تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,شهریور,۲۴

بهترین گوشی‌ های شیائومی

نویسنده : تیم محتوا

بهترین گوشی ‌های شیائومی به اندازه گوشی‌ های اپل، سامسونگ یا حتی هوآوی مورد توجه رسانه‌ ها قرار نمی‌گیرند. اما به دلیل امکاناتی همچون دوربین های خوب، پردازنده هایی با سرعت بالا، اتصال عالی و صفحه نمایش های زیبا، این ارزش را دارند که آن را بررسی و انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین دستگاه ‌های سازگار با الکسا

انواع موبایل شیائومی

همانطور که گفته شد، گوشی های شیائومی بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است گیج کننده باشد. به خصوص که همه آنها با نام “شیائومی” شناخته نمی شوند. این شرکت محدوده های دیگری مانند Mi، Redmi و Pocophone را نیز ارائه می دهد. بنابراین انتخاب بهترین گوشی شیائومی چندان ساده نیست.

برای کمک به شما، موضوع را به بهترین گوشی ‌های شیائومی موجود امروز، با طیف وسیعی از بودجه‌ها محدود کرده‌ایم. اگر می‌خواهید عمیق ‌تر جستجو کنید، در اینجا توضیح می‌دهیم که هر کدام چه چیزی برای ارائه دارند. می توانید برای خرید این گوشی های کاربردی، از طریق زاکولا اقدام کنید.

بهترین گوشی ‌های شیائومی

بهترین گوشی های شیائومی در سال ۲۰۲۲

شیائومی ۱۲ پرو، یکی از بهترین گوشی های شیائومی

شیائومی ۱۲ پرو که در دسامبر گذشته عرضه شد، پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند این شرکت تا به امروز است. طراحی شیک، با منحنی های شیک و پوشش زیبا در پشت این گوشی را جذاب کرده است. صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی آن نیز کاملا کاربردی است.

یک پنل LTPO AMOLED با کیفیت بالا با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، وضوح ۱۴۴۰*۳۲۰۰ QHD  و تا ۱۵۰۰ نیت در حالت روشنایی بالا دارد. شاید مهمتر از همه، این یک دستگاه عالی است. آخرین نسل پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام، زمانی که با رم ۱۲ گیگابایتی ترکیب شود، همه چیز را بدون مشکل و پاسخگو اجرا می کند.

تنظیمات دوربین سه گانه نیز بسیار چشمگیر است، به ویژه سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX707 1/1.28 اینچی سونی که نور زیادی را به داخل می‌دهد. سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی تله فوتو و ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض چندان توانایی ندارند که ممکن است چندان جذاب نباشد، اما همچنان کار مناسبی را انجام می دهند.

حالت های عکاسی زیادی برای انتخاب وجود دارد. دوربین سلفی این گوشی که دارای کیفیت بالایی است، ۳۲ مگاپیکسلی می باشد. تنها نقطه ضعف آن این است که در حالی که برخی از ویژگی های ضد گرد و غبار و آب را در خود جای داده است، دارای رتبه IP نیست. این در میان گوشی های میان رده، از بهترین گوشی های شیائومی است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند عینک SOJOS

شیائومی ۱۲ بهترین گوشی کامپکت شیائومی

اگر یک گوشی جمع و جورتر از شیائومی ۱۲ پرو می خواهید، شیائومی ۱۲، یک انتخاب عالی است. صفحه نمایش این گوشی ۶.۲۸ اینچ بوده و کوچکتر و سبکتر از نمونه همتای خود است. اما همچنان از همان عملکرد و مشخصات برخوردار است. تفاوت اصلی در رزولوشن صفحه نمایش ۱۰۸۰*۲۴۰۰ نسبت به Pro بسیار بالاتر ۱۴۴۰* ۳۲۰۰ است و و سنسورهای دوم و سوم دوربین (عدسی فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی در مقایسه با تنظیمات ۵۰ مگاپیکسلی + ۵۰ مگاپیکسلی پرو) نهفته است.

اما هر دو روی یک پردازنده کار می کنند، باتری ها تقریباً یکسان هستند و هر دو نمایشگر از HDR10+ پشتیبانی می کنند و نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز دارند. بنابراین، با توجه به قیمت پایین ‌تر شیائومی ۱۲، اگر به هر حال یک گوشی کوچک ‌تر را ترجیح می‌ دهید، احتمالاً این گوشی یک انتخاب مناسب است.

بهترین گوشی ‌های شیائومی

شیائومی می ۱۱ اولترا، یکی از بهترین گوشی های شیائومی

این گوشی کمی قدیمی تر از شیائومی ۱۲ پرو است و آنقدر قدرتمند نیست، اما یک گوشی کاربردی است. این گوشی دارای طراحی زیبا بوده و وزن و اندازه آن به خوبی انتخاب شده است. صفحه نمایش سخاوتمندانه ۶.۸۱ اینچی کمی بزرگتر از ۱۲ Pro و وضوح پیکسل است، با نرخ تازه سازی نرم ۱۲۰ هرتز و وضوح QHD ارائه می شود.

همچنین، عملکرد سریعی با ۱۲ گیگابایت رم روی برد دارد.  دوربین، ترکیبی از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و زوم پریسکوپ ۴۸ مگاپیکسلی، به سادگی فوق العاده است. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی نیز بسیار عالی است.

به طور خلاصه، این یکی از بهترین گوشی های شیائومی موجود است و در کل یک گوشی برجسته می باشد. تنها نقطه ضعف احتمالی، برآمدگی قابل توجه دوربین در پشت است که اگر ترجیح می‌دهید گوشی‌های باریک و هندسی خود را داشته باشید، ممکن است شما را ناامید کند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند کفش ورزشی فیلا Fila

Redmi Note 10 5G بهترین گوشی ارزان شیائومی

به دنبال بهترین گوشی شیائومی با قیمت پایین هستید؟ سپس Redmi Note 10 5G را توصیه می کنیم. یکی از ارزان ‌ترین تلفن‌های ۵G که می‌توانید در حال حاضر بخرید، آخرین نسخه اندروید (۱۱) را اجرا می‌کند، با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی عرضه می‌شود، تا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد و عمر باتری عالی را نوید می‌دهد. دیدن همه اینها در یک گوشی ارزان قیمت بسیار چشمگیر است.

بدیهی است که برای تلفنی به این ارزانی باید مصالحه کنید. بنابراین در اینجا یک سنسور فوق عریض یا تله فوتو پیدا نخواهید کرد و برای عکاسی ماکرو نیز عالی نیست. اما اگر در حال بررسی ارزش های بهترین گوشی های شیائومی هستید، چیزهای بسیار زیادی در مورد این گوشی شیائومی وجود دارد.

Poco X4 Pro 5G

Poco X4 Pro 5G با قیمتی میان‌رده، چیزی به‌طور شگفت‌انگیزی نزدیک به یک تجربه بالا ارائه می‌کند. علاوه بر اتصال ۵G، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسورهای فوق عریض و ماکرو، و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز دریافت خواهید کرد. حالت‌های تصویربرداری فراتر از حالت‌های استاندارد هستند و شامل حالت‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی، ویدیوی کوتاه، پانوراما، سند، حرکت آهسته، تایم لپس، نوردهی طولانی و حالت‌های ویدیوی دوگانه می‌شوند. در جای دیگر، صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی نسبت به قیمت شگفت‌انگیز است. این دارای پنل AMOLED ممتاز است که می تواند نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه کند. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باید در طول روز دوام بیاورد.

بهترین گوشی ‌های شیائومی

شیائومی می ۱۱، یکی از بهترین گوشی های شیائومی

شیائومی Mi 11 بزرگ است اما به لطف باریک بودن و ضخامت ۸.۱ میلی متری و منحنی های مخروطی آن، حس برتری دارد. صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی آن دارای نسبت تصویر ۲۰:۹ گسترده است و وضوح QHD عالی و حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت را ارائه می دهد.

دوربین اصلی دارای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ۵ مگاپیکسلی همراه با لنز ماکرو است. بنابراین، بدون تله فوتو، اما از جنبه مثبت آن می‌توانید با کیفیت ۸K عکاسی کنید و ویدیوهای HDR تا ۴K را ضبط کنید. برای خرید بهترین گوشی های شیائومی ، با زاکولا همراه باشید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود