تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,بهمن,۱۳

بهترین ادکلن های زنانه

نویسنده : تیم محتوا

خرید ادکلن جدید می تواند یک تجربه چالش برانگیز باشد. اما به محض اینکه یک رایحه خاص پیدا کردید، سال ها از آن استفاده خواهید کرد. ما محبوب ‌ترین گزینه‌ها را در بهترین ادکلن های زنانه دسته‌بندی کردیم تا بهترین عطر را در هر دسته عطر انتخاب کنید. گلی، میوه‌ای، چوبی و … که بسیاری از آنها در آمازون به فروش می رسند. می توانید برای خرید این ادکلن های فوق العاده، از طریق زاکولا اقدام کنید.

بهترین ادو پرفیوم OverallLe Labo Santal 33

این رایحه، غنی و چوبی، آکوردهای دودی و چوبی را با هل تند ترکیب می کند تا ترکیبی واقعا مست کننده و فوق العاده خاطره انگیز باشد.

فاقد: پارابن

نوع: ادو پرفیوم

اندازه: ۱.۷ اونس

نت ابتدایی: بنفشه، هل

قیمت در زمان انتشار: ۲۱۵ دلار

بهترین ادکلن های زنانه

بهترین ادو پرفیوم UnisexByredo Bibliothéque

این عطر می تواند بر روی برخی از کسانی که از آن استفاده می کنند، مردانه باشد. یک رایحه الهام گرفته از هلو، آلو، گل صد تومانی و بنفشه، اگرچه نت های پایه چرم و نعناع هندی به اندازه کافی قوی هستند که آن را کاملاً تک جنسیت می دهند، همانطور که بسته بندی تمیز و مینیمال است.

فاقد: پارابن، سولفات

نوع: ادو پرفیوم

اندازه: ۱.۷ اونس

نت ابتدایی: هلو، آلو

قیمت در زمان انتشار: ۱۹۶ دلار

بهترین کلاسیک فلورال گوچی بلوم

این یکی از بهترین ادکلن های زنانه و عطری با گل کامل کلاسیک است بدون اینکه هرگز به قلمرو بخش سنتی منحرف شود، یاس و گل سرخ را با گیاه خزنده رانگون، گیاهی در جنوب هند با پوشش کمی پودری که همه چیز را ترکیب می کند. این عطر قوی و ماندگار است. همانطور که بسیاری از خریداران آمازون به آن اشاره می کنند. اگرچه به شکل خوبی است و همچنین به خوبی بر روی بدن می نشیند و به آرامی و به تدریج محو می شود.

فاقد: پارابن

نوع: ادو پرفیوم

اندازه: ۱.۶

نت ابتدایی: خزنده رانگون

قیمت در زمان انتشار: ۱۱۸ دلار

پیشنهاد مطالعه :بهترین هدفون توزو کدامند؟ T6 در مقابل T9

Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540

نت‌های عنبر و چوب سدر و یاس را که در رایحه اصلی عطر است متعادل می‌کند و گلی چوبی و متعادل را ایجاد می نماید. این ادکلنی پیچیده است، یک جفت غیرمنتظره که به زیبایی ترکیب می شود و مطمئناً برای کسانی که رایحه های چوبی یا گلی را دوست دارند جذاب خواهد بود.

این عطر که یکی از بهترین ادکلن های زنانه است نت‌هایی از یاس، زعفران، و چوب سدر دارد، واقعاً بوی فوق العاده ای را برای موقعیت‌های خاص‌تر به جای استفاده روزمره فراهم می کند.

فاقد: پارابن

نوع: ادو پرفیوم

اندازه: ۲.۴ اونس

نت ابتدایی: یاس، زعفران

قیمت در زمان انتشار: ۳۲۵ دلار

بهترین کیمونو یویی با تزئینات گل مدرن

نت های ابتدایی این عطر مرکبات-لیمو، ماندارین، پرتقال- همراه با کمی فلفل صورتی است، در حالی که نت های میانی جایی است که گل ها وارد آن می شوند. اگرچه اثر مرکبات اولیه، همراه با خشک شدن مشک، این را به یک برداشت بسیار مدرن و تازه از گل های کلاسیک تبدیل می کند.

این ادکلن گلی، مرکباتی و فلفلی است. این عطر یکی از پرطرفدار در میان کاربران آمازون است، بوی لطیف و زنانه ای دارد. ماندگاری طولانی مدت بدون احساس سنگینی دارد. این بهترین ادکلن های زنانه محسوب می شود.

فاقد: پارابن

نوع: ادو پرفیوم

اندازه: ۱.۷ اونس

رایحه اولیه: لیمو، ماندارین، پرتقال

قیمت در زمان انتشار: ۷۵ دلار

بهترین ادکلن های زنانه

بهترین ادکلن EarthyA.N.

این ادکلن، گزینه‌ای است که از نظر جنسیت خنثی بوده و با ترکیبی از میوه‌ها و گل‌ها، نت‌های خاکی‌تر هل، چوب صندل و مخمل ماداگاسکار ارائه می شود.

فاقد: پارابن، فتالات، رنگ، سموم و مواد نگهدارنده

نوع: ادو پرفیوم

حجم: ۵۰ میلی لیتر

رایحه اولیه: گلابی، ادویه هل، برگ بنفشه

قیمت در زمان انتشار: ۸۵ دلار

بهترین ادکلن Crisp & CleanJo Malone London Earl Gray & Cucumber

این ادکلن فوق العاده که یکی از بهترین ادکلن های زنانه است، با عصاره ای خشک، دودی و چوبی، در اینجا سلطنت می کند. با این حال، از آنجایی که آنها با نت‌های تازه و سبز تکمیل می‌شوند، نتیجه خیلی سنگین نیست، بلکه به اندازه‌ای سبک است که حتی در طول روز استفاده شود.

 

فاقد: پارابن

نوع: ادو پرفیوم

اندازه: ۱.۷ اونس

نت ابتدایی: پاپیروس

قیمت در زمان انتشار: ۱۴۸ دلار

پیشنهاد مطالعه :آیا ساعت Olevs  مارک خوبی است؟

بهترین ادو پرفیوم FruityBurberry Her

انگور فرنگی سیاه، تمشک و زغال اخته نت های ابتدایی این رایحه خوش طعم میوه ای را تشکیل می دهند و طعم شیرینی را به شما می دهند. گل یاس و بنفشه آن را زنانه و لطیف نگه می‌دارند، اگرچه، مانند همه رایحه‌های باربری، هنوز هم رنگی از کهربا و مشک این برند را در خود جای داده است.

فاقد: پارابن

نوع: ادو پرفیوم

اندازه: ۱.۶ اونس

نت ابتدایی: توت قرمز و تیره

قیمت در زمان انتشار: ۱۱۲ دلار

بهترین SummerDior Joy

این رایحه ابریشمی ملایم، گلی به جلو است، اما مشک نیز دارد که آن را به حسی عالی تبدیل می کند. این عطر ایده آل برای یک شب تابستانی است که تا صبح باقی می ماند. این محصول را به عنوان یکی از بهترین ادکلن های زنانه از آمازون خرید کنید.

نوع: ادو پرفیوم

اندازه: ۱.۷ اونس

نت ابتدایی: ترنج، پرتقال ماندارین

قیمت در زمان انتشار: ۱۱۸ دلار

روغن عطر Maison Louis Marie

امروزه در میان بهترین ادکلن های زنانه، مارک‌های بیشتری با مجموعه‌های جدید عرضه می‌شوند که دارای انواع رایحه‌ها برای همه ترجیحات هستند. این گزینه به شما این امکان را می دهد که قبل از تعهد کامل آزمایش کنید. این روغن با پنج مورد از پرفروش‌ترین روغن‌های عطر این برند، ترکیبی از رایحه‌های مختلف چوبی، گرمسیری و خاکی عرضه می‌شود.

فاقد: پارابن، الکل و فتالات

نوع: روغن عطر

اندازه: ۵*۰.۵ اونس. ویال

نت های ابتدایی: متغیر

قیمت در زمان انتشار: ۴۹ دلار

بهترین ادکلن های زنانه

 ادوپرفیوم شانل شماره ۵

این یکی از بهترین ادکلن های زنانه است. پرفروش ترین عطر شانل شماره ۵ که اغلب اولین عطر “انتزاعی” جهان محسوب می شود، مخصوص گل های خاصی نیست. ترکیبی از آلدئیدها و گل ها روی پایه ای از خس خس، چوب صندل، کهربا، وانیل و نعناع هندی قرار گرفته است تا رایحه ای پیچیده و ماندگار ایجاد کند که قطعا تاثیری را بر جای می گذارد.

هنگامی که عطر روی پوست استفاده می شود، با ترکیب شیمیایی بدن فرد استفاده کننده واکنش نشان می دهد تا یک اثر کاملا ذهنی ایجاد کند. اگرچه بسیاری از خانم ها آن را دوست دارند، اما برخی دیگر آن را طاقت فرسا می دانند.

نوع: ادو تویلت

اندازه: ۱.۲ اونس

رایحه اولیه: آلدهیدها، یلانگ یلانگ، نرولی، ترنج، لیمو

قیمت در زمان انتشار: ۹۰ دلار

پیشنهاد مطالعه :بهترین ایربادهای ضدآب

بهترین جعبه عطر لوکس LUXSB

برای کسانی که کاملاً مطمئن نیستند که چه چیزی را دوست دارند، این یکی از بهترین ادکلن های زنانه است. رایحه لوکس این عطر، راهی آسان برای امتحان طیف گسترده ای از گزینه ها را ارائه می دهد. چگونه کار می کند؟ هر ماه یک اندازه نمونه ۰.۳ انسی از یک عطر دریافت می کنید که توسط شما یا به توصیه یکی از متخصصان عطر برند انتخاب شده است.

هم برندهای اصلی برای انتخاب وجود دارد و هم گزینه های کوچکتر و خاص تر. یکی را پیدا کنید که دوستش دارید. سپس می توانید بطری سایز اصلی را با قیمتی تخفیف دار خریداری کنید. برای خرید بهترین ادکلن های زنانه با زاکولا در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود