تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,بهمن,۲۹

محصولات برند تامی هیلفیگر

نویسنده : تیم محتوا

وقتی به نام‌های محبوب دنیای مد فکر می‌کنید، تامی هیلفیگر یکی از برترین برندهایی است که به ذهنتان خطور می‌کند. این به لطف تاریخ غنی، همراه با جریان دائمی خلاقیت، نوآوری، و توانایی انطباق با روندهای مد در حال تغییر و ترجیحات مصرف کننده است. شما می توانید بهترین محصولات برند تامی هیلفیگر را از آمازون خرید کنید. برای پرداخت ارزی و تحویل کالا در آدرس ایران می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

درباره برند تامی هیلفیگر

این برند لباس آمریکایی برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ نشان خود را نشان داد و بلافاصله دست به کار شد و با مجموعه‌ای از لباس‌هایی مانند پیراهن‌های دکمه‌دار و شلوار چینی شروع به کار کرد. در اواسط دهه ۹۰، این شرکت وارد بازار پوشاک زنانه شد و پوشاک با کیفیت بالا را برای خانم ها ایجاد کرد.

همچنین در طول دهه ۹۰، صحنه هیپ هاپ به سبک‌های جادارتر، لباس‌های گشادتر و لوگوهای بزرگ‌تر تامی هیلفیگر توجه کرد که به طور چشمگیری محبوبیت این برند را افزایش داد. به سرعت به امروز و برند تامی هیلفیگر یک نام آشنا است، که توسط مردان، زنان و کودکان در سراسر جهان، از افراد مشهور گرفته تا افراد عادی به طور یکسان استفاده می شود.

برند تامی هیلفیگر

فروشگاه تامی هیلفیگر

در طول ۳ و نیم دهه گذشته، خطوط تولید مختلفی عرضه شده است. برخی از آنها متوقف شده اند، در حالی که برخی دیگر تغییر نام داده اند و فوراً در بازی مد قابل تشخیص هستند. بنابراین اجازه دهید شما را از طریق تک تک خطوط تامی هیلفیگر که تا به حال منتشر شده است آشنا کنیم. از خطوط متوقف شده تا آنهایی که امروز همچنان در برند هیلفیگر قوی هستند.

ناگفته نماند، اما “Tommy Hilfiger” خط اصلی این برند است که به خاطر ظاهری که در ریشه های آن تعبیه شده است، شناخته شده است. گزینه ها عبارتند از چوگان کلاسیک، چوگان، آکسفورد، کت بلیزر و لباس های بیرونی که در زیر مشاهده می کنید. این قطعات ساده و در عین حال نمادین هستند، اگر این سبکی است که شما دنبال آن خواهید بود.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای شارژر

تامی جین (قبلاً جین هیلفیگر)

خط جین هیلفیگر مدت زیادی بود که وجود داشت، قبل از اینکه در اواخر سال ۲۰۱۷ به تامی جین تغییر نام داد. نمی توان گفت که جین هیلفیگر منسوخ شده بود، اما این برند به وضوح نیاز به تبدیل آن به چیزی مدرن تر را دید. مد روز این موضوع توسط مدیر ارشد برند Avery Baker مشخص شده است و بیان می کند که تغییر نام تجاری بازتابی از تعهد برند تامی هیلفیگر به Gen Z و مصرف کنندگان Millennial است.

شلوار جین تامی هیلفیگر

از آنجایی که خط تولید نسل‌های جوان را هدف قرار می‌دهد، تامی جین از رویکرد لباس‌های غیررسمی، خیابانی و لباس‌های ورزشی برای طراحی‌های خود استفاده می‌کند و اغلب با انتشار مجدد طرح‌های قدیمی به دهه ۹۰ ادای احترام می‌کند. برخی از لباس‌های محبوب تامی جین عبارتند از سویشرت با لوگوی کالج، ژاکت‌های جین و شرپا با لوگوی پرچم، و کیف‌های کراس بادی مختلف.

برند تامی هیلفیگر

تامی اسپورت (قبلاً هیلفیگر دو و میدانی)

این خط دیگری از برند تامی هیلفیگر است که دستخوش تغییر شده است. از هیلفیگر اتلتیک گرفته تا تامی اسپورت. هیلفیگر دو و میدانی ابتدا در اواخر دهه ۹۰ به عنوان یک ادکلن/عطر مردانه معرفی شد، قبل از اینکه به پوشاک و لوازم جانبی که بر روی لباس‌های ورزشی کاربردی تمرکز داشت گسترش یابد. از کت های بادگیر گرفته تا یقه دار و کلاه، طرح های چشم نواز این خط باعث محبوبیت آن در بین جوانان شد.

در سال ۲۰۱۹ این برند Tommy Sport را راه اندازی کرد. لوازم ضروری کمد لباسی که برای ورزش ساخته شده اند، با استفاده از فناوری فشرده سازی، عناصر کششی، پارچه های قابل تنفس و مواد ضد آب. انتظار می‌رود که این خط لباس‌های فعال تامی هیلفیگر که کاملاً کاربردی است، برای مدتی طولانی به رشد خود ادامه دهد.

محصولات شامل سوتین های ورزشی، شلوارهای ساق، دویدن، کت های تک، تی شرت و گرمکن هستند که همگی دارای لوگوی ساده و تمیز تامی اسپورت هستند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مینی هدفون های بلوتوثی

مجموعه هیلفیگر

برجسته‌ترین تفاوت بین مجموعه‌ Hilfiger و بقیه، محل ساخت آن است. از آنجایی که کالکشن هیلفیگر خط تولید برتر و برتر این برند است، هر قطعه در ایتالیا تولید می شود. فقط مقادیر محدودی با استفاده از مواد درجه یک تولید می شود و بسیاری از محصولات نهایی در باندهای مد به نمایش گذاشته می شوند.

همانطور که انتظار می رفت، مجموعه Hilfiger از محصولات مشابه در برند تامی هیلفیگر عزیزتر است و ممکن است فقط در مکان های خاص یا آنلاین در دسترس باشد. در ابتدا این خط عمدتا برای زنان در نظر گرفته شده بود، اما اکنون در حال گسترش دامنه لباس مردانه خود است.

تامی هیلفیگر Tailored

این خط انحصاری مردانه تماماً کت و شلوار است که هدف آن جمعیت ۲۵ تا ۴۰ ساله است. همانطور که در نام مشخص است، Tommy Hilfiger Tailored کت و شلوارهای شیکی را ارائه می دهد که تجسم پیچیدگی و مدرنیته است. ناگفته نماند که این کت و شلوارها به لطف استفاده از پارچه ها و فناوری های نوآورانه، قابلیت های کاربردی را دارند.

در سال ۲۰۱۷، رافائل نادال، قهرمان ۱۹ دوره گرند اسلم، در کمپین Tommy Hilfiger Tailored Spring 2017 ایفای نقش کرد و نحوه تولید لباس ها برای حرکت بهینه را به نمایش گذاشت.

برند تامی هیلفیگر

برند تامی ۲۰۲۰

جدیدترین خط تولید این برند، TommyNow در فوریه ۲۰۲۰ در هفته مد لندن عرضه شد. قطعات جسورانه بوده و در عین حال با روند فعلی سازگار هستند. بلافاصله پس از پایان نمایش، تمام ظاهر باند برای فروش آنلاین در دسترس بود و به طرفداران از سراسر جهان فرصتی برای خرید پوشاک محدود و منحصر به فرد توسط TommyNow داد. اگرچه ممکن است امروز برای پیدا کردن پوشاک آنلاین باند فرودگاه مشکل داشته باشید، اسپری Tommy Now EDT به راحتی در دسترس است.

پیشنهاد مطالعه :اسباب بازی های آموزشی کودک

هرساله برند تامی هیلفیگر افق‌های خود را بیشتر کرده و خطوط جدیدی منتشر می کند. ما هیجان زده هستیم که ببینیم چه چیزی برای برند همیشه محبوب آمریکایی متولد و پرورش یافته است! شما برای خرید این محصولات جذاب و با کیفیت می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

کارشناسان زاکولا بر اساس تجربه و تخصص خود محصول انتخابی شما در سایت آمازون را خریداری کرده و پرداخت ارزی آن را انجام خواهند داد. سپس در مدت زمان مناسبی آن را به آدرس ایران منتقل می کنند. این یک روش مطمئن برای خرید از سایت های خارجی است.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود