تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,تیر,۲۰

جدیدترین مک بوک ها

نویسنده : تیم محتوا

شاید بتوان گفت، از نگاه بسیاری از افراد، بهترین لپ تاپ مک، مک بوک ایر ۱۳ اینچی با پردازنده M1 اپل است. برای مواردی که اکثر مردم از رایانه استفاده می کنند، به اندازه کافی سریع است. مرور وب، کار بر روی اسناد و ویرایش سبک عکس و ویدیو مناسب می باشد. اما M1 حتی کارهای حرفه ای مانند رندر سه بعدی یا کامپایل کد را خیلی سریع انجام می دهد. به علاوه، به عنوان جدیدترین مک بوک ها ، دارای صفحه کلید و ترک پد عالی، صفحه نمایش رنگارنگ با وضوح بالا و عمر باتری فوق العاده است.

جدیدترین مک بوک ها

بهترین مک بوک

Apple MacBook Air (M1)، ۲۰۲۰

مک بوک ایر دارای صفحه کلید راحت، عملکرد خوب و فضای ذخیره سازی مناسب است. چیزهایی که همیشه در مورد مک بوک ایرهای قبلی صادق نبوده است. این نسخه اپل، دارای مشخصات ذیل است:

پردازنده: هشت هسته ای اپل M1 حافظه ذخیره سازی و ۲۵۶ گیگابایت SSD.

گرافیک: صفحه نمایش پردازنده گرافیکی Apple M1 هفت هسته ای و ۲۵۶۰×۱۶۰۰ .IPS

حافظه: ۸ گیگابایت عمر باتری تست شده به مدت ۱۴.۴ ساعت.

پیشنهاد مطالعه :خرید از بهترین وب سایت های تخفیفی امارات

ما نسخه اصلی ۱۰۰۰ دلاری مک بوک ایر را به عنوان جدیدترین مک بوک ها توصیه می کنیم که سرعت، حافظه و فضای ذخیره سازی کافی برای اکثر کارهای روزمره کامپیوتری دارد. پردازنده جدید اپل M1 بسیار سریعتر از پردازنده های کم مصرف اینتل در مک بوک ایرهای قبلی است و عمر باتری آن به قدری خوب است که تقریباً هرگز نیازی به شارژ آن در طول روز ندارید.

بر خلاف مدل ‌های قبلی مک ‌بوک ایر، نسخه M1 به فن خنک‌کننده نیاز ندارد که حتی زمانی که در حال به حداکثر رساندن پردازنده با ارسال ویدیو یا انجام یک بازی هستید، آن را خاموش نگه می‌دارد. مانند نسخه قبلی خود، نسخه M1 Air شامل صفحه کلید بسیار بهبود یافته با احساس عمیق تر، رضایت بخش تر و قابلیت اطمینان بهبود یافته در مقایسه با مدل های مک بوک ایر و مک بوک پرو که بین سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ عرضه شدند.

تنها نقطه ضعف جدیدترین مک بوک ها این است که برخی از برنامه های مک اجرا می شوند. البته در مک های اینتل هنوز برای تراشه Apple M1 بهینه سازی نشده است و ممکن است تا زمانی که آن برنامه ها به روز شوند، کمی تاخیر در عملکرد مشاهده کنید.

Air فقط شامل دو پورت USB-C به اضافه یک جک هدفون است. اما داک های Thunderbolt 3 و هاب ها و آداپتورهای USB-C به اندازه کافی رایج و ارزان هستند که به اندازه قبل مشکل بزرگی نیست. Air همچنین نوار لمسی مک بوک پرو قدیمی را به نفع یک ردیف کلیدهای عملکرد فیزیکی و حسگر اثر انگشت Touch ID مستقل حذف می کند.

جدیدترین مک بوک ها

مک بوک پرو ۱۳ اینچی (۲۰۲۰، M1)

اگر کارهایی مانند ویرایش ویدیو و توسعه اپلیکیشن‌های فشرده با پردازنده انجام می‌دهید، اما نمی‌خواهید با اندازه و وزن اضافی ۱۶ اینچی پرو سر و کار داشته باشید، نسخه ۱۵۰۰ دلاری مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی یک گام بزرگ از جدیدترین مک بوک ها می باشد. این مک بوک، دارای مشخصات ذیل می باشد:

پردازنده: هشت هسته ای اپل M1 حافظه ذخیره سازی و ۲۵۶ گیگابایت SSD.

گرافیک: صفحه نمایش پردازنده گرافیکی Apple M1 هشت هسته ای و ۲۵۶۰×۱۶۰۰ IPS.

حافظه: ۱۶ گیگابایت عمر باتری تست شده با ۱۸.۴ ساعت.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کرم برای از بین بردن جای جوش

اگر به طور مرتب کارهایی را انجام می‌دهید که از تمام قدرت پردازشی که می‌توانید برای آنها استفاده کنید، مانند رمزگذاری ویدیوهای با کیفیت بالا و توسعه و کامپایل iOS، انجام می‌دهید، نسخه ۱۵۰۰ دلاری ۱۳ اینچی Pro یک ارتقاء ارزشمند از مدل Air در جدیدترین مک بوک ها است.

برای مرور روزمره و ویرایش اسناد تفاوتی را متوجه نخواهید شد، اما فن خنک‌کننده در Pro به تراشه M1 اجازه می‌دهد تا برای مدت طولانی‌تری سریع‌تر کار کند و ۱۰ تا ۲۰ درصد عملکرد بیشتری نسبت به Air در هنگام کامپایل کردن کد، صادرات ویدیو یا انجام هر کار دیگری که از تمام هسته های پردازنده برای بیش از چند دقیقه استفاده می کند.

پیکربندی، دارای صفحه کلید بهبود یافته مشابه سایر مدل های مک بوک اخیر است، به جای کلیدهای عملکرد معمولی از نوار لمسی استفاده می کند و دارای حافظه دو برابری مک بوک ایر است که در صورت ویرایش عکس های بزرگ یا ویدیوهای با وضوح بالا مفید است. در صورت تمایل می‌توانید حافظه داخلی بیشتری را در جدیدترین مک بوک ها اضافه کنید، اگرچه حافظه‌های SSD خارجی مقرون به صرفه‌تر از ارتقاء حافظه اپل هستند.

جدیدترین مک بوک ها

خرید مک بوک های جدید

بهترین دلیل برای خرید مک بوک این است که به macOS نیاز دارید یا آن را به ویندوز ترجیح می دهید. سیستم عامل پایدار بوده و استفاده از آن آسان است، اما مهمتر از آن، به خوبی با آیفون و آیپد ادغام می شود. به عنوان مثال، پیام های iMessages و پیامک های ارسال شده از Mac شما نیز در آیفون ظاهر می شوند و بالعکس و ویژگی هایی مانند AirDrop و iCloud را باعث می گردند.

به راحتی می توانید یادداشت ها، تصاویر، فیلم ها، یادآوری ها، مخاطبین، رمزهای عبور، نشانک ها و سایر داده ها را بین دستگاه های خود به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید پشتیبانی عالی داشته باشید، جدیدترین مک بوک ها انتخاب خوبی هستند. پشتیبانی فنی اپل به طور معمول بالاتر از اکثر سازندگان رایانه و تلفن، رتبه بندی می شود و فروشگاه های اپل و ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل، پشتیبانی فنی و تعمیرات غیرحضوری را در بسیاری از مکان ها ارائه می دهند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برند مترجم هوشمند

مک ‌بوک‌ هایی که از پردازنده‌های اپل (یا «سیلیکون اپل») به جای پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کنند، از برخی جهات کلیدی بهتر از مک‌بوک‌های اینتل و اکثر لپ‌تاپ‌های ویندوزی هستند. پردازنده های اپل در جدیدترین مک بوک ها ، عملکرد بسیار بهتر و گرافیک سریع تری دارند و عمر باتری فوق العاده ای دارند. باتری‌های آن‌ها نیز زمانی که از برنامه‌های پر انرژی مانند زوم یا گوگل کروم استفاده می‌کنید، کمتر مستعد تخلیه سریع هستند.

برای خرید این مک بوک های جذاب و تحویل در ایران، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید. کارشناسان زاکولا، راهنمایی های لازم را برای شما خواهند داشت.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود