انواع پرینتر لیبل قابل حمل

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

پرینتر لیبل قابل حمل

لیبل‌سازهای بلوتوث می‌توانند با گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و گاهی لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌ها استفاده شوند، صفحه‌کلیدهای فشرده و پیچیده مدل‌های سنتی دستی را با صفحه‌کلیدی که بیشتر به تایپ کردن روی آن عادت دارید، عوض می‌کنند. می توانید پرینتر لیبل قابل حمل خود را در این لیست بیابید. برای خرید این محصولات از فروشگاه های معتبری مانند آمازون، از خدمات زاکولا استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید دوربین های عکاسی فوجی فیلم

بهترین لیبل سازها

در اینجا برخی از بهترین لیبل سازها معرفی شده اند:

Brother P-touch Cube Plus

این لیبل‌ساز یک صفحه‌نمایش داخلی و صفحه‌کلید را با یک اپلیکیشن تلفن هوشمند با کاربری آسان معامله می‌کند. این دستگاه جمع و جور و قابل حمل است، به سرعت چاپ می کند و به طور خودکار برچسب ها را برش می دهد. نرم افزار طراحی Brother گزینه های سفارشی سازی زیادی را ارائه می دهد.

Brother P-touch Cube Plus  یک لیبل‌ساز بلوتوثی است که به‌طور مداوم برچسب‌هایی با ظاهر خوب و باکیفیت چاپ می‌کند که به اندازه کافی بادوام هستند تا بتوانند از چندین بار در ماشین ظرفشویی دوام بیاورند. همچنین برای ایجاد و چاپ برچسب با برنامه Brother’s Design&Print 2 گوشی هوشمند مناسب است که به کتابخانه عظیمی از فونت ها، قالب ها و نمادها مجهز شده است.

پرینتر لیبل قابل حملCube Plus  با باتری قابل شارژ، توانایی برش خودکار برچسب ها در حین چاپ و سازگاری با طیف گسترده ای از اندازه های نوار، دستگاهی مناسب و قابل حمل است که می تواند بدون توجه به پروژه برچسب زدن، کار را انجام دهد.

P-touch PT-D610BT

این برچسب‌ساز همه کاره دارای نمایشگر روشن و صفحه‌کلید بزرگ است و برچسب‌ها را هنگام چاپ به‌طور خودکار برش می‌دهد. اما سنگین تر از انتخاب برتر ما است و به شش باتری AA نیاز دارد. اگر لیبل‌ساز با صفحه‌کلید داخلی و صفحه‌کلید را ترجیح می‌دهید، فکر می‌کنیم باید Brother P-touch PT-D610BT را تهیه کنید.

با صفحه‌کلید QWERTY به سبک دسکتاپ، صفحه‌نمایش تمام رنگی، و برش خودکار، این برچسب‌ساز می‌تواند برچسب‌ها را بدون نیاز به دستگاه‌های اضافی آماده کند. اگرچه می‌تواند از طریق بلوتوث به برنامه استودیوی طراحی Brother در دستگاه تلفن همراه شما نیز متصل شود و به شما انعطاف بیشتری در هنگام ایجاد برچسب می دهد. اما رابط PT-D610BT ساده ترین گزینه برای استفاده در پرینتر لیبل قابل حمل نیست. صفحه‌کلید آن سفت است که باعث می‌شود تایپ کردن روی آن ناراحت‌کننده باشد.  اندازه و وزن کلی آن باعث می‌شود حمل آن راحت‌تر از مدل‌های دارای بلوتوث باشد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین میکروفون های دستکتاپ

Brother P-touch Cube

این مدل که نسخه کوچک شده است، برچسب ها را به خوبی چاپ می کند، اما فاقد امکاناتی مانند مکانیزم برش خودکار و باتری قابل شارژ است. اگر به دنبال لیبل‌ساز بلوتوثی هستید که برچسب‌های باکیفیت و بادوام را چاپ می‌کند، Brother P-touch Cube مقرون‌به‌صرفه ترین گزینه است.

به‌عنوان نسخه‌ای از Cube Plus، این مدل دارای زواید اضافی مانند برش خودکار یا باتری قابل شارژ داخلی نیست، که باعث می‌شود در صورت انجام پروژه‌های بزرگ، استفاده از آن را کمتر کند. اما برای استفاده گاه به گاه در چاپ لیبل های یکباره، Cube  به عنوان پرینتر لیبل قابل حم، جایگزین مقرون به صرفه تری است که می تواند تقریباً به همان اندازه انجام دهد.

پرینتر لیبل قابل حمل

BudgetDymo Organizer Xpress Pro

 

Dymo Organizer Xpress Pro Embossing Label Maker فوق العاده جمع و جور، سبک و آسان برای استفاده است. با نوار از قبل بارگذاری شده است، بنابراین نیازی به تنظیم از طرف شما نیست. این قابلیت plug-and-play به ویژه مفید است، زیرا با دستورالعمل های مکتوب همراه نیست.

هرچند در صورت نیاز می‌توانید به دستورالعمل‌های موجود در وب‌سایت شرکت دسترسی داشته باشید. Xpress Pro بدون منبع تغذیه کار می‌کند، زیرا یک برچسب‌ساز به سبک چرخشی است. به خاطر داشته باشید که نمی‌توانید پس‌اسپیس یا حذف کنید، بنابراین باید بسیار مراقب باشید که هنگام کار اشتباهات املایی نداشته باشید.

با این حال، این سبک پرینتر لیبل قابل حمل برای هر کسی که محصول خود را به سایت‌های پروژه مختلف می‌برد، بسیار قابل حمل و مناسب است. در حالی که بسیار کاربردی است، احتمالاً برای پروژه های بزرگتر انتخاب خوبی نیست، زیرا صفحه کلید چرخشی چندان کارآمد نیست.

برای پروژه های کوچکتر، کاملاً همراه است، زیرا می تواند به صورت عمودی روی میز بایستد و به طور کلی جمع و جور است.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین آی پدهای اپل

HandheldBrother PT-H110 P-Touch Easy Handheld

اگر به دنبال یک لیبل‌ساز دستی هستید که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید یا برای تکمیل پروژه‌ها در حال حرکت با خود ببرید، این همان چیزی است که به آن نیاز دارید. پرینتر لیبل قابل حمل و دستی Brother P-Touch حتی با باتری های نصب شده سبک دارد و راه اندازی آن آسان است.

حتی نیازی به خواندن دستورالعمل برای آماده سازی آن ندارید. اگرچه به اندازه گزینه های گران تر دارای ویژگی های زیادی نیست، سازنده برچسب سه فونت، ۱۴ فریم و بیش از ۲۵۰ نماد از پیش بارگذاری شده را ارائه می دهد. همچنین دکمه های نرم و راحت روی صفحه کلید کامل QWERTY تعبیه شده است.

در حالی که ظرفیت ذخیره سازی، در ۱۵ برچسب، بیشتر از برخی محصولات است، اما هنوز کمی محدود است. همچنین برای نگه داشتن و استفاده با یک دست کمی بزرگ است. برای یک مدل قابل حمل که ممکن است با خود ببرید، این لزوما راحت نیست.

با این حال، به طور کلی، کنار گذاشتن این انتخاب سخت است و از نظر ما ارزش کلی خوبی دارد. شما می توانید این پرینتر لیبل قابل حمل را با قیمت مناسبی از فروشگاه های آنلاین معتبری مانند آمازون خریداری کنید.

پرینتر لیبل قابل حمل

قیمت  پرینتر لیبل کوچک

اگر به یک دستگاه پرینتر لیبل نیاز دارید که قابلیت حمل داشته و به آسانی بتوانید آن را همراه خود داشته باشید، می توانید یکی از انواع پرینترهای لیبل قابل حمل را از آمازون، والمارت و دیگر فروشگاه های معبر تهیه کنید. برای پرداخت ارزی خرید و سفارش خود نیز از خدمات زاکولا استفاده نمایید و کالای خود را از طریق این مجموعه در ایران تحویل بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]