۱۰  لوازم جانبی برتر بازی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

شما می توانید از جلسات کامل بازی با ۱۰ لوازم جانبی برتر بازی که هر گیمر نیاز دارد لذت ببرید. لوازم جانبی مناسب بازی ممکن است تجربه بازی را ایجاد یا خراب کند. چه در بازی های ویدیویی تازه کار باشید و چه یک بازیکن خبره، باید ۱۰ لوازم جانبی برتر بازی را داشته باشید که هر گیمری به آن نیاز دارد.

بهبود تجربه بازی

لوازم جانبی بازی برای بهبود تجربه بازی طراحی شده اند. برای مثال، بهبود با بارگذاری سریع‌تر نرم‌افزار، تولید صدای فراگیر، یا افزایش زمان پاسخ‌دهی کنترلر می‌تواند یک بازی را به سطح بالایی ارتقا دهد. بهترین لوازم جانبی برای بازی رایانه شخصی به شما کمک می کند در طول جلسات طولانی بازی راحت و متمرکز بمانید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا بهترین لوازم جانبی رایانه بازی را برای ارتقاء تجربه بازی خود کشف کنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین میکروفون های گیمینگ

۱۰ لوازم جانبی برتر بازی که هر کاربر به آن نیاز دارد

در زیر لیستی از ۱۰ لوازم جانبی برتر بازی که هر گیمر در طول یک جلسه بازی به آن نیاز دارد آورده شده است.

مانیتور با وضوح بالا

برای گیمرهای رایانه شخصی، مانیتور با وضوح بالا یکی از مهم ترین لوازم جانبی بازی رایانه شخصی است. این تاخیر بین آنچه در بازی اتفاق می افتد و اقدامات شما را از بین می برد. این کار وضوح و وضوح تصویر را بهبود می بخشد و به بازیکنان امکان می دهد سریعتر و صحیح تر واکنش نشان دهند. ویژگی های زیر برای انتخاب یک مانیتور بازی با وضوح بالا مورد نیاز است:

  • زمان پاسخ
  • نرخ تجدید
  • یک تصویر واضح

10 لوازم جانبی برتر بازی

هدست بازی

 

هدست بازی یکی از لوازم جانبی ضروری در میان ۱۰ لوازم جانبی برتر بازی است که هر گیمری به آن نیاز دارد. اگر می خواهید در دنیای بازی غوطه ور شوید و از حواس پرتی ها جلوگیری کنید، هدست بازی بهترین انتخاب است. ویژگی های زیر برای انتخاب هدست بازی برای تنظیمات بازی شما مورد نیاز است:

  • صدای استریو
  • سازگار
  • میکروفون حذف نویز

مبدل آداپتور USB

اگر می خواهید از بازی با دوستان و همکاران لذت ببرید، به یک مبدل آداپتور USB نیاز دارید. نیازی به درایور اضافی نیست. از این رو، هیچ تاخیری در مبدل آداپتور USB وجود ندارد.

ویژگی های مورد نیاز مبدل در میان ۱۰ لوازم جانبی برتر بازی برای یک تجربه بازی خوب داشته باشد:

  • سبک و قابل حمل
  • سازگاری
  • قابلیت اتصال

ماوس پد بی سیم RGB

ماوس پد بازی RGB یکی از لوازم جانبی ضروری برای کنترل دقیق و پایداری است. پد ماوس بی سیم RGB، فضای بازی شما را راحت تر و سرگرم کننده تر می کند. در میان ۱۰ لوازم جانبی برتر بازی ویژگی های زیر برای انتخاب پد ماوس بی سیم RGB بازی است:

  • ماندگاری
  • کیفیت خوب

پیشنهاد مطالعه :بهترین محصولات پروتئین تراپی مو

هارد اضافی

بازی ‌های رایانه‌ای امروزه حجم قابل توجهی از فضای ذخیره‌سازی روی هارد دیسک داخلی را مصرف می‌کنند. با همه به‌روزرسانی‌ها، مطالب قابل دانلود و مدها، فضای ذخیره‌سازی شما ممکن است به زودی پر شود. ویژگی زیر قبل از تصمیم گیری در مورد هارد دیسک اضافی در میان ۱۰ لوازم جانبی برتر بازی مورد نیاز است:

  • ایمنی

بلندگوها

اکنون اکثر هدفون های بازی دارای پردازش صوتی قدرتمندی هستند که کیفیت صدای بازی های رایانه شخصی شما را بهبود می بخشد. بلندگوها همچنین دارای اکولایزرهای داخلی هستند که به شما امکان می دهد صدا را مطابق با اولویت خود تنظیم کنید. برای بلندگوها، ویژگی‌های زیر برای ارتقای تجربه بازی شما هستند:

  • پاسخ فرکانس
  • اکولایزرهای داخلی
  • باس قوی
  • مقاوم در برابر IP

10 لوازم جانبی برتر بازی

نگهدارنده هدفون

نگهدارنده هدفون از سایر لوازم جانبی بازی در برابر خط و خش، فشار و آسیب محافظت می کند. همچنین در میان ۱۰ لوازم جانبی برتر بازی، میز کامپیوتر شما را تمیز، مرتب و بدون درهم و برهم نگه می دارد. ویژگی هایی که هر هدفون باید داشته باشد به شرح زیر است:

  • کنترل لمسی
  • طراحی قابل حمل
  • سازگاری

صفحه کلید بی سیم RGB

صفحه‌کلید بی‌سیم RGB برای گیمرها، برنامه‌نویسان، کارکنان اداری و تایپیست‌ها ایده‌آل است. این صفحه کلید بی سیم RGB محبوب ترین لوازم جانبی بازی در بین ۱۰ لوازم جانبی برتر بازی است که هر گیمری به آن نیاز دارد. ویژگی های زیر برای یک صفحه کلید بی سیم RGB خوب مورد نیاز است:

  • کوچک و راحت
  • جفت شدن آسان
  • اتصال بیسیم
  • نور پس زمینه RGB

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین اتو مو

صندلی بازی

یک صندلی بازی حداکثر راحتی و پشتیبانی را در طول ساعات طولانی جلسات بازی فراهم می کند. بازیکنانی که ساعت ها جلوی رایانه شخصی خود می نشینند باید روی یک صندلی بازی مناسب سرمایه گذاری کنند. ویژگی های مورد نیاز یک صندلی بازی به شرح زیر است:

  • مواد با کیفیت بالا
  • بالش کمر
  • قابل تنظیم ارتفاع

10 لوازم جانبی برتر بازی

میز محکم

با توجه به ۱۰ لوازم جانبی برتر بازی که هر گیمری به آن نیاز دارد، یک میز مستحکم برای راه اندازی مناسب بازی رایانه شخصی ضروری است. یک میز محکم همه لوازم جانبی شما را در یک مکان نگه می دارد و پشتیبانی می کند. این به دستگاه های بازی رایانه شخصی شما، مانند مانیتور، صفحه کلید و ماوس، سطح محکمی می دهد. ویژگی های مورد نیاز یک میز محکم باید به شرح زیر باشد:

  • ارتفاع قابل تنظیم

نتیجه

این لوازم جانبی ضروری بازی به هر گیمری کمک می کند تا از جلسات بازی خود به طور کامل از رایانه های شخصی و کنسول ها لذت ببرد. از غوطه ور شدن، دقت و راحتی در طول جلسات طولانی بازی گرفته تا سهولت دسترسی هنگام بازی با تلفن همراه یا سایر دستگاه های قابل حمل این در میان ۱۰ لوازم جانبی برتر بازی هر چیزی را که یک گیمر برای ارتقای تجربه بازی خود نیاز دارد، فراهم می سازد.

مانیتورهای با وضوح بالا تصاویری شفاف ارائه می‌کنند در حالی که هدست‌های بازی صدایی فراگیر ایجاد خواهند کرد. لوازم جانبی RGB ویژگی های شخصی سازی را اضافه می کند. این ابزارها تجربه بازی را افزایش می دهند. مبلمان محکم مانند صندلی ها و میزهای بازی به اطمینان از چیدمان ایده آل کمک می کند. با این لوازم جانبی برتر بازی، هر گیمر می تواند هر لحظه را به طور کامل تجربه کند.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]