تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,دی,۲۴

کوچکترین شارژرهای گوشی تلفن

نویسنده : تیم محتوا

اگر صاحب گوشی هوشمندی از هر برندی باشید، هرگز نمی توانید یک روز را با شارژ کامل پشت سر بگذارید. نیاز به افزایش گاه به گاه باتری دارید، پاوربانک های USB برای هنگامی که با شارژ کم باتری مواجه هستند، مناسب هستند. آزمایشات نشان می دهد که Belkin Boost Charge Plus 10K  بهترین پاوربانک برای شارژ تلفن، تبلت یا دستگاه کوچک دستی دیگر است. این یک شارژر قابل حمل همه جانبه است که می تواند هر زمان که پریزهای دیواری دور از دسترس باشند، خیالتان را راحت کند. کوچکترین شارژرهای گوشی تلفن را از آمازون بخرید

کوچکترین شارژرهای گوشی تلفن

Belkin BoostCharge Plus 10K

بهترین پاور بانک برای گوشی، تبلت و غیره است. این پاوربانک کوچک و سبک است و لبه های گرد آن باعث می شود که به راحتی در جیب جا شود. این شارژر تنها یک رنگ دارد، اما دارای دو کابل داخلی و ظرفیت کافی برای شارژ بیشتر گوشی های هوشمند تا سه بار است. می توانید با ۷۰ دلار از آمازون آن را خریداری کنید.

Belkin Boost Charge Plus 10K  وزنی در حدود نیم پوند دارد و لبه های گرد آن باعث می شود که به راحتی آن را در یک جیب نگه دارید. پورت USB-C Power Delivery (PD) آن می‌تواند اکثر دستگاه‌های دستی را شارژ کند و با حداکثر سرعت با کابل USB-C مناسب، خود را شارژ کند و می‌تواند در حین شارژ شدن از پریز دیواری، برق را به دستگاه دیگری منتقل کند.

این دستگاه که یکی از کوچکترین شارژرهای گوشی تلفن است، تنها در یک رنگ عرضه می شود، اما ظرفیت کافی برای شارژ کامل اکثر گوشی های هوشمند تا سه بار و همچنین کابل های USB-C و لایتنینگ داخلی را دارد که به راحتی داخل و خارج از قفسه های خود می شوند.

پیشنهاد مطالعه :خرید هدست Anker Soundcore Life Q35

مشخصات کلیدی

  • ظرفیت نامی: ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت (۳۶ وات ساعت)
  • وزن: ۸.۴ اونس
  • ورودی تست شده: ۱۹ وات درگاه USB-C PD یا کابل USB-C داخلی
  • خروجی تست شده: ۱۸ وات درگاه USB-C PD، کابل USB-C داخلی، یا کابل لایتنینگ داخلی

کوچکترین شارژرهای گوشی تلفن

TravelCard Plus

این پاوربانک یکی از کوچکترین شارژرهای گوشی تلفن است که ارائه شده است. دارای پورت USB-C PD قدرتمند، کابل های USB-C و لایتنینگ داخلی و ظرفیت نامی ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. اما نسبت به انتخاب های دیگر ما کندتر شارژ می شود. این دستگاه با ۳۹ دلار از آمازون قابل خرید است. TravelCard Plus کمتر از یک سوم ظرفیت بلکین را دارد، اما بسیار سبک‌تر و باریک‌تر است.

پورت USB-C PD، کابل USB-C داخلی و کابل لایتنینگ داخلی آن می‌تواند اکثر گوشی‌های هوشمند یا سایر دستگاه‌های دستی را سریع شارژ کند (اگرچه کندتر از دیگر انتخاب‌های ما شارژ می‌شود). به اندازه انتخاب برتر دیگر ظاهری براق و محکم دارد و در رنگ های متنوع تری عرضه می شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید ژل جوانسازی پوست از آمازون، هدیه روز مادر

مشخصات کلیدی

  • ظرفیت نامی: ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت (۱۵ وات ساعت)
  • وزن: ۲.۷ اونس
  • ورودی تست شده: ۷ وات پورت USB-C PD یا کابل USB-C داخلی
  • خروجی تست شده: ۱۵ وات کابل USB-C داخلی یا ۱۰ وات (کابل لایتنینگ داخلی)

کوچکترین شارژرهای گوشی تلفن

Scosche GoBat 10K

این پاوربانک یکی از کوچکترین شارژرهای گوشی تلفن است و دارای یک پورت USB-C PD برای شارژ دستگاه ها با حداکثر سرعت و همچنین یک پورت USB-A برای دستگاه های قدیمی است. این دستگاه چندان باریک نیست، اما سبک وزن است و می‌تواند اکثر گوشی‌ها را سه بار شارژ کند. قیمت آن در آمازون ۵۵ دلار است.

از نظر قدرت، ظرفیت، کیفیت ساخت و سهولت استفاده با بلکین همتراز است. این دارای یک درگاه USB-C PD با شارژ سریع (ورودی و خروجی) و یک درگاه USB-A فقط خروجی است و برخلاف دیگر انتخاب‌های ما، دارای کابل شارژ USB-C است. در حالی که شکل کمی درشت دارد که قرار دادن آن در فضاهای کوچک را کمی دست و پا گیر می کند، وزن آن کمتر از نیم پوند است.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با برند مشهور VTech

مشخصات کلیدی

  • ظرفیت نامی: ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت (۳۶ وات ساعت)
  • وزن: ۶.۴ اونس
  • ورودی تست شده: ۲۵ وات پورت USB-C PD
  • خروجی تست شده: ۲۰ وات درگاه USB-C PD) یا ۱۷ وات (پورت USB-A

کوچکترین شارژرهای گوشی تلفن

خرید کوچکترین شارژرهای گوشی تلفن

اگر قصد دارید از میان یکی از کوچکترین شارژرهای گوشی تلفن دستگاه مناسب خود را تهیه کنید، می توانید به سراغ سایت آمازون رفته و در دسته بندی پاوربانک یا شارژر موبایل، گزینه دلخواه خود را که با بودجه و کاربری موردنظرتان همخوانی دارد انتخاب کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود