تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,خرداد,۰۸

انواع کیف پول لجر

نویسنده : تیم محتوا

 

احتمالاً در مورد انواع مختلف کیف پول‌ های رمزنگاری شنیده ‌اید، با این حال، گزینه ‌های متنوع، انتخاب قابل اعتمادترین آنها را دشوار می‌کند. در اینجا به بررسی انواع کیف پول لجر خواهیم پرداخت که از کیف پول های ارز دیجیتال پرطرفدار در بازار رمز ارزها هستند. می توانید برای تهیه آنها، از طریق زاکولا اقدام کرده و برای راه اندازی آن، راهنمایی های لازم را از کارشناسان زاکولا دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید محصولات برند آلدو

Ledger Nano S

Ledger Nano S یکی از محبوب ترین کیف پول های رمزنگاری شده در بازار است. با این حال، ذکر این نکته مهم است که برای ذخیره بیت کوین های خود در واقع باید انواع کیف پول لجر را خریداری کنید. این کیف پول، فوق العاده امن بوده و محافظت در برابر آسیب فیزیکی را به خود اختصاص داده است. همچنین، پشتیبانی از بیش از ۱۵۰۰ سکه و توکن را دارد.

Ledger Nano S که به عنوان کیف پول Ledger نیز شناخته می شود، یک کیف پول سخت افزاری رمزنگاری است که به شما امکان می دهد ارزهای دیجیتال خود را با خیال راحت ذخیره کنید. نه تنها این، بلکه به شما امکان می دهد تا تعداد زیادی ارزهای دیجیتال مختلف را نیز ارسال و دریافت کنید.

شرکت پشتیبان لجر، یک استارت آپ فرانسوی است که اولین کیف پول خود را در سال ۲۰۱۴ عرضه کرد. از آن زمان، آنها به یک رهبر بازار در صنعت انواع کیف پول لجر در نوع سخت افزاری تبدیل شده اند. در واقع، کیف پول لجر آنقدر موفق است که بیش از ۱ میلیون دستگاه فروخته است.

انواع کیف پول لجر

تفاوت کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری

اکثر مردم ارزهای رمزنگاری شده خود را در یک کیف پول نرم افزاری ذخیره می کنند که می توان آن را روی دسکتاپ،  لپ تاپ یا دستگاه تلفن همراه بارگیری کرد. انواع کیف پول لجر مزایای زیادی دارند، مانند اینکه واقعاً برای ارسال سکه به شخص دیگری راحت هستند و همچنین رایگان هستند.

با این حال، آنها گاهی اوقات در برابر هک شدن آسیب پذیر هستند. این بدان دلیل است که یک هکر می‌تواند بدافزار را روی دستگاه نصب کند و رایانه کاربر را با یک key logger آلوده کند که به آنها اجازه می‌دهد کلیدهای خصوصی کیف پول شما و ارزهای رمزنگاری شده ذخیره شده در آنها را بدزدند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مارک کرم ضد آفتاب

انواع کیف پول لجر سخت‌افزاری مانند Nano Ledger S از این طریق متفاوت هستند. به جای اینکه کلیدهای خصوصی و ارزهای دیجیتال شما در یک پلتفرم نرم افزاری نگهداری شوند، روی یک دستگاه سخت افزار فیزیکی نگهداری می شوند.

این همچنین به این معنی است که سکه های شما همیشه آفلاین نگه داشته می شوند و دسترسی از راه دور را برای کسی غیرممکن می کند. بنابراین می توان گفت که در انواع کیف پول لجر ، نوع سخت افزاری، بهترین برای ذخیره، ارسال و دریافت ایمن ارزهای دیجیتال مختلف می باشد.

اگر هکری بخواهد ارزهای رمزنگاری شده موجود در کیف پول لجر شما را بدزدد، نه تنها باید دستگاه را بدزدد، بلکه به پین ​​مخفی شما نیز نیاز دارد. ویژگی‌های امنیتی حتی از این هم بیشتر است. می توانید این کیف پول های ایمن را از طریق زاکولا تهیه کنید. انواع کیف پول لجر می تواند منبع مطمئنی برای ذخیره ارزهای دیجیتال شما باشد.

انواع کیف پول لجر

سکه های پشتیبانی شده Ledger Nano S

همانطور که احتمالا می دانید، در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰ ارز دیجیتال مختلف برای خرید و فروش وجود دارد که هر روز تعداد بیشتری از آنها اضافه می شود. متأسفانه هیچ کیف پولی در دنیا وجود ندارد که بتواند همه آنها را ذخیره کند و برخی کیف پول ها فقط می توانند یک سکه خاص را ذخیره کنند.

خوشبختانه، انواع کیف پول لجر یک کیف پول چند ارزی است، به این معنی که می تواند تعداد زیادی سکه مختلف را ذخیره کند. کیف پول لجر می تواند ۲۶ سکه و بیش از ۱۵۰۰ توکن را پشتیبانی کند. این شامل سکه های آشکار مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین و بیت کوین کش و همچنین سکه های کمتر محبوب مانند یوبیک، هچ کش و استراتیس می شود.

همچنین می توانید Ledger Nano S خود را به کیف پول هایی مانند MEW و NEON پیوند دهید، بنابراین می توانید تمام توکن های اتریوم و NEO را در انواع کیف پول لجر خود نیز ذخیره کنید. در واقع، تیم Ledger Nano S دائماً در حال کار بر روی افزودن به لیست ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده خود هستند و IOTA یکی از سکه های بزرگ بعدی است که انتظار می رود شامل شود.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مارک ساعت ضد آب

مزایای Ledger Nano S

همانطور که احتمالا متوجه شده اید، مزیت اصلی خرید کیف پول لجر این است که امن ترین راه برای ذخیره سکه های شماست! در واقع، داشتن یک کیف پول سخت افزاری مانند انواع کیف پول لجر ، به همان اندازه ایمن به ذخیره ارزهای دیجیتال شما در یک گاوصندوق واقعی است.

خوب، همانطور که قبلاً اشاره کردم، کیف پول های نرم افزاری را می توان هک کرد در صورتی که دستگاهی به بدافزار، ویروس یا یک key logger آلوده شود. کاری که هکرها سعی می کنند انجام دهند سرقت کلیدهای خصوصی شما است که به آنها دسترسی کامل به کیف پول شما می دهد.

با Ledger Nano S، کلیدهای خصوصی شما در دستگاه واقعی ذخیره می شوند. علاوه بر این، در انواع کیف پول لجر ، از آنجایی که کیف پول همیشه آفلاین است، هیچ کس نمی تواند سعی کند از طریق اتصال به اینترنت به آنها دسترسی پیدا کند. هنگامی که دستگاه خود را دریافت می کنید، باید یک شماره پین ​​انتخاب کنید که حداقل باید ۴ رقم باشد. فقط شما باید این شماره پین ​​را بدانید و هر بار که می خواهید از آن استفاده کنید باید آن را به صورت دستی در دستگاه وارد کنید.

انواع کیف پول لجر

امنیت انواع کیف پول لجر

یک لایه امنیتی اضافی نیز وجود دارد که در صورت فراموش کردن آن از شما محافظت می کند. پس از تایید شماره پین ​​خود، یک عبارت بازیابی ۲۴ کلمه ای به شما داده می شود. دوباره، این روی صفحه Ledger نشان داده می شود، بنابراین هیچ کس به جز شما به آن در انواع کیف پول لجر دسترسی نخواهد داشت. در صورتی که پین ​​خود را فراموش کردید، می توانید به سادگی عبارت بازیابی را در دستگاه وارد کنید، سپس یک پین جدید ایجاد کنید.

توسعه دهندگان همچنین به روز رسانی سیستم عامل را به طور منظم منتشر می کنند. بنابراین، برای اطمینان از ایمن ماندن دستگاه سخت‌افزاری، باید به‌روزرسانی‌های منظم را انجام دهید. یکی دیگر از ویژگی های امنیتی محافظت از لجر در برابر آسیب های فیزیکی است. Ledger Nano S با استفاده از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است، از جمله پوششی که از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این تضمین می کند که اگر اشتباه کرده اید آن را رها کنید، آسیب دیدن دستگاه بسیار دشوار خواهد بود.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود