تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,بهمن,۲۰

انواع قاب اپل واچ

نویسنده : تیم محتوا

بهترین جنس قاب اپل واچ کدام است؟ ما به شما کمک می‌کنیم بهترین قاب مربوط اپل واچ را بین گزینه‌های قاب آلومینیومی، فولادی ضد زنگ و تیتانیوم انتخاب کنید. اگر شما تصمیم به خرید اپل واچ گرفته اید، باید بدانید که کدام مدل را انتخاب نمایید؟ چه سایزی با مچ دست شما مناسب تر است؟ چه نوع و چه بند رنگی را دوست دارید؟ و برای خود ساعت چه موادی را باید انتخاب کنید؟ اپل واچ در حال حاضر در سه رنگ مختلف موجود است. آلومینیوم ۱۰۰٪ بازیافت شده، فولاد ضد زنگ و تیتانیوم. قیمت اینها به شدت متفاوت است، بنابراین بهترین گزینه برای شما کدام است؟

پیشنهاد مطالعه :اسباب بازی های آموزشی کودک

گزینه‌های در دسترس شما به مدل یا سری خاصی از ساعت اپل بستگی دارد که انتخاب می‌کنید، به‌ویژه وقتی صحبت از جنس یا پوشش بدنه می‌شود می‌توانید قاب اپل واچ مورد نظر خود را بیابید. اپل واچ سری ۳ و اپل واچ SE هر دو فقط در روکش آلومینیومی موجود هستند، همانطور که هر دو نسخه سری ۶ و SE اپل واچ نسخه نایک هستند. ساعت ممتاز اپل هرمس فقط در قاب فولادی ضد زنگ موجود است.

با این حال، این اپل واچ سری ۶ است که بالاترین سطح سفارشی سازی را به شما ارائه می دهد، از جمله انتخابی از سه جنس بدنه: آلومینیوم، فولاد ضد زنگ یا تیتانیوم. همچنین برای کسانی که به دنبال اپل واچ سری ۴ یا اپل واچ سری ۵ هستند گزینه‌ای از قاب‌ها وجود دارد.

هر دو قاب اپل واچ هنوز در طیف وسیعی از فروشگاه های آنلاین، به ویژه آمازون در دسترس هستند، در حالی که سری ۴ در هر دو قاب آلومینیومی و فولادی ضد زنگ موجود است، سری ۵ نیز عرضه شد.

انواع قاب اپل واچ

رنگ بدنه ساعت اپل

قاب اپل واچ آلومینیومی اپل واچ سری ۶ در رنگ‌های خاکستری فضایی، نقره‌ای، طلایی و همچنین رنگ آبی جدید و محصول (قرمز) عرضه می‌شود. سری ۶ اولین اپل واچ است که دارای لوگوی (قرمز) است. نسخه‌های سری ۳ و نایک برای قاب‌های آلومینیومی خود از رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای استفاده می‌کنند، در حالی که اپل واچ SE را می‌توان در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و خاکستری فضایی خریداری کرد.

قاب اپل واچ فولادی ضد زنگ اپل واچ سری ۶ با روکش گرافیتی جدید، به جای رنگ مشکی فضایی سری ۵ و همچنین نقره ای و طلایی عرضه می شود. اینها برخلاف ظاهر مات قاب های آلومینیومی، درخشندگی بالایی دارند. همچنین از یک پوشش کاملاً جدید برای ایجاد رنگ طلایی زرد با ظاهر واقعی استفاده شده است. گزینه فولاد ضد زنگ مشکی فضایی همچنان در ساعت هرمس موجود است.

در همین حال، نوع تیتانیوم در تیتانیوم برس خورده یا روکش مشکی فضایی ارائه می شود. اینها همان مواردی هستند که در سری ۵ ارائه شده اند و ظاهری متمایز دارند که در ساعت های رده بالا محبوب هستند. اگر به دنبال پوشش جدید آبی یا قرمز جذاب هستید، آلومینیوم تنها گزینه شماست.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کرم موبر

انتخاب یک رنگ خاص فقط یک موضوع سبک در قاب اپل واچ نیست. رنگ‌های خاص خراش‌های روی ساعت را متفاوت نشان می‌دهند. به طور معمول، نقره ای کمتر از رنگ های دیگر خراش ها را نشان می دهد، در حالی که مشکی بیشترین خراش ها را نشان می دهد. با این حال، توانایی ساعت شما برای مقاومت در برابر خراش در وهله اول بر اساس مواد متفاوت است که به زودی به آن خواهیم پرداخت.

اپل واچ سری ۶ هرمس

وزن ساعت یک اولویت شخصی است. دوستداران ساعت های کلاسیک احساس می کنند وزن اندک نشانه کیفیت است، در حالی که کاربران فعال ممکن است چیزی را ترجیح دهند که مانعی برای آنها نباشد. از بین سه ماده ارائه شده، آلومینیوم سبک ترین است، با وزن این نسخه از ساعت ۳۰.۵ گرم (۱.۰۸ اونس) برای مدل ۴۰ میلی متری و ۳۶.۵ گرم (۱.۲۹ اونس) برای نسخه ۴۴ میلی متری. اگر قصد دارید با ساعت خود ورزش کنید یا احساس سنگینی را دوست ندارید، این بهترین گزینه شماست.

قاب اپل واچ فولادی ضد زنگ سنگین‌ترین قاب در بین این سه دستگاه است که وزن آن ۳۹.۷ گرم (۱.۴ اونس) برای مدل ۴۰ میلی‌متری و ۴۷.۱ گرم (۱.۶۶ اونس) برای نسخه ۴۴ میلی‌متری است. اگر حس سنگین‌تر و قابل توجه‌تری را به ساعت خود ترجیح می‌دهید، این مورد برای شما خواهد بود.

تیتانیوم درست در وسط قرار دارد و وزن آن ۳۴.۶ گرم (۱.۲۲ اونس) برای مدل ۴۰ میلی متری و ۴۱.۳ (۱.۴۶ اونس) گرم برای طعم ۴۴ میلی متری است. نه خیلی سبک، نه خیلی سنگین. نسبت استحکام به وزن بالای تیتانیوم، آن را به یک انتخاب محبوب در هوافضا و همچنین طراحی ساعت تبدیل کرده است.

برندهایی مانند Tag Heuer و Omega از آن در مدل‌های حجیم‌تر استفاده کرده‌اند تا در عین حال که حس برتر را حفظ می‌کنند، قاب اپل واچ را روی مچ خود سبک نگه دارند.

انواع قاب اپل واچ

اپل واچ سری ۶ از فولاد ضد زنگ طلایی

توانایی ساعت شما در مقاومت در برابر خط و خش، ترک و سایر آسیب‌ها ممکن است مهم‌ترین عامل در انتخاب جنس بدنه باشد. جدا از خود کیس، شیشه استفاده شده برای نمایشگر بر اساس مواد متفاوت است. صفحه نمایش قاب آلومینیومی از ماده ای به نام شیشه تقویت شده Ion-X استفاده می کند که مشابه شیشه ای است که معمولاً در تلفن های هوشمند استفاده می شود.

در همین حال، نمایشگرهای فولادی ضد زنگ و تیتانیوم از کریستال یاقوت کبود استفاده می کنند که بیشتر در ساعت های گران قیمت استفاده می شود. تمام مواد به کار رفته در قاب اپل واچ و نمایشگر به گونه ای طراحی شده اند که تا حد امکان بادوام باشند.

اما با توجه به اینکه ساعت به احتمال زیاد در تمام طول روز روی مچ شما قرار می‌گیرد، همچنان می‌توانید با خطراتی برخورد کنید که می‌تواند باعث خراشیدن قاب یا حتی ترک خوردن صفحه نمایش شود. آلومینیوم نرم ترین ماده در بین این سه ماده است و بیشتر در معرض خراشیدگی است.

شیشه Ion-X همراه با آن نسبت به کریستال یاقوت کبود راحت تر خراشیده می شود. با این حال، اگر ساعت خود را به یک جسم سخت برخورد کنید، انعطاف پذیرتر و در برابر ترک و آسیب های دیگر مقاوم است. آلومینیوم به خودی خود بیشتر مستعد خوردگی است. اما مواد به کار رفته در قاب اپل واچ تحت فرآیند آندایزینگ قرار می گیرد تا در برابر زنگ زدگی مقاوم تر شود.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ادکلن های زنانه

فولاد ضد زنگ قوی تر و سنگین تر از آلومینیوم است و به طور کلی در برابر خراش مقاوم تر است. با این حال، روکش براق‌تر فولاد ضد زنگ، خراش‌ها و ساییدگی‌ها را با وضوح بیشتری نشان می‌دهد. نمایشگر کریستالی یاقوت کبود نیز از شیشه Ion-X مقاوم‌تر در برابر خش است.

بدنه تیتانیوم سبک تر از فولاد ضد زنگ است، اما با این حال دوام و مقاوم تر در برابر ضربه و همچنین مقاوم در برابر خش است. مطمئناً ضد خش نیست، اما خراش ها را راحت تر از فولاد ضد زنگ پنهان می کند.

انواع قاب اپل واچ

اپل واچ سری ۶ تیتانیوم

در نهایت، عاملی که احتمالاً بر انتخاب خرید قاب اپل واچ تأثیر می گذارد، ظاهر آن است. در حالی که انواع جدید آلومینیومی آبی و محصول (قرمز) احتمالاً عده‌ای را وسوسه می‌کنند، قاب‌های فولادی ضدزنگ و تیتانیوم قابل توجه‌تر به نظر می‌رسند و بیشتر ظاهر مد هستند. برای خرید انواع این قاب ها می توانید از طریق زاکولا اقدام کرده و از سایت های معتبری همچون آمازون، آنها را تهیه کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود