خرید جدیدترین مدل های کیندل

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

این روزها معمولاً بهترین کتاب‌خوان‌های الکترونیکی آمازون کیندل‌ها هستند، زیرا این غول فناوری پول و تلاش زیادی را صرف طراحی کتاب‌خوان‌های الکترونیکی مقرون‌به‌صرفه و بادوام کرده است که برای روزها دوام می‌آورند. اما پیدا کردن Kindle مناسب برای شما می‌تواند مشکل باشد، زیرا آمازون اکنون نه تنها  Kindleهای پایه، بلکه   Kindle Paperwhite و Kindle Scribe را به فروش می‌رساند. همچنین نسخه‌ای از Kindle را برای کودکان می‌فروشد. چیزی که زمانی به اندازه خواندن یک صفحه ورق ساده بود، اکنون چندان آسان نیست. در اینجا جدیدترین مدل های کیندل را معرفی می کنیم.

پیشنهاد مطالعه : بهترین ساعت های مردانه کرنوگراف

بهترین و جدیدترین کیندلها

Amazon Kindle Paperwhite(2021)

-تغییرات کوچک منجر به عالی ماندن محصولات عالی می شود و در مورد Kindle Paperwhite جدید چنین است. ظاهر اولیه آن مانند مدل‌های Kindle و Kindle Paperwhite قبلی، پوسته مشکی مات و صفحه‌نمایش جوهر الکترونیکی است، اما این بار بزرگ‌تر است و پنل ۶.۸ اینچی دارد. حاشیه‌ها نیز کوچک‌تر هستند، بنابراین دستگاه نیازی به رشد بیش از حد برای سازگاری با رشد یک پنل ۶ اینچی نداشت.

در حالی که هنوز صفحه نمایش ۳۰۰ پیکسل در اینچ فوق العاده تیز است، اکنون توسط مجموعه ای از ۱۷ نور پس زمینه LED پشتیبانی می شود تا نورپردازی فوق العاده یکنواختی داشته باشد. و همچنان از یک محافظت عالی ضد آب دارای رتبه IPX8 برخوردار است.

بعد از نمایشگر بزرگتر، تغییر بزرگ امسال حرکت از شارژ microUSB به USB-C است. این یک تغییر خوشایند است اگر فقط برای پورت برگشت پذیر. به نظر نمی‌رسد شارژ سریع‌تر روی میز باشد، اما درگاه microUSB برای مدت طولانی در دسترس بوده است و اغلب شکننده است.

قیمت Paperwhite این سیستم در میان جدیدترین مدل های کیندل کمی بیشتر از نصف Kindle Oasis 250 دلاری است و ۱۳۹ دلار (۱۰ دلار بیشتر از سال های گذشته) به فروش می رسد. گفته می شود، یکی از ویژگی های منحصر به فرد Oasis را به دست آورده است که گرمای نمایشگر را شامل می شود.

جدیدترین مدل های کیندل

آمازون کیندل (۲۰۲۲)

Amazon Kindle (2022) تقریباً یک دستگاه عالی برای آنچه هست است، و برخی از ایرادات آن بیشتر به آمازون مربوط می شود تا خود دستگاه. قفل شدن در اکوسیستم آمازون کار سختی است، اما واقعاً نمی‌توانید Kindle را برای این کار شکست دهید.

این بدان معنا نیست که هیچ پیشرفتی نمی تواند ایجاد شود. این واقعیت که Kindle 2022 ضد آب نیست، احتمالاً بزرگترین تمایز بین آن و Paperwhite گران‌تر است. جدیدترین مدل های کیندل امکان تنظیم گرمای نور صفحه نمایش، یکی دیگر از ویژگی های جزئی اما معنی دار Paperwhite را از دست داده است. اگرچه اگر با استفاده از حالت تاریک خوب هستید، به راحتی می توانید از این کمبود گذر کنید.

در نهایت، کیندل ۲۰۲۲ احتمالاً بهترین کیندل برای اکثر مردم است. در دست گرفتن سبک و راحت است، صفحه نمایش روشن و واضح است. پیشرفتی چشمگیر نسبت به مدل های قبلی است و باتری آن برای سال ها دوام می آورد. مگر اینکه واقعاً به یک کیندل ضد آب نیاز داشته باشید، حمایت از هزینه بیش از ۱۰۰ دلاری که برای کیندل جدید آمازون (۲۰۲۲) خواهید پرداخت دشوار است.

پیشنهاد مطالعه : خرید لباس از فروشگاه زارا

Amazon Kindle Kids Edition

جدیدترین مدل های کیندل با افزودن چیزهایی که از دست رفته است و کیندل معمولی را پر می کند، نسبت به کیندل ۹۰ دلاری بهبود یافته است. بچه ها آن را برای جعبه های رنگی دوست دارند، در حالی که والدین از ضمانت ۲ ساله بدون سوال آمازون خوششان می آید.

حتی بهتر از آن، هیچ تبلیغاتی در صفحه قفل وجود ندارد. در واقع، نسخه Kids بسیار به رابط Kindle ایده‌آل نزدیک است، ترجیح خواهیم داد که آمازون آن را به عنوان حالتی برای بزرگسالانی که فقط می‌خواهند کتاب را بخوانند، ارائه دهد و در انجمن Goodreads حضور نداشته باشد.

در غیر این صورت، Kindle Kids Edition همان تبلت کیندل ۲۰۱۹ است. شما همان صفحه نمایش ۶ اینچی و ۱۶۷ پیکسل در اینچ و روشنایی جلو را دریافت می کنید و نمایشگر همچنان درج شده است، نه هم سطح با قاب.

حتی ابزارهای مفیدی برای ساخت واژگان و یک سال رایگان (به ارزش ۶۰ دلار) Amazon Kids+ fka FreeTime Unlimited که هزاران عنوان دارد، را جدیدترین مدل های کیندل به همراه خواهند داشت. نسخه Kindle Kids در میان جدیدترین مدل های کیندل به قدری محبوب بود که آمازون نسخه Kindle Paperwhite Kids Edition را می سازد که به زودی آن را بررسی خواهیم کرد.

جدیدترین مدل های کیندل

Amazon Kindle Paperwhite Signature Edition

اگر از تغییرات کوچک و تدریجی خسته شده اید، Kindle Paperwhite (2021) دارای گرمای نور و USB-C و صفحه نمایش کمی بزرگتر است، اما برای کسانی که فکر می کنند این به روز رسانی کمی جزئی است، آمازون دارای Kindle Paperwhite Signature Edition است. این همان پنل ۶.۸ اینچی و ۳۰۰ppi Paperwhite معمولی، با حاشیه‌های کوچک‌تر و نور پس‌زمینه فوق‌العاده یکنواخت به‌علاوه حفاظت ضدآب با استاندارد IPX8 دارد.

پیشنهاد مطالعه : هر آنچه که باید در مورد آمازون بیزینس بدانید

Kindle Paperwhite Signature Edition  یکی از جدیدترین مدل های کیندل را می توان از طریق شارژرهای بی سیم مبتنی بر Qi شارژ کرد، به علاوه نور پس زمینه آن به طور خودکار تنظیم می شود. به علاوه، ۴ برابر فضای ذخیره سازی بیشتر و بدون تبلیغات روی صفحه.

جدیدترین مدل های کیندل

Amazon Kindle Oasis

Kindle Oasis جدید هنوز هم لوکس ترین تجربه خواندن آمازون را با پشتی آلومینیومی تراش خورده، صفحه نمایش بزرگتر، دکمه های فیزیکی، تنظیمات نورپردازی خودکار و صفحه نمایش بسیار خوب، با استفاده از ۲۵ LED را ارائه می دهد.

در حالی که Oasis یکی از جدیدترین مدل های کیندل وبهترین کیندل برای کسانی است که می توانند با خیال راحت همواره از آن استفاده کنند، قیمت آن تقریباً دو برابر Kindle Paperwhite نیست. این Kindle است که تلاش بیشتری برای طراحی خود دارد و زیبایی ساده و کاربردی Kindle معمولی و Paperwhite را از دست می دهد. برای خرید این کیندل ها با زاکولا همراه باشید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]