

برند: ورساچه

ورساچه ابسولو کریستالی درخشان را معرفی می‌کند، نسخه‌ای شدید از یکی از محبوب‌ترین عطرهای جواهری در جهان، که در آن جوهره کریستال درخشان تا حد زیادی تقویت شده است. رایحه ای که با افزایش غلظت بویایی و ماندگاری طولانی مدتش محسورکننده تر می شود. مناسب زنی است که زنانگی خود را به قدرت بی انتهای کریستال درخشان، هماهنگ با زرق و برق عطرهای برند ورساچه می سپارد.

عطرهای برند ورساچه

Lancôme Idôle Edp 75ml

برند: لانکوم

Lancôme Idôle Eau de Parfum 75ml رایحه ای مدرن و قدرتمند با نت های ابتدایی ترنج و گلابی، نت های قلبی گل رز و یاس و نت های پایه وانیل و مشک است.

عطرهای برند ورساچه

Versace Dylan Pour Femme EDP 100ML

برند: ورساچه

عطری قوی و احساسی، دیلان بلو نشان دهنده کیمیا نت های جذاب از جمله انگور فرنگی سیاه تازه و سوربت سیب است که با دسته گلی از شکوفه های وحشی ترکیب شده است. این عطرهای برند ورساچه دارای نت های پایه چوبی است که شامل نعناع هندی کور، استایراکس و چوب های سفید است که به این رایحه زنانه شادابی می بخشد. بطری زیبا که میراث برند را از طریق فرهنگ و اساطیر یونان تداعی می کند، دارای خطوط منحنی است که یادآور آمفورا است.

عطرهای برند ورساچه

Giorgio Armani Si Intense Edp 100ml

برند:  GIORGIO ARMANI

جورجیو آرمانی سی اینتنس ادو پرفیوم ۱۰۰ میلی لیتری، رایحه ای مسحورکننده است که پیچیدگی و شدت آن را تراوش می کند. با نت های غنی گلی و شرقی، تاثیری ماندگار و فریبنده بر جای می گذارد.

عطرهای برند ورساچه

ادو تویلت ورساچه اروس ۱۰۰ میلی لیتر

برند: ورساچه

اروس، خدای عشق، که می تواند مردم را عاشق خود کند. رنگ غالب اروس فیروزه ای است، سایه ای قوی و مردانه. اشاره ای واضح به دریای مدیترانه و سبک زندگی آن، اما همچنین به هنر یونانی-رومی که به شیوه ای معاصر بازبینی شده است. قدرت اروس به عنوان یکی از عطرهای برند ورساچه توسط مدوسای باشکوه در مرکز بطری بیان می شود.

عطرهای برند ورساچه

Calvin Klein Eternity Air Men Edt 50ml

برند:  Calvin Klein

طراوت نشاط آور Calvin Klein Eternity Air EDT را در آغوش بگیرید، عطری که ذات آسمان را به تصویر می کشد. این رایحه مدرن و آبی برای مردی که برای ماجراجویی زندگی می کند و دنیای طبیعی را در آغوش می کشد عالی است.

عطرهای برند ورساچه

Boss The Scent Edt 200ml

برند: هوگو باس

یک بطری ۲۰۰ میلی لیتری ادو تویلت BOSS The Scent. HUGO BOSS عطر اغوا کننده جدید خود را برای مردان BOSS The Scent معرفی کرد. رایحه ای مقاومت ناپذیر، فراموش نشدنی مانند یک اغوای لذت بخش. این برند، نت های نفیس زنجبیل، مانینکای عجیب و غریب و چرم را در خود دارد که در طول زمان آشکار می شوند و حواس را فریب می دهند. مجموعه عطرهای خود را با این رایحه محرک و پیچیده تازه کنید.

عطرهای برند ورساچه

خرید عطرهای برند ورساچه

می توانید برای خرید عطرهای برند ورساچه اصل، به سراغ دسته بندی عطر ورساچه در سایت آمازون بروید و عطر مورد نظر خود را بیابید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]