خرید انواع دسته بازی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

امروزه می توانید انواع دسته بازی و دیگر برندهای معتبر را در بازار مشاهده کنید که برخی از آنها دارای قابلیت های فوق العاده ای هستند. به عنوان مثال، کنترلر بی سیم DualSense که همراه با PS5 جدید عرضه می شود، به هیچ وجه محصول بازی ضعیفی نیست.

شکل جدید و سنگین، محرک‌های تنش متغیر منحصر به فرد و ارتعاشات لمسی تقویت‌شده، همگی آن را به بهترین کنترلر برای بازی‌های پلی‌استیشن ۵ تبدیل می‌کنند. اما این بدان معنا نیست که گزینه‌های دیگری نیز وجود ندارد. اگر به دنبال جایگزینی هستید و می‌خواهید کنترلر جدیدتان کمی متفاوت باشد، بهترین کنترلرهای PS5 را در این جا ارائه کرده ایم.

انواع دسته بازی

بهترین کنترل های PS5

سونی دستورالعمل‌های سازگاری دقیقی برای سازگاری کنترلر PS5 دارد. این بدان معناست که یک کنترلر رسمی PS4 از شخص ثالث با بازی های PS4 که روی کنسول PS5 خود بازی می کنید کار می کند و سونی به بازیکنان اطمینان داده است که ابزار مبارزه و سایر لوازم جانبی به طور مشابه پشتیبانی می شوند.

با این حال، بازی‌های جدید PS5 معمولاً برای انواع دسته بازی PS4 ممنوع هستند. اگر می‌خواهید یک بازی جدید PS5 را بازی کنید، ممکن است مجبور شوید به کنترلر PS5 برگردید.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع ماوس بی سیم

Scuf Reflex Pro

طرفداران Scuf تعجب نخواهند کرد که این برند کنترلر اولین کسی بود که یک کنترلر رسمی شخص ثالث PS5 را با همه امکانات معرفی کرد و آن را به یکی از مناسب ترین جایگزین ها برای DualSense خود سونی تبدیل کرد. به ویژه برای کسانی که به دنبال چیزی جدید هستند.

طراحی پایه کنترلر عالی است، با ماشه های تطبیقی، روکش عملکردی برای گرفتن آسان، دکمه های شست بافتی برای دقت و طراحی کلی محکم ساخته شده است، به همین دلیل است که ما از یک شرکت با تجربه مانند Scuf انتظار داریم. اما این تازه شروع است.

این کنترلر همچنین دارای تجهیزات اضافی است، از جمله دکمه‌های شست قابل تعویض و چهار دکمه دستی قابل جابجایی و قابل جابجایی عقب که می‌توانید با هر گزینه‌ای که می‌خواهید آن‌ها را سفارشی کنید. از آنجایی که احتمالاً پیکربندی‌های مختلفی را با بازی‌های مختلف می‌خواهید، سه تنظیمات نمایه مختلف نیز وجود دارد که می‌توانید هر زمان که بخواهید ذخیره کنید و بین آن‌ها در انواع دسته بازی جابه‌جا شوید.

Reflex Pro همچنین در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود که برای مطابقت با رنگ‌هایی طراحی شده است که PS5 در نهایت در دسترس است. توجه داشته باشید که Reflex Pro اولین در نوع خود است و تقاضای زیادی دارد، بنابراین منابع محدود است.

انواع دسته بازی

کنترلر HexGaming Rival Edition DualSense.

HexGaming با یک کنترلر اصلی DualSense PS5 همراه می شود و سپس به یک ابزار آماده برای ورزش های الکترونیکی از یک کنترلر حرفه ای ارتقاء می یابد که تقریباً از هر نظر برتر است. پدال‌های دکمه‌های عقب شامل نرم‌افزار نقشه‌برداری مجدد هستند که به شما امکان می‌دهد در هر بازی آنها را تغییر دهید و با هر دکمه دیگری که نیاز دارید برنامه‌نویسی کنید.

در میان انواع دسته بازی ، این مدل دکمه‌های بالای ماشه نیز با نمایه‌ای باریک‌تر طراحی شده‌اند که امکان فعال‌سازی سریع‌تر را فراهم می‌کند که ممکن است به گیمرها کمک کند تا در زمان واکنش خود کار کنند. این کنترلر، همچنین دارای کنترلهای شست شش در یک است که به شما امکان می‌دهد ارتفاع را تنظیم کنید، دسته‌ای را انتخاب کنید که احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

در نهایت، HexGaming طیف گسترده‌ای از تم‌ها را ارائه می‌دهد تا بتوانید بدون کاهش کیفیت، طرح بصری را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. همچنین باید با ایستگاه شارژ DualSense کار کند. تنها نقطه ضعف واقعی این کنترلر Rival Premium Edition این است که بسیار گران تر از DualSense اصلی است، بنابراین باید برای آنچه دریافت می کنید هزینه کنید. اگرچه این یکی از بهترین کنترلرهای PS5 در انواع دسته بازی در بازار است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ماساژورهای گردن و شانه

Razer Raiju Tournament Edition

اگر برای شما مهم نیست که از کنترلرهای دوران PS4 استفاده کنید و طراحی متمرکز بر رقابت را می خواهید، Raiju یک انتخاب عالی است. این دکمه‌های اکشن، مکانی لمسی را ارائه می‌کند که این دکمه‌ها برای مقاومت در برابر لغزش در هنگام عرق کردن انگشتان شما طراحی شده‌اند.

دکمه های شست قابل تعویض نیز وجود دارد، در حالی که نرم‌افزار Razer به شما امکان می‌دهد تا چهار دکمه چند منظوره منحصر به فرد را برای مفیدترین اقدامات و پاسخ‌های دقیق برنامه‌ریزی کنید. حتی یک حالت ماشه ای وجود دارد که به طور خاص برای پشتیبانی از بازی های FPS طراحی شده است که فاصله سفر سوئیچ را برای پاسخ سریع تر هنگام شلیک کاهش می دهد.

این یکی از بهترین در انواع دسته بازی است و بعلاوه، کل طراحی فوق العاده به نظر می رسد، با مقداری نورپردازی RGB که می توانید با آن هماهنگ کنید تا با کنسول PS5 یا لوازم جانبی سرگرم کننده PS5 مطابقت داشته باشد.

انواع دسته بازی

Nacon Esports Revolution Unlimited Pro V3

وقتی صحبت از سفارشی سازی انگشت شست می شود، کنترلر Nacon به معنای گزینه ای عالی است. دسته‌ها بسیار قابل تنظیم هستند و به شما این امکان را می‌دهند که دامنه را دقیقاً مطابق با بازی‌ای که در حال انجام آن هستید تنظیم کنید، به علاوه سرهای قابل تعویض برای دریافت دقیقاً احساسی که می‌خواهید.

همچنین می‌توانید دکمه‌ها را به اقدامات خاص تنظیم کنید و چندین نمایه مختلف ایجاد کنید تا در صورت لزوم بین آنها جابه‌جا شوید. این بسته به آنچه که ترجیح می دهید و قابل اطمینان ترین را پیدا می کنید، از اتصالات سیمی و بی سیم پشتیبانی می کند. طراحی کلی هم راحت و هم باکیفیت است که آن را به گزینه ای عالی برای جلسات طولانی مدت بازی های جدی در کنسول PS5 تبدیل می کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید عینک آفتابی تونی استارک

کنترلر Scuf Impact

کنترلر Scuf’s Impact در میان انواع دسته بازی ، کمی بیشتر شکل سنتی دارد و با مجموعه کاملی از گزینه های سفارشی سازی برای درست کردن کارها ارائه می شود. همراه با صفحه‌نمای کنترل‌کننده قابل تنظیم، چهار پدال قابل جابجایی را دریافت می‌کنید که برای نقشه‌برداری دکمه‌های اضافی در پشت قرار می‌گیرند، گزینه‌های نقشه‌برداری مجدد الکترومغناطیسی برای تعویض آسان، ماشه قابل تنظیم ، توقف‌های ماشه تعویض سریع و میله‌های شست قابل تعویض برای یافتن بهترین گزینه‌ها را در خود دارد.

اگر به شخصی سازی زیاد علاقه دارید و انواع دسته بازی را برای پیدا کردن تنظیمات مناسب بهینه سازی می کنید، این گزینه عالی است. همچنین از هر دو حالت سیمی و بی سیم پشتیبانی می کند. برای خرید این محصولات، می توانید از طریق زاکولا اقدام نمایید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]