انواع دستگاه وکیوم ماشین

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

اگر یک جاروبرقی مقرون‌به‌صرفه و همه‌کاره می‌خواهید که بدون کیسه و با قیمت مناسب باشد، می توانید در لیست آورده شده از انواع دستگاه وکیوم ماشین آن را انتخاب کنید. از دستگاه های شارژی و تجهیزات با دوام تا روبات ها و جاروهای دستی را می توانید از آمازون با قیمت مناسبی خریداری کنید.

بهترین جاروبرقی بدون کیسه

بهترین جاروهای بدون کیسه دارای قیمت های مقرون به صرفه ای بوده و می توانند هر نوع زباله ای را از سطوح مختلف جمع آوری کنند. آنها باید حداقل پنج سال بدون تعمیر و نگهداری زیاد دوام بیاورند و با حداقل هزینه کار می کنند.

فیلترها قابل شستشو هستند و نیازی به کیسه ندارند. در مورد رایج ترین انواع کفپوش (مانند کفپوش های کم پرز) فرش‌های نایلونی میانه پرز و اکثر کف‌های بدون فرش، انواع دستگاه وکیوم ماشین بدون کیسه عالی تقریباً به خوبی قوی‌ترین جاروبرقی‌های کلی کار می‌کنند که اغلب بسیار کمتر از نصف هزینه دارند.

نکات مهم در خرید دستگاه وکیوم ماشین

اگر شما کیفیت را با بودجه می خواهید: جاروهای عمودی بدون کیسه قیمت مناسبی دارند، هزینه های تکراری ندارند و باید حداقل پنج سال دوام بیاورند. گرفتن یک جاروبرقی بهترین راه برای حفظ سرمایه در هنگام خرید جاروبرقی است.

اگر از تمیز کردن اجتناب خواهید کرد زیرا باید کابل انواع دستگاه وکیوم ماشین را باز کنید. جای نگرانی نیست! استفاده از جاروهای شارژی و جاروبرقی های روباتی بسیار راحت تر است. اگرچه هزینه آنها بسیار بیشتر از پلاگین های با قدرت پاک کنندگی مشابه است و طول عمر بسیار پایین تری دارند.

انواع دستگاه وکیوم ماشین

بهترین جاروبرقی رباتی

اگر دوست دارید کف‌هایتان بسیار تمیز بمانند و مایلید برای جارویی که یک دهه یا بیشتر دوام می‌آورد هزینه  زیادی بپردازید، یک جاروبرقی رباتی با کیفیت بالا تهیه کنید. این یک سرمایه گذاری بزرگ است، اما می تواند در دراز مدت نتیجه دهد.

بهترین جاروبرقی های رباتی بدون شک بهترین هستند. موتورهای قوی و با مکش بالا و سرهای تمیزکننده همه کاره و قابل تنظیم آن‌ها کار بسیار خوبی را در تمیز کردن انواع کف‌ها (حتی فرش‌های ظریف یا پر پرز) انجام می‌دهند، زیرا وزن در قسمت‌های مختلف آنها توزیع می‌شود.

انواع دستگاه وکیوم ماشین باید حداقل برای یک دهه دوام داشته باشند و تمایل دارند عملکرد عالی را در حفظ کیفیت هوای داخلی عالی انجام دهند. اگرچه باید هر چند ماه یک بار برای کیسه ها و فیلترهای تازه هزینه کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین آی پدهای اپل

جاروبرقی پیشرفته

یک جارو برقی پیشرفته را در نظر بگیرید اگر شما چیزی می خواهید که برای مدت طولانی دوام داشته باشد. شما خواهان عملکرد عالی در اکثر انواع کفپوش هستید.

جاروبرقی مخزن دار

شما جاروبرقی مخزن دار را ترجیح می دهید. برخی از افراد نمی توانند هنگام تمیز کردن یک غلاف کوچک را پشت سر خود بکشند به خصوص با سیمی که به آن متصل است. مدل های زیادی از انواع دستگاه وکیوم ماشین وجود دارند که می‌توانند انواع کف را مانند اکثر قوطی‌ها تحمل کنند و برخی از آنها نیز قدرت تمیز کنندگی عالی دارند.

شما باید هر سال حداقل چند کیسه و فیلتر تازه بخرید و باید انتظار داشته باشید که یک یا دو بار در دهه یک یا دو بار جاروبرقی را برای تعمیر یا نگهداری به مغازه بکشید.

انواع دستگاه وکیوم ماشین

Miele Complete C3 Calima

این جاروبرقی که تقریباً توسط همه به عنوان دستگاه عالی ستایش می شود، روی هر نوع کفی کار می کند، بی صدا بوده و باید برای چندین دهه دوام آورد. برای کسانی که آسم و آلرژی دارند عالی است، اما نیاز به کیسه دارد. این دستگاه با قیمت ۷۲۹ دلار در آمازون عرضه می شود.

بهترین جارو برقی Dyson V12

در انواع دستگاه وکیوم ماشین جاروبرقی Dyson V12 که به صورت عمودی روی میز کناری چوبی قرار گرفته است. مدل های شارژی هزینه بیشتری دارند، دوام زیادی ندارند و زمان کافی برای تمیز کردن خانه های بزرگ در یک بار ندارند.

با این حال، جاروهای شارژی تمیز کردن آن را به قدری آسان می کنند. این ها بهترین ابزار برای تمیز کردن ماشین هستند، زیرا نازک و سبک هستند و به راحتی هدایت می‌شوند و هیچ سیمی برای گیر کردن در گوشه‌ها وجود ندارد.

حتی در خانه‌های بزرگ‌تر، ممکن است متوجه شوید که به تمیز کردن چند اتاق در یک زمان عادت کرده‌اید، بنابراین عمر باتری آنچنان مهم نیست. بهترین مدل های شارژی به اندازه کافی قوی هستند تا تقریباً به خوبی پلاگین ها را تمیز کنند، حتی روی اکثر انواع فرش ها.

اکثر جاروهای شارژی به عنوان جاروهای دستی نیز دو برابر می شوند، بنابراین می توانید یک جاروبرقی بخرید تا هم کف و هم ماشین خود را تمیز کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید دوربین های عکاسی فوجی فیلم

Dyson V12 Detect Slim

این مدل از انواع دستگاه وکیوم ماشین و با تکنولوژی بالا سبک، قدرتمند و به راحتی قابل مانور است. اما به تنهایی نمی ایستد و زباله دان آن کوچک است.

Ryobi 18V ONE

این جاروبرقی مستحکم و همه کاره دارای چندین اتصال مفید و یک سطل زباله بزرگ است. به تنهایی می ایستد و سریع شارژ می شود، اما سنگین تر و چابک تر است.

انواع دستگاه وکیوم ماشین

جاروبرقی ربات iRobot Roomba i3.

اگر به یک ربات جاروبرقی علاقه مند هستید و مایلید برای آن هزینه کنید، می توانید آن را از آمازون با قیمت مناسب تهیه کنید. این مدل از جاروبرقی، فرش‌ها را به عمق جاروبرقی‌های سنتی تمیز نمی‌کنند و هرگز به طور کامل حرکت نمی‌کنند.

اما آنها می توانند با تلاش و نظارت بسیار کمی از طرف شما، طبقات شما را مرتب نگه دارند. آنها به ویژه برای صاحبان حیوانات خانگی سودمند هستند، اما بیشتر مردم از این که چقدر مواد جاروبرقی ربات قادر به برداشتن آنها هستند شگفت زده می شوند.

برخی از مدل‌های ربات ساده اما مؤثر تقریباً به اندازه جاروبرقی‌های سنتی خوب هستند. در همین حال، مدل‌های رده بالاتر ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند نقشه‌برداری هوشمند، تمیز کردن منطقه یا اتاق خاص یا حتی یک حوض خود خالی‌شونده را اضافه می‌کنند.

در میان انواع دستگاه وکیوم ماشین، یک ربات جاروبرقی را در نظر بگیرید اگر شما حیوان خانگی، بچه یا هر دو دارید. اکثر مردم وقت ندارند تا با آشفتگی هایی که یک حیوان خانگی در حال ریختن یا یک کودک نوپا دنبال Cheerio ایجاد می کند، ادامه دهند.

اما ربات‌ها هرگز کار را به تعویق نمی‌اندازند، خسته نمی‌شوند یا برنامه‌های دیگری دارند، بنابراین مشکلی برای برداشتن مو یا خرده‌های حیوان خانگی تقریباً به همان سرعتی که می‌ریزند، نخواهند داشت. شما به سادگی از جاروبرقی معمولی استفاده نخواهید کرد. روباتی که یک ساعت یک روز در میان می دود، خانه شما را بسیار مرتب تر از ۲۰ دقیقه نگه داشتن خلاء سنتی چند بار در ماه نگه می دارد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین میکروفون های دستکتاپ

خرید انواع دستگاه وکیوم ماشین از آمازون

برای خرید انواع دستگاه وکیوم ماشین از آمازون می توانید به سادگی از خدمات زاکولا بهره مند شده و دستگاه مورد نیاز خود را در بهترین کیفیت از مارک های بزرگ دنیا تهیه کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]