جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین لپ تاپ گیمینگ، قطعه ای از سخت افزار بازی رایانه شخصی که به همان اندازه که قدرتمند است براق و قابل حمل است. ما در فناوری رایانه شخصی در نقطه‌ای هستیم که می‌توانید واقعاً عملکرد بازی‌های رومیزی را در نوت ‌بوک‌ هایی با ضخامت کمتر از یک اینچ و به اندازه کافی کوچک برای بست ه‌بندی یک کوله پشتی داشته باشید. شما تصمیم گرفته اید در زمان مناسب  لپ تاپ گیمینگ بخرید. نسل بعدی پردازنده ‌های گرافیکی و پردازنده‌های گرافیکی موبایل به بازار عرضه شده اند و بهترین  Nvidia، AMD  و Intel را ارائه می‌کنند. می توانید این تجهیزات را از زاکولا خریداری کنید.

جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ

خرید لپ تاپ مخصوص بازی

بهترین لپ‌ تاپ‌ های بازی قدرت یک دسک ‌تاپ گران‌ قیمت را با قابلیت حمل یک دستگاه بسیار کوچک‌تر و سبک‌تر فراهم می‌کنند. با این حال، جدیدترین لپ‌ تاپ گیمینگ واقعاً عالی، تمام این کارها را انجام می‌دهند، در حالی که به اندازه کافی راحت هستند تا برای مدت طولانی کار کنند، همه اینها در حالی که گرافیک، نمایشگر و عملکرد با کیفیت بالا را در یک برچسب قیمت منصفانه قرار می‌دهند.

خوشبختانه، کسانی که در جستجوی بهترین لپ ‌تاپ بازی در سال ۲۰۲۳ هستند، گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارند. با ۱۶ اینچ و ۱۸ اینچ فاکتورهای ۱۵.۶ اینچی و ۱۷.۳ اینچی، صفحه نمایش بزرگتر، قدرت گرافیکی تقویت شده و آخرین نسل از پردازنده های سریع دریافت می کنند.

یکی از بهترین لپ‌تاپ گیمینگ سال ۲۰۲۳ تا کنون Asus ROG Strix Scar 16 است. برخی از این مدل‌های برتر از چشم‌گیرترین کارت‌های گرافیکی یا بسته‌های رم استفاده نمی‌کنند. آنها به سادگی از قیمت خود بهتر عمل خواهند کرد.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع هارد درایو

انتخاب لپ تاپ های گیمینگ

ما طیف گسترده‌ای از لپ‌تاپ‌های بازی را برای یافتن بهترین گزینه، آزمایش عملکرد نسبت به مشخصات پیشنهادی، کارایی در طراحی و دما و ارزش کلی آن در نظر گرفته‌ایم. در اینجا برخی از مدل های لپ تاپ گیمینگ را آورده ایم:

Asus ROG Strix Scar 16 (2023)

این لپ تاپ را می توانید در آمازون مشاهده کنید. این محصول بهترین لپ تاپ گیمینگ در کل است. Asus ROG Strix Scar 16  جدیدترین لپ‌ تاپ گیمینگ سری RTX 40 است که به بازار عرضه شده است. ترکیب قدرت با صفحه نمایش MiniLED شفاف، این یک لذت واقعی است.

لپ تاپ بازی  Acer Nitro 5BEST VALUE

این یکی از بهترین لپ تاپ گیمینگ زیر ۱۰۰۰ دلار است. شاید ظاهر فوق العاده ای نداشته باشد؛ اما Acer Nitro 5 به طور منظم برخی از بهترین ارزش قطعات موجود در بازار را ارائه می دهد. برخی از پایین ترین قیمت ها را در مورد قطعات رده بالا در این سیستم های فوق العاده  خواهید یافت.

جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ

Alienware M15 R7

می توانید آن را در آمازون بررسی کنید. این یک سیستم عالی برای اکثر بازیکنان است. M15 R7 خط باریکی بین قیمت و کارایی دارد. این لپ تاپ گیمینگ قابل تنظیم در مقیاس مؤلفه برای قدرت جدی در ژانرها بوده و یک ابزار همه جانبه عالی است.

 ایسوس TUF Dash F15

این لپ تاپ با قیمت مناسب ارائه می شود. ایسوس TUF Dash F15 انتخاب مناسبی است اگر دنبال بازی ۱۴۴۰p هستید که در محدوده قیمت مناسبی قرار خواهید گرفت. پردازنده‌های کمی ضعیف‌تر باعث صرفه‌جویی در پول شما می‌شوند، اما عملکرد همچنان پایدار است.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین پازل های چوبی از ایبی

Asus ROG Zephyrus G14BEST 14-INCH

این سیستم بهترین لپ تاپ بازی ۱۴ اینچی است که می توانید به سادگی در آمازون آن را خریداری کنید. Asus ROG Zephyrus G14 هر کاری را که یک دستگاه ۱۴ اینچی باید انجام دهد، به انجام رسانیده و در عین حال سخت ترین تلاش خود را برای هماهنگی با عملکرد دستگاه های بزرگتر حفظ می کند.

لپ تاپ گیمینگ Razer Blade 15BEST 15 اینچی

این سیستم، بهترین لپ تاپ گیمینگ ۱۵.۶ اینچی است. عملکرد چشمگیر، شاسی باریک براق و صفحه نمایش خیره کننده، Razer Blade 15 را به بهترین ۱۵ اینچی  تبدیل کرده است. البته باید گفت که این محصول گران است اما اگر به دنبال سرمایه گذاری هستید، ارزشش را دارد.

لپ تاپ گیمینگ Razer Blade 17BEST 17 اینچی

لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی کار سختی دارند، اما Razer Blade 17 عملکردی باورنکردنی داشته و در عین حال از فرم باریکی برخوردار است. به ندرت پیدا می شود، به خصوص با صفحه نمایشی به این خوبی را کمتر در مدل ها می توان یافت.

جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ

ایسوس ROG Zephyrus Duo 16 قدرتمندترین لپتاپ

لپ‌تاپ Asus ROG Zephyrus Duo 16 از Strix Scar 16 پیشی گرفته و قدرتمندترین لپ‌ت اپ گیمینگ است که تاکنون آزمایش شده است. البته، عملکرد سریع در اینجا وجود دارد، اما دو صفحه نمایش نیز در حال اجرا هستند.

لپ تاپ بازی Alienware x14BEST SLIMLINE

این لپ تاپ گیمینگ باریک، می تواند با ظاهری زیبا مناسب هر گیمری باشد. Alienware x14 یک دستگاه بسیار نازک است و در حالی که برای دستیابی به این ضریب قابلیت حمل به اجزای ضعیف‌تر می‌پردازید، هنوز هم در استفاده روزمره از امکانات لوکس زیادی برخوردار است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی بهترین لامپ های لمسی

بهترین لپ تاپ های آمازون

برای خرید این لپ تاپ های گیمینگ، می توانید از طریق زاکولا اقدام کرده و از سایت آمازون آن ها را خریداری کنید. فقط کافیست این محصولات را با استفاده از فیلتر آمازون بررسی کرده و قیمت ها را مقایسه کنید. سپس بر اساس مشخصات سیستم های مختلف از برندهای مطرح، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]