تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,تیر,۲۱

جدیدترین گوشی ‌های هوشمند سامسونگ

نویسنده : تیم محتوا

سری جدیدترین گوشی ‌های هوشمند سامسونگ بزرگ ‌تر و بهتر از همیشه است و هر سال نسخه ‌های جدیدی از آن عرضه می ‌شود. این گوشی از نوع مقرون به صرفه سری گلکسی A تا خانواده نمادین گلکسی اس و سری پیشگامانه گوشی‌های تاشو Z را در بر می‌گیرد. می توانید برای خرید این گوشی های جذاب و کاربردی، از طریق زاکولا اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه :جدیدترین مک بوک ها

موبایل های سامسونگ

امسال این غول فناوری چهار گوشی جدید را به خط تولید خود اضافه کرده است. در ماه فوریه، سامسونگ از گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا رونمایی کرد که در مقایسه با گلکسی اس ۲۱ قبلی خود، طراحی جدیدتر و مشخصات سخت افزاری تقویت شده ای را ارائه می دهند.

در ماه مارس، سامسونگ مجموعه گلکسی A خود را با گلکسی A53 5G به روز کرد. این تازه وارد مشخصات سخت افزاری بهبود یافته را با قیمتی حتی پایین تر از مدل قبلی خود به ارمغان می آورد. اگر به دنبال پر امکانات ترین گوشی هوشمند اندرویدی موجود در بازار باشید، یک گزینه مقرون به صرفه متناسب با  اصول اولیه، یا آخرین مدل این برند برای عرضه در جدیدترین گوشی ‌های هوشمند سامسونگ وجود دارد.

همه گوشی ‌های هوشمند برتر سامسونگ، علاوه بر سایر ویژگی‌های ضروری مانند شارژ سریع سیمی و بی‌سیم، و بلندگوهای استریو داخلی، دارای طراحی ضدآب هستند. همچنین ویژگی‌های اتصال بی‌سیم ضدآینده مانند ۵G، Wi-Fi 6/6E و بلوتوث ۵.۰ (یا بالاتر) را دریافت خواهید کرد. می توانید این گزینه ها را در موبایل های سامسونگ بررسی کنید.

جدیدترین گوشی ‌های هوشمند سامسونگ

فاکتور فرم:

سامسونگ با جدیدترین نسخه‌های گلکسی زد فلیپ و زد فولد، گوشی‌های هوشمند تاشو خود را از محصولات گران قیمت به رقبای اصلی تبدیل کرد. بنابراین، فاکتور فرم اکنون ضروری است که قبل از خرید یک گوشی گلکسی در نظر گرفته شود.

ماندگاری:

در جدیدترین گوشی ‌های هوشمند سامسونگ ، گوشی‌ های هوشمند تاشو گلکسی Z علاوه بر گران‌تر بودن، دوام اصلی خود را ندارند که دارای رتبه IP برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند. برای مقایسه، جدیدترین Galaxy Z Flip3 و Galaxy Z Fold3 تنها دارای رتبه IPX برای قرار گرفتن در معرض آب هستند. گوشی‌های گلکسی سنتی نیز با یا بدون قاب محافظ از سقوط تصادفی جان سالم به در می‌برند.

پیشنهاد مطالعه :خرید از بهترین وب سایت های تخفیفی امارات

دوربین:

با وجود اینکه گوشی ‌های تاشو سامسونگ در سطح دیگری از قابلیت‌های چند وظیفه‌ای و سرگرمی قرار دارند، اما قابلیت ‌های دوربین و باتری گوشی‌های Galaxy S را ندارند. اگر عمر باتری و دوربین برای شما مهم است، گلکسی با نام Ultra را در نظر بگیرید.

در مورد فضای ذخیره‌سازی داخلی، اگر قصد دارید تعداد زیادی عکس و ویدیو با دوربین در جدیدترین گوشی ‌های هوشمند سامسونگ خود بگیرید، نسخه‌ای با فضای ذخیره‌سازی بیشتر از مدل ابتدایی خود تهیه کنید. گوشی های سامسونگ دیگر دارای اسلات کارت حافظه برای گسترش آسان نیستند، بنابراین این ارتقاء ارزش هزینه ۵۰ تا ۱۰۰ دلار دیگر را دارد.

گلکسی A13 5G

گلکسی A13 5G زیر ۲۵۰ دلار، بهترین گوشی سامسونگ برای خریدارانی است که به دنبال صرفه جویی هستند. این که در جدیدترین گوشی ‌های هوشمند سامسونگ است دارای طراحی جالب، ۵G، صفحه نمایش صاف، راه اندازی دوربین چند سنسوری، عمر باتری عالی، فضای ذخیره سازی قابل ارتقا و جک صوتی استاندارد است.

گلکسی A13 5G با یک باتری غول‌پیکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، ظرفیتی برابر با گلکسی اس ۲۲ اولترا، می‌تواند به راحتی چند روز استفاده بین شارژ را ارائه دهد. توجه به این نکته مهم است که صفحه نمایش پنل TFT A13 5G به اندازه نمایشگرهای AMOLED موجود در گوشی های گران قیمت گلکسی واضح و پر جنب و جوش نیست. این گوشی همچنین فاقد مقاومت در برابر آب و بلندگوهای استریو است.

جدیدترین گوشی ‌های هوشمند سامسونگ

سامسونگ A53 5G

A53 5G گوشی میان رده سامسونگ است و یکی از بهترین گوشی ها و جدیدترین گوشی های هوشمند سامسونگ است که می توانید با قیمت ۵۰۰ دلار خریداری کنید. این صفحه نمایش بزرگ و پر جنب و جوش، تنظیمات دوربین همه کاره و عمر باتری طولانی را ارائه می دهد. گلکسی A53 5G مانند نسل قبلی خود دارای ساختار کاملا ضد آب و بلندگوهای استریو است.

با این حال، در تکرار جدید، سامسونگ جک صدا و شارژر همراه را کنار گذاشته است. دوربین چهارگانه این گوشی یکی از بهترین ها در رنج قیمتی است. دوربین سلفی آن با سنسوری با وضوح بالا نیز همینطور است. می توانید این گوشی را از طریق زاکولا خرید کنید.

Samsung Galaxy S22

Samsung Galaxy S22 سطح پایه برای اکثر خریداران بهترین است. در چندین رنگ موجود است، دارای طراحی زیبا، تراشه قدرتمند، تنظیم دوربین توانمند و صفحه نمایش زیبای AMOLED است. این محصول با وجود مشخصات پیشرفته از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

تنظیمات دوربین گلکسی S22 به عنوان جدیدترین گوشی ‌های هوشمند سامسونگ مگاپیکسل بیشتری نسبت به مدل قبلی خود دارد. سنسور اصلی بزرگتر آن می تواند حتی تصاویر بهتری در نور کم ثبت کند. اگر به صفحه نمایش بزرگتر و باتری بزرگتر با سرعت شارژ سیمی سریعتر نیاز دارید، به جای آن Galaxy S22+ گرانتر را در نظر بگیرید. بقیه مشخصات سخت افزاری آن یکسان است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کرم برای از بین بردن جای جوش

Samsung Galaxy S22 Ultra

Galaxy S22 Ultra سامسونگ دارای صفحه نمایش بزرگتر و واضح تر، طراحی متمایزتر، باتری بزرگتر و تنظیمات دوربین برتر نسبت به سایر نسخه های گلکسی S22 است. این در رنگ های مشکی، سفید، نقره ای یا شرابی موجود است.

اگرچه این یک کارت تلفن گلکسی نوت در دهه گذشته بوده است، قلم S-Pen یکپارچه Ultra را از بقیه خانواده گلکسی S22 متمایز می کند. گوشی بزرگ بسیار کارآمدتر است. سخت افزار دوربین شامل سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی با وضوح بالا و دوربین تله فوتو دوگانه با قابلیت های باورنکردنی است. دوربین سلفی آن نیز می تواند عکس های واضح تری نسبت به هر گلکسی دیگری ثبت کند.

جدیدترین گوشی ‌های هوشمند سامسونگ

Galaxy S21 FE 5G

سامسونگ گلکسی Galaxy S21 FE دارای مشخصات درجه یک با قیمت فوق العاده قابل قبول زیر ۷۰۰ دلار است. محفظه رنگارنگ پلی کربنات آن دارای یک دوربین سه گانه ستاره ای و صفحه نمایش Super AMOLED صاف است.

در مقایسه با گلکسی S21 گران‌تر، FE صفحه نمایش و باتری بزرگ‌تری دارد، اما طراحی کمتری دارد. رم کمتری در ظاهر اولیه خود دارد و فیلمبرداری ۸K ندارد. بقیه مشخصات دستگاه مشابه است و آن را به یکی از بهترین ها در محدوده قیمتی خود تبدیل می کند. شما می توانید S21 FE را در چندین رنگ گرافیتی، سفید و زیتونی سفارش دهید. در این خصوص، کارشناسان زاکولا شما را یاری می کنند.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود