خرید جدیدترین لپ تاپ های HP

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

HP لپ‌تاپ‌هایی در تنوع کاربری و ظاهر بالا را می‌سازد. اما با مدل‌های بسیار زیادی که در کارنامه‌ تولیداتش وجود دارد، تعیین اینکه کدام یک را باید انتخاب کرد، کمی دشوار است. از سری پریمیوم Spectre گرفته تا دستگاه‌های بازی Omen، تعداد بیشماری از جدیدترین لپ‌تاپ های HP وجود دارد که می توان متناسب با نوع نیاز خود، آن ها را برگزید.

پیشنهاد مطالعه : خرید انواع دسته بازی

بهترین لپ تاپ های اچ پی کدامند؟

HP لپ تاپ های بسیار خوبی می سازد، اما واقعاً Envy x360 و Envy 13 طرفدارای بسیاری دارد. آنها ممکن است بهترین لپ تاپ در خط تولید نباشند، اما بهترین ارزش عملکردی را ارائه می دهند. یک طراحی آلومینیومی درجه یک و عملکرد سریع در یک بسته قابل حمل در جدیدترین لپ‌تاپ های HP دریافت می کنید. صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بسیار روشن و واضح است و صفحه کلید یکی از بهترین های موجود است.

اگر می توانید کمی بیشتر هزینه کنید، Spectre x360 13 و Spectre x360 14 لپ تاپ های بهتری هستند. Spectre x360  ۱۳ و ۱۴ طراحی حتی زیباتری دارند و شاسی انعطاف پذیر آنها، به تبلت تبدیل می شود. بهترین از همه، عمر باتری مناسب و طولانی است. به طور مشابه، Elite Dragonfly که برای کاربران تجاری ساخته شده است، یک لپ تاپ جذاب با طراحی نازک و صفحه نمایشی زیبا است.

کاربران تجاری که به قدرت بیشتری نسبت به Elite Dragonfly نیاز دارند، باید ZBook Create G7 را انتخاب کنند، یک صفحه کاری باریک با مشخصات قدرتمند که آن را در میان جدیدترین لپ‌تاپ های HP برجسته می کند. گیمرها باید Omen 15 را در نظر بگیرند، یک دستگاه بازی قدرتمند با عملکرد بسیار بالا و قیمت مناسب است.

به هر حال، HP چاپگرهای عالی نیز تولید می‌کند، از جمله چاپگر HP Envy Inspire 7955e All-in-One که ابزاری فوق‌العاده را برای دفتر می‌سازد. ضمن آنکه HP Envy 13 بهترین لپ تاپ با قیمت کمتر از ۱۰۰۰ دلار است که مزایای مشابه Spectre را با قیمت کمتر ارائه می دهد.

جدیدترین لپ‌تاپ های HP

جدیدترین مدل های لپ‌تاپ HP

لپ تاپ ۱۳ اینچی HP Envy 13

HP Envy 13 بهترین لپ تاپ با قیمت کمتر از ۱۰۰۰ دلار و یکی از بهترین لپ تاپ های ۱۳ اینچی در بازار است. در حالی که هنوز یک صفحه لمسی پلاستیکی دارد، Envy 13 یک ارزش فوق العاده است. چیزی که این کار را بسیار عالی می کند، طراحی کاملاً آلومینیومی و پردازنده های عالی Core نسل یازدهم اینتل است.

Envy 13 ، دارای عملکرد سریعی است و می تواند لپ تاپ هایی را که بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت دارند، از بین ببرد. علاوه بر این، Envy 13 دارای صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی روشن و واضح و صفحه کلید راحت است.

پیشنهاد مطالعه : بهترین ماساژورهای گردن و شانه

لپ تاپ HP Envy x360 13 (2020)

HP Envy x360 13 بهترین لپ تاپ با قیمت کمتر از ۱۰۰۰ دلار و جدیدترین لپ‌تاپ های HP در بازار است. این لپ تاپ قلمی را همراه ندارد اما یک Envy به شکل دو در یک است، از همین روست که این امکان فراهم است تا به شکل تبلت درآید. این محصول فوق العاده، با طراحی آلومینیومی به همراه پردازنده Herculian AMD Ryzen عرضه شده است که آن را برای هر کاربری جذاب می کند.

شاید برای بسیاری از افراد Envy x360 13 همراه با پردازنده کاربردی Ryzen 5 4500U بتواند از لپ تاپ هایی که تراشه های نسل دهم اینتل را دارند، کارآمد تر باشد. علاوه بر این، Envy x360 13 صفحه نمایش روشن و واضح ۱۳.۳ اینچی همراه با صفحه کلیدی راحت می باشد.

این را نیز باید در نظر داشته باشید که از سوی بسیاری از کاربران، Envy x360 15 مورد توجه قرار گرفته است. زیرا  بسیاری از ویژگی های آن مشابه مدل ۱۳ اینچی است و تنها نمایشگر بزرگ تری به آن اختصاص داده شده است.

جدیدترین لپ‌تاپ های HP

 HP Spectre x360 14

Spectre x360 14 نیز یکی از برترین لپ تاپ های دو در یک است. مدل ۱۳.۵ اینچی که به تازگی منتشر شده است، بر اساس مدل های قبلی خود ساخته شده است، اما ویژگی های مفید جدیدی را در خود دارد که می توان به نمایشگر با نسبت ابعادی ۳:۲ و پردازنده های کاربردی نسل یازدهم اینتل، همراه با گرافیک Iris Xe اشاره کرد.

مهم ترین مشخصات این لپ‌تاپ، شامل طراحی زیبا، گزینه IPS  ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی واضح و نمایشگر OLED 3K2K به همراه طول عمر باتری ۱۲ ساعت اشاره نمود که آن را در میان جدیدترین لپ‌تاپ های HP جذاب می کند.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع ماوس بی سیم

به آن یک صفحه لمسی با اندازه بزرگ که در لمس ابریشمی است و همچنین یک صفحه کلید راحت  و کم عمق، گزینه های امنیتی عالی ، حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره و انتخاب خوبی از پورت ها را اضافه کنید تا آن را به عنوان گزینه ای مناسب، انتخاب نمایید.

می توانید با کمی هزینه بیشتر، Spectre x360 14 را به جای Envy 13 خریداری کنید، به خصوص اگر به طراحی انعطاف پذیر نیاز دارید. در واقع، Spectre x360 14 بهترین لپ تاپ اچ پی است اگر می خواهید یک نوت بوک تبدیل پذیر داشته باشید.

جدیدترین لپ‌تاپ های HP

HP EliteBook x360 1040 G7

EliteBook x360 1040 G7  یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های تجاری است که با هزینه ای مناسب می‌توان خرید. این لپ‌تاپ  که از جدیدترین لپ‌تاپ های HP است، یک شاسی زیبا همراه با لولای انعطاف‌پذیر دارد که این سیستم را به راحتی به تبلت تبدیل خواهد کرد.

این یکی از نوت بوک های مورد علاقه بسیاری از کاربران است. همراه با آن شاسی قلم، شما یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی روشن و واضح خواهید داشت. اما عظمت EliteBook x360 1040 G7 به همین جا ختم نمی شود.

این لپ‌تاپ زیبا و کاربردی، صفحه‌کلید راحتی همراه عملکردی سریع داشته و ویژگی‌های امنیتی آن از قبیل حسگر اثر انگشت و دوربین IR، قابل توجه است. پردازنده‌های نسل دهم اینتل، در عین حال که فاقد صدای گرافیکی هستند، قدرتمند بوده و باتری با شارژ بیش از ۱۱ ساعت دوام می‌آورد.

به این دلایل، EliteBook x360 1040 بهترین لپ تاپ HP برای کاربران تجاری است. در صورتی که قصد دارید جدیدترین لپ‌تاپ های HP را بررسی کرده و خرید کنید، می توانید از طریق کارشناسان زاکولا ، آن ها را تهیه نمایید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]