تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,بهمن,۲۰

فروشگاه های آنلاین امارات

نویسنده : تیم محتوا

فهرستی از برترین خرده فروشان آنلاین در امارات متحده عربی را آورده ایم تا اگر دوست دارید از فروشگاه های فوق العاده آن خرید کرده اما امکان سفر به این کشور را ندارید، بتوانید در این سایت های آنلاین گشتی زده و کالاهای خود را بخرید. اینها بهترین فروشگاه های آنلاین امارات هستند.

سایت آنلاین برتر در امارات متحده عربی

Noon.com

در حال حاضر این یکی از محبوب ترین مقاصد خرید آنلاین در امارات است. در Noon.com همه چیز برای فروش در دسترس است، از جمله لوازم جانبی، لوازم آرایشی و لوازم الکترونیکی. هزینه ارسال یا حمل و نقل معمولا بین ۱۰ تا ۲۰ درهم وجود دارد.

با این حال، تحویل با خرید بیش از ۱۰۰ درهم رایگان است. زمان تحویل معمولی بین سه تا پنج روز کاری است، اگرچه می‌توانید تحویل سریع را برای دریافت محصولات خود در روز بعد انتخاب کنید. برای مواردی مانند تلفن، لپ‌تاپ و سایر موارد، حتی برخی از فروشگاه های آنلاین امارات کارت‌های اعتباری پرداخت‌های ماهانه راحت را ارائه می‌دهند.

فروشگاه های آنلاین امارات

آمازون

کسانی از شما که خرید آنلاین خود را انجام داده اید، احتمالاً با souq.com آشنایی دارید. قبل از اینکه آمازون کنترل آن را در دست بگیرد و آن را بخرد، مدتی بر بازار آنلاین حاکم بود. آمازون، خرده فروش آنلاین مورد علاقه جهان، موثر و راحت است.

بسیاری از کالاهای بین المللی در آمازون ارائه می شوند اما ممکن است در پورتال های خرید منطقه ای یافت نشوند. اگرچه محصولات کمی مقرون به صرفه تر هستند، هزینه های تحویل و حمل و نقل در سمت بالاتر است.

Awok

یکی از مقرون به صرفه ترین فروشگاه های آنلاین امارات احتمالاً همین است! می‌توانید از طریق معاملات روزانه AED 1 آنها نگاهی بیندازید تا اقلام بیشتری مانند شامپو، اتو مو، ساعت‌های هوشمند و تلفن‌های هوشمند بیابید. شما می توانید آن را به جای هزینه تحویل استاندارد ۲۹ درهم، فقط با ۹ درهم تحویل بگیرید! باز هم، پنجره تحویل ۳-۵ روز کاری است.

Shein

این یک مکان فوق العاده برای خرید لباس است،. در وب سایت، می توانید جدیدترین استایل ها و همچنین لباس های فصلی را مرور کنید. آنها همچنین در زیر لباس های خود رتبه بندی های جذابیت هر لباس را در مقیاس یک تا صد نشان می دهند. فکر می کنید در یک مرکز خرید واقعی هستید زیرا تجربه خرید بسیار معتبر است! مردان، زنان و کودکان همه می توانند خرید کنند.

Namshi.com

این که یکی از فروشگاه های آنلاین امارات است، لباس مجلل، سبک های باورنکردنی را ارائه می دهد. می‌توانید طیف گسترده‌ای از لباس‌ها را در Namshi.com پیدا کنید، همه از فروشگاه‌های مورد علاقه‌تان لیست شده است. برندهایی مانند آدیداس، فوراور ۲۱، نایک، پوما، بابی براون و دیگران. شما باید فوراً به وب سایت آنها مراجعه کنید زیرا آنها در حال حاضر ۷۰٪ تخفیف ارائه می دهند.

پیشنهاد مطالعه :اسباب بازی های آموزشی کودک

Dubizzle

اگر به دنبال خرید یا فروش کالاهای دست دوم هستید، Dubizzle یک بازار آنلاین ایده آل است. شما می توانید در اینجا یک آگهی با تصاویر، توضیحات و راهی برای ارتباط رایگان با خریداران و فروشندگان ارسال کنید. می توانید به مبلمان، اتومبیل، لوازم الکترونیکی و حتی کتاب، لوازم آرایشی و کفش نگاه کنید.

در این مرکز به عنوان یکی از فروشگاه های آنلاین امارات قیمت، محصولات بسیار پایین تر است زیرا اکثر آنها استفاده می شوند. می توانید مستقیماً با فروشنده صحبت کنید تا محل ملاقات را برای تحویل و تحویل ترتیب دهید. اگر می‌خواهید تبلیغات خود را برجسته کنید، باید هزینه ماهانه بپردازید.

فروشگاه های آنلاین امارات

 علی بابا

یکی دیگر از خرده فروشان آنلاین، این یکی همه چیز از لوازم الکترونیکی گرفته تا لوازم آرایشی را می فروشد. این وب‌سایت تحویل و ارسال پولی را علاوه بر تحویل رایگان برای سفارش‌های بیش از ۱۰۰ درهم، مانند آمازون و نون، ارائه می‌دهد. علاوه بر این، آنها عمده فروشی زیادی انجام می دهند.

Ubuy

Ubuy، یکی از فروشگاه های آنلاین امارات است که تمام لوازم الکترونیکی، مکان خوبی برای شروع است اگر علاقه‌مند به خرید یک تلفن یا لپ‌تاپ جدید در این ماه هستید. این بازار آنلاین الکترونیک مجموعه عظیمی از مارک های معتبر و معاملات خوب را ارائه می دهد. علاوه بر این، می توانید اقلامی مانند لباس، ماسک و موارد دیگر را خریداری کنید.

بلومینگدیلز

وب سایت Bloomingdales امارات متحده عربی تحویل سریع در دبی را برای اقلام انتخاب شده ارائه می دهد، بنابراین لازم نیست نگران برنامه ریزی لباس لحظه آخری باشید. این فروشگاه لوکس تعداد زیادی از برندهای بین المللی و محلی از جمله لباس های زنانه، مردانه، لباس بچه گانه، زیبایی، جواهرات زیبا و لوازم خانگی را در خود جای داده است.

اونس  Ounass

این یکی دیگر از فروشگاه های آنلاین امارات است و برای تمام خریدهای لوکس شما و اقلام مورد نیاز طراح، Ounass  می تواند در برخی موارد مستقیماً گزینه دلخواه را تحویل دهد. «خانه لوکس» برای هدایای لحظه آخری یا قطعاتی که خودتان را درست به موقع برای آخر هفته پذیرایی کنید، ایده آل است.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کرم موبر

زارا

خانه مد اسپانیایی وب سایتی راه اندازی کرد که در امارات متحده عربی به خوبی فعالیت می کند. هزینه ارسال برای سفارش‌های بالای ۲۰۰ درهم رایگان است. شما همچنین می توانید کالای خود را به صورت رایگان از طریق فروشگاه، مجموعه خانه یا محل تحویل کالا بازگردانید. تبادل در دسترس نیست، بنابراین باید به صورت رایگان برگردانید و در صورت نیاز به تغییر اندازه، دوباره سفارش دهید.

H&M

برند تجاری جهانی H&M نیز یک سایت تجارت الکترونیک راه اندازی کرد تا امارات متحده عربی را هدف قرار دهد. ساکنان دبی می توانند از فروشگاه های آنلاین امارات این برند سفارش دهند. برای تحویل سفارش در آدرس ایران از خدمات زاکولا بهره مند می شوید

نامشی

مفهوم خانگی Namshi از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۱۱ به شماره یک فروشگاه مد آنلاین در خاورمیانه تبدیل شده است. این وب‌سایت دارای برچسب‌های محبوبی از جمله نایک، Missguided، Topshop، Puma و Forever 21 و همچنین بسیاری از مارک‌های کمتر شناخته شده دیگر است.

فروشگاه های آنلاین امارات

ASOS

غول مد آنلاین ASOS بر بازار بریتانیا برای تحویل سریع لباس تسلط دارد، اما به سایر نقاط جهان نیز می رسد. چه به دنبال صرفه جویی و چه به دنبال ولخرجی باشید، به دنبال یک نام تجاری بزرگ یا برچسب شخصی باشید، ASOS همه اینها را دارد. این یکی از فروشگاه های آنلاین امارات محسوب می شود.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ادکلن های زنانه

Next

برند بریتانیایی که به زنان، مردان، بچه‌ها و لوازم خانگی خدمات می‌دهد، یک فروشگاه آنلاین دارد که به امارات متحده عربی تحویل می‌دهد. وب‌سایت Next همچنین مجموعه‌ای از برندهای معروف دیگر از جمله تد بیکر، Missguided، آدیداس و نایک را در خود جای داده است. بازپرداخت یا از طریق جمع آوری یا تحویل با هزینه ۲۵ درهم امکان پذیر است.

می توانید لوازم مورد نیاز خود را از بهترین برندهای جهانی از فروشگاه های آنلاین امارات خرید کرده و از طریق خدمات زاکولا، آنها را در ایران تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود