تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,دی,۲۱

معرفی برند تامی هیلفیگر

نویسنده : تیم محتوا

برند تامی هیلفیگر انقلابی در مد ایجاد کرد و قوانین روند آمریکا را با اصلاح صنعت مد و معرفی کانسپت کاملاً آماده آمریکایی زیر پا گذاشت. در سال ۱۹۸۵، او یک امپراتوری مد را به نام خود ساخت و از آن زمان تاکنون در این صنعت پیشگام بوده است. این طراح بینا درک غریزی از تصویر آمریکایی دارد که او را به یکی از تأثیرگذارترین طراحان جهان تبدیل می کند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند کفش ورزشی پوما

تنوع محصولات

امروزه تامی هیلفیگر بیش از ۱۸۰۰ فروشگاه در ۱۰۰ کشور جهان دارد و فروش جهانی خرده فروشی سالانه بیش از ۶.۷ میلیارد دلار است. برند تامی هیلفیگر به زندگی در روح رویای آمریکایی اختصاص دارد. روحیه جوانی بزرگترین الهام این برند است. در اولویت قرار دادن کیفیت در زندگی و محصولات؛ با احترام به مشتری باعث شده است که بتواند به همه فرهنگ ها و جوامع دسترسی پیدا کرده و با جسور بودن در بینش خود، به طور مداوم مرزهای خود را گسترش دهد.

برند تامی هیلفیگر

تاریخچه شرکت تامی هیلفیگر

شرکت تامی هیلفیگر لباس‌های مردانه، زنانه و کودکان طراحی شده توسط هیلفیگر را به بازار عرضه می‌کند. هیلفیگر مجموعه کاملی از پوشاک از جوراب گرفته تا پیراهن، لباس شنا، ژاکت، شلوار، کمربند، کیف پول و کراوات، و همچنین لباس خواب، لباس گلف، عینک، لوازم آرایشی، ملافه و اثاثیه منزل را به فروش می رساند.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین مارک های تی شرت از ترکیه

برند تامی هیلفیگر دارای ۱۵ فروشگاه تخصصی، ده فروشگاه تامی جین، یک فروشگاه کودکان تامی هیلفیگر و یک فروشگاه مفهومی دوگانه است. هیلفیگر همچنین دارای ۱۰۲ فروشگاه این شرکت است که محصولات مارک دار و همچنین کالاهای خارج از فصل را ارائه می دهند. محصولات هیلفیگر که دارای لوگوی معروف قرمز، سفید و آبی هستند نیز در فروشگاه‌های بزرگ یافت می‌شوند و در بیش از ۵۵ کشور در سراسر جهان عرضه می کند.

برند تامی هیلفیگر

ریشه های هیلفیگر

اگرچه این شرکت تا سال ۱۹۹۲ تأسیس نشد، تاریخچه آن به درستی با ثروت همنامش، توماس جیکوب (تامی) هیلفیگر آغاز می شود. هیلفیگر در سال ۱۹۵۱ در المیرا نیویورک متولد شد و اولین تجارت پوشاک خود را در دوران دبیرستان شروع کرد که در نهایت منجر به برند تامی هیلفیگر می شد.

او و دو دوستش ۳۰۰ دلار روی شلوار جین آبی مستعمل سرمایه گذاری کردند و آنها را از زیرزمین المیرا فروختند. هیلفیگر هرگز به کالج نرفت، اما تجارت جین آبی را در زنجیره ای متشکل از هفت فروشگاه در شمال نیویورک به نام People’s Place ایجاد کرد. این فروشگاه شلوار جین، شلوار زنگوله‌ای، و سایر لباس‌ها، و همچنین شمع، عود، و پوستر می‌فروخت. فروشگاه ها به اندازه کافی موفق بودند که هیلفیگر یک پورشه را بخرند، اما مدیریت ضعیفی داشتند. در سال ۱۹۷۷، مجبور به اعلام ورشکستگی شد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای کاپشن کودکانه

هیلفیگر به منهتن نقل مکان کرد و سعی کرد به عنوان یک طراح لباس کار پیدا کند. اگرچه او هیچ آموزش رسمی نداشت، اما جلیقه‌ها و ژاکت‌های ژاکتی را برای People’s Place طراحی و فروخت. او به صورت آزاد کار کرد و سپس یک شرکت پوشاک ورزشی راه اندازی کرد که تنها پس از یک سال از کار افتاد. او در نهایت کاری برای طراحی شلوار جین برای Jordache پیدا کرد که زمینه ساز ایجاد برند تامی هیلفیگر شد.

برند تامی هیلفیگر

در سال ۱۹۸۴ موهان مورجانی، یک غول نساجی هندی با هیلفیگر تماس گرفت. مورجانی صاحب مجوز شلوار جین گلوریا واندربیلت بود و در دهه ۱۹۷۰ به شور و شوق شلوار جین طراحان کمک کرد. مورجانی ایده ای برای به روز رسانی ظاهر محبوب “آمادگی” مرتبط با طراح رالف لورن داشت و به آن جذابیت جوان تر و انبوه تر می بخشد. او برند تامی هیلفیگر را برای طراحی خط شرکت خود مورجانی اینترنشنال انتخاب کرد. با این حال، در ابتدا، بازاریابی بسیار مهمتر از لباس واقعی بود.

برای خرید این محصولات از فروشگاه های معتبری همچون آمازون، ایبی و علی اکسپرس، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود