تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,مهر,۰۸

بهترین گجت های کاهش وزن و لاغری

نویسنده : تیم محتوا

کاهش وزن یکی از بزرگترین چالش هایی است که افراد چاق با آن روبرو می شوند. با این حال، اکنون فرصت استفاده از ابزارهای مفید مختلف را برای آنها فراهم شده است که می تواند حمایت و کمک بسیار موثر را برای کاهش وزن ارائه دهد. اگر بتوانید بهترین گجت های لاغری را مرور کنید، می‌توانید کمک موثری برای کاهش وزن داشته باشید. در اینجا لیستی از برخی از برجسته ترین ابزارهای موجود برای افرادی که مایل به کاهش وزن هستند آورده شده است.

بهترین ابزارهای کاهش

مقیاس هوشمند وای فای Fitbit Aria

زمانی که در حال کاهش وزن هستید، با نیاز به پیگیری آن مواجه خواهید شد. سپس می‌توانید تعیین کنید که آیا تمام تلاش ‌هایی که برای کاهش وزن انجام می‌دهید بازدهی مثبتی در راه شما دارد یا خیر. اینجاست که باید پول خود را برای خرید ترازو سرمایه گذاری کنید. به جای خرید ترازوی سنتی، می توانید به فکر تهیه ترازوی هوشمند باشید. اینجاست که مقیاس هوشمند وای فای Fitbit Aria می تواند به شما کمک کند.

می توانید ترازوی هوشمند وای فای فیت بیت آریا را به عنوان بهترین گجت های لاغری از آمازون خریداری کنید.  این محصول، فقط به شما در تشخیص وزن بدن کمک نمی کند. حتی می تواند درصد چربی بدن شما را محاسبه نماید. علاوه بر این، می تواند شاخص توده بدنی را محاسبه کرده و به شما بگوید که آیا اضافه وزن دارید یا خیر. می توانید از اطلاعاتی که توسط این ترازو هوشمند گرفته شده است مستقیماً با مربی کاهش وزن خود استفاده کنید و در مورد تغییر استراتژی کاهش وزن خود اطلاعات مفیدی دریافت نمایید.

بهترین گجت های لاغری

Jawbone UP 3

Jawbone UP 3 یک ردیاب تناسب اندام هوشمند است که هر فردی که می خواهد وزن کم کند می تواند آن را خریداری کند. این ردیاب هوشمند در موقعیتی است که می‌تواند انواع مختلفی از فعالیت‌هایی را که شما با آن‌ها درگیر هستید، ردیابی کند. به عنوان مثال، کار در دفتر، پیاده روی و تمرینات متفاوتی که دنبال می کنید را ردیابی می نماید. حتی اگر در حال طناب پریدن هستید، Jawbone UP 3 برای تعیین آن به اندازه کافی هوشمند است. این یکی از بهترین گجت های لاغری محسوب می شود.

یک مانیتور ضربان قلب داخلی در Jawbone UP 3 وجود دارد. این دستگاه همیشه ضربان قلب شما را اندازه‌گیری می‌کند. علاوه بر آن، این ردیاب تناسب اندام هوشمند می تواند حجم کل کالری هایی که روزانه می سوزانید را بشمارد. تمام اعدادی که می توانید از این ردیاب دریافت کنید دقیقاً محاسبه شده است. از این رو، شما قادر خواهید بود حداکثر حمایت را از آن برای دستیابی به اهداف کاهش وزن دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین لپ تاپ های لنوو

بطری هوشمند HydraCoach

بطری هوشمند HydraCoach را از آمازون خریداری کنید. نوشیدن آب یکی از موثرترین روش های موجود برای افراد در دنیای امروز برای کاهش وزن است. این به این دلیل است که آبی که می نوشید توانایی افزایش متابولیسم شما را دارد. در کنار آن، شما قادر خواهید بود بدن خود را به یک دستگاه چربی سوز تبدیل کنید. متأسفانه، بسیاری از مردم تمایل دارند اهمیت آن را نادیده بگیرند. اینجاست که می توانید به دنبال کمک بطری هوشمند HydraCoach باشید.

بطری هوشمند HydraCoach فقط یک بطری آب نیست. این یک بطری آب هوشمند است که این توانایی را دارد که به تنهایی بررسی کند و بر اساس آن توصیه های شخصی به شما ارائه دهد. فقط باید این بطری آب را در طول تاریخ در کنار خود نگه دارید و به دستورالعمل های ارائه شده توسط آن پایبند باشید.

بطری هوشمند HydraCoach به عنوان بهترین گجت های لاغری در موقعیتی است که می تواند کل مایعات دریافتی را به صورت روزانه محاسبه کند. سپس می تواند تعیین کند که برای کاهش وزن به چه مقدار آب نیاز دارید. در صورت وجود تفاوت، دستورالعمل هایی برای افزایش مصرف آب به شما ارائه می شود. این بطری آب این قابلیت را دارد که شما را همیشه هیدراته نگه دارد.

بهترین گجت های لاغری

Xbox Kinect

اگر فردی هستید که می خواهید وزن کم کنید اما انگیزه مناسبی برای آن ندارید، می توانید نگاهی به Xbox Kinect بیندازید. این بدان دلیل است که این فرصت را برای شما فراهم می کند تا در حالی که وقت خود را در کنار بازی ها سپری می کنید، وزن کم کنید.

اگر فردی هستید که عاشق بازی در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز هستید، عاشق این روش کاهش وزن خواهید شد. تنها کاری که باید انجام دهید خرید یک بازی Xbox Kinect است. این بازی به عنوان بهترین گجت های لاغری در حال حاضر برای کنسول بازی ایکس باکس وان در دسترس است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ریباک Reebok

Xbox Kinect شما را با یک پلتفرم تمرین مجازی آشنا می کند. ماموریت هایی در پلت فرم تمرین مجازی به شما ارائه می شود که باید آنها را تکمیل کنید. در واقع باید آنها را طوری کامل کنید که انگار در حال انجام یک بازی هستید. وقتی به چالش‌ها و تمرین‌های مشترک در بازی پایبند باشید، تمام حمایت‌ها و کمک‌هایی را که برای کاهش وزن نیاز دارید دریافت خواهید کرد. در واقع، متوجه خواهید شد که این یکی از بی دردسرترین روش ها برای کاهش وزن به روشی سالم است.

بهترین گجت های لاغری

کمربند لاغری Oways

کمربند لاغری Oways را از آمازون خریداری کنید. کمربندهای لاغری در بین مردم جهان بسیار محبوب هستند. اگر به دنبال یک کمربند لاغری موثر برای کاهش وزن هستید، می توانید نگاهی به کمربند لاغری Oways بیندازید. هدف اصلی این کمربند لاغری کمک به افراد برای نازک کردن ران‌ها، کمر و بسیاری از قسمت‌های دیگر بدن است.

هنگامی که شروع به استفاده از کمربند لاغری  Owaysبه عنوان بهترین گجت های لاغری می کنید، این شانس را خواهید داشت که ماساژ ۳۶۰ درجه دریافت کنید. ماساژ همراه با حرارت ویبره به شما تحویل داده می شود. تمام پشتیبانی لازم برای سوزاندن چربی بدن را فراهم می کند. چهار حالت مختلف ماساژ در کمربند لاغری وجود دارد. از سوی دیگر، می توانید بیش از ۳۰ افکت حرکتی مختلف را نیز کشف کنید. شما فقط باید به آنها پایبند باشید و تمام حمایت هایی را که با کاهش وزن بدن نیاز دارید، دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین دستگاه ‌های سازگار با الکسا

ارتعاشات و اثرات ماساژ ارائه شده توسط کمربند لاغری Oways موثر است و شما احساس خواهید کرد که با گذشت زمان در حال کاهش وزن هستید. از این رو، از پشتیبانی ارائه شده توسط این محصول قدردانی خواهید کرد و آن را به هر کسی که می خواهد وزن کم کند توصیه می نماید.

به این ابزارهای مختلف، برای کاهش وزن نگاهی بیندازید و بهترین ابزار را برای حمایت از کاهش وزن خود تهیه کنید. در این خصوص می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود