معاملات بلک فرایدی زودهنگام در آمازون ۲۰۲۳

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

به لطف فروش همه خرده فروشان مانند Best Buy، Target، Walmart و Amazon، معاملات اولیه جمعه سیاه از راه رسیده است. برای کمک به شما برای یافتن همه پیشنهادات برتر، برخی از بهترین موارد در اینجا معرفی می شوند. پیشنهادات برتر در بلک فرایدی را دنبال کنید تا بتوانید کالاهای مورد نظر خود را بخرید.

پیشنهاد مطالعه : بهترین ساعت های مردانه کرنوگراف

تاریخ رسمی بلک فرایدی

در حالی که تاریخ رسمی بلک فرایدی مانند سال های گذشته ۲۴ نوامبر است، خرده فروشان در حال حاضر معاملات خود را منتشر می کنند و به مصرف کنندگان این امکان را می دهند که قیمت های اولیه را به دست آورند و خریدهای خود را گسترش دهند.

خبر خوب این است که می‌توانید در اوایل روز بلک فرایدی با قیمت‌های کم سابقه در تلویزیون‌های OLED، مک‌بوک‌ها، لوازم آشپزخانه، جاروبرقی‌های روباتی، تشک‌ها و موارد دیگر، یک معامله واقعا خوب داشته باشید. برخی از پیشنهادات برتر در بلک فرایدی شامل پرفروش‌ترین آی‌پد ۱۰.۲ اپل با قیمت ۲۴۹ دلار در آمازون یا  تلویزیون هوشمند K4 TCL  ۶۵ اینچی با قیمت خیره‌کننده فقط ۳۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

پیشنهادات برتر در بلک فرایدی

خرید کالا در بلک فرایدی

اگر به دنبال نمایشگر مقرون به صرفه ای با صفحه نمایش بزرگ در معاملات اولیه جمعه سیاه امروز هستید، Best Buy  تلویزیون هوشمند TCL  ۶۵ اینچی ۴K را با قیمت خیره کننده فقط ۳۹۹.۹۹ دلار به فروش می رساند. تلویزیون های سری TCL S4 دارای رزولوشن ۴K Ultra HD، Dolby Vision، HDR10، DTS Virtual: X و سیستم عامل Google TV Smart با Chromecast داخلی هستند که همه با قیمت کمتر از ۵۰۰ دلار عرضه می شوند.

خرید قهوه ساز از بلک فرایدی

اگر فضای روی صفحه آشپزخانه شما محدود است، دستگاه K-Slim Keurig را در پیشنهادات برتر در بلک فرایدی نظر بگیرید. این قهوه ساز بسیار نازک تر از قهوه ساز معمولی شماست، اما همچنان می تواند تا ۱۲ اونس مایع را در یک زمان سرو کند. اگر چیزی کاربردی اما با اندازه کوچک می خواهید، انتخاب خوبی است. معامله بلک فرایدی اولیه امروز از آمازون قیمت را به ۷۹.۹۹ دلار کاهش می دهد. پایین ترین قیمتی که در طول سال دیده ایم.

پیشنهاد مطالعه : خرید لباس از فروشگاه زارا

مشاهده معامله محصولات اچ پی

HP 14 Chromebook

HP Chromebook   ۲۹۹ دلار اکنون در Best Buy  ۱۶۹دلار است. این کروم بوک HP 14 اینچی دارای پردازنده Celeron اینتل، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت SSD است. این یک دستگاه میان رده ایده آل و یک خرید هوشمند است، به خصوص اکنون که در فروش بلک فرایدی اولیه Best Buy به تنها ۱۶۹ دلار کاهش یافته است.

سبزی خردکن فول استار

سبزی خردکن فول استار با قیمت ۳۹.۹۹ دلار اکنون در پیشنهادات برتر در بلک فرایدی ۲۴.۹۵ دلار عرضه می شود. یکی از معاملات پرطرفدار در اوایل جمعه سیاه، خردکن سبزیجات فول استار است که بیش از ۶۰۰۰۰ نقد مثبت در آمازون دارد و تنها با قیمت ۲۴.۹۵ دلار به فروش می رسد. شما می توانید سبزیجات مورد علاقه خود را با چهار تیغه قابل تعویض که به شما امکان می دهد سبزی ها را ژولین، خرد کرده و برش دهید، فورا خرد کنید.

اپل آیپد ۱۰.۲ ۲۰۲۱ (۶۴ گیگابایت)

اپل آی‌پد ۱۰.۲ ۲۰۲۱ (۶۴ گیگابایت) را با قیمت ۳۲۹ دلار ارائه می کرد که اکنون ۲۴۹ دلار در آمازون عرضه می شود. اگر قبل از بلک فرایدی به دنبال یک آی پد ارزان هستید، آمازون آیپد ۱۰.۲ اینچی را با قیمت ۲۴۹ دلار به فروش می رساند. این پایین ترین قیمتی است که تا به حال دیده ایم.

در حالی که این تبلت سریع‌ترین تبلت در این محدوده نیست، صفحه نمایش مناسب، طراحی با کیفیت و تراشه نسبتا سریع، این آی‌پد در پیشنهادات برتر در بلک فرایدی،  به بهترین شکل با اکثر نیازهای مردم مطابقت دارد. برای پخش جریانی، خرید و انجام چند کار سبک، این یک انتخاب عالی است، به خصوص با تخفیف ۸۰ دلاری امروز.

پیشنهادات برتر در بلک فرایدی

تلویزیون ۵۵ اینچی آمازون K4 Smart Fire (2021):

این تلویزیون فوق العاده دارای قیمت ۵۱۹.۹۹ دلار بود که اکنون در بلک فرایدی  در آمازون ۲۶۹.۹۹ دلار به فروش می رسد. پرفروش‌ترین تلویزیون هوشمند ۴K  سری ۴ آمازون ۵۵ اینچی با قیمت فوق‌العاده ۲۶۹.۹۹ دلار در اولین فروش بلک فرایدی این خرده‌فروش به فروش می‌رسد. شما از وضوح K4 HD، قابلیت‌های هوشمند با سیستم عامل Fire و یک کنترل صوتی با هندزفری الکسا برخوردار هستید، بنابراین می‌توانید از صدای خود برای کنترل تلویزیون خود استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه : ۵  راه که آمازون جستجو و خرید محصولات را آسان‌تر می‌کند

قالیشوی پرتابل سبز کوچک بیسل

فرش پاک کن قابل حمل Bissell Little Green:  پیش از این دارای قیمت ۱۲۳دلار بود که در لیست در پیشنهادات برتر در بلک فرایدی در حال حاضر ۸۹ دلار در Walmart عرضه می شود. قالیشوی بیسل اخیراً رایج شده است و معاملات اولیه بلک فرایدی والمارت شامل مدل سبز کوچک با رتبه برتر در فروش به قیمت ۸۹ دلار عرضه می شود.

بهترین معامله ای که در حال حاضر می توانید پیدا کنید. فرش شوی قابل حمل که برای صاحبان حیوانات خانگی و والدین مناسب است، می تواند به طور جادویی لکه های روی فرش ها، کاناپه ها، فضای داخلی خودرو و موارد دیگر را پاک کند.

پیشنهادات برتر در بلک فرایدی

خرید از آمازون در بلک فرایدی

اگر قصد خرید از آمازون را دارید و به دنبال محصولاتی با قیمت مناسب هستید، می توانید آن ها را در سایت آمازون بررسی کنید. در پیشنهادات برتر در بلک فرایدی این امکان را دارید تا به سادگی، تخفیف های جذاب را در گروه های مختلف کالا از آمازون یا بست بای و برخی دیگر از سایت های معتبر جهانی تهیه کنید.

اما اگر نگران پرداخت ارزی کالاهای سفارشی خود هستید یا نمی دانید چگونه آنها را به آدرس خود در ایران ارسال کنید، بهتر است از کارشناسان زاکولا یاری بگیرید. به دلیل تحریم های ایجاد شده، امکان ارسال مستقیم کالا از آمازون یا برخی دیگر از سایت های خارجی وجود ندارد.

از همین روست که زاکولا متناسب با تجربه و تخصص خود، اقدام به ارائه خدمات به ایرانیان عزیز کرده و نهایی کردن صورتحساب خرید کالا از این گونه سایتها و تحویل در آدرس ایران را انجام می دهد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]