تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,بهمن,۰۹

بهترین ایربادهای ضدآب

نویسنده : تیم محتوا

اگر برای استفاده در هنگام پیاده روی، ورزش یا روزهای سرد و بارانی به دنبال ایرباد هستید، می توانید بهترین ایربادهای ضدآب را خریداری کنید. در اینجا برخی از نمونه های عالی از این محصولات را معرفی کرده ایم.

پیشنهاد مطالعه :بهترین هدفون توزو کدامند؟ T6 در مقابل T9

Jaybird Vista 2

غلبه بر هدفون های Jaybird Vista 2 برای افرادی که تمایل به ورزش دارند، دشوار است. این هدفون ها سبک وزن هستند و به گونه ای طراحی شده اند که در خطوط گوش بیرونی شما قرار بگیرند. به لطف ایرتیپ های گوش که به خوبی طراحی شده است، پس از نصب صحیح، به طور ایمن قرار می گیرند تا بتوانید به راحتی به هر تمرین یا ماجراجویی بروید.

آنها همچنین دارای قابلیت حذف نویز فعال برای کار یا تمرین بدون حواس پرتی هستند. ویستا ۲ با برنامه Jaybird  پشتیبانی می شود و مطمئناً این هدفون ها در استفاده از این برنامه می درخشند. تست صدا به شما امکان می‌دهد EQ شخصی‌شده خود را تنظیم کنید، درخشندگی و کامل بودن صدا را به نمایش بگذارید.

همچنین، آنها به عنوان یکی از بهترین ایربادهای ضدآب، کنترل‌های دکمه‌ای کاملاً قابل تنظیم عملکردها و ویژگی‌های مورد نظر را در اختیار شما قرار می‌دهند. امتیاز IP 68 به این معنی است که می توان آنها را تا عمق ۱.۵ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه یا کمتر غوطه ور کرد و همچنین از شن، گرد و غبار و خاک جلوگیری کرد.

هدفون های Vista 2 گران هستند، اما می بینیم این برنامه دارای ویژگی “Find My Buds” است تا به شما کمک کند از سرمایه خود محافظت کنید. کیس دارای رتبه IP54 است. اما با چنین نگرانی های جزئی، ایرباد های Vista 2 انتخاب خوبی هستند.

این هدفون ها (Jaybird Vista 2) به عنوان بهترین ایربادهای ضدآب تناسب بسیار خوبی دارند و بدون توجه به حرکت و وضعیت بدن در هنگام فعالیت های مختلف در گوش  می مانند. بهترین ایربادهای ضدآب را از آمازون تهیه کنید.

بهترین ایربادهای ضدآب

Echo Buds

آمازون Echo Buds (نسل دوم) مجموعه‌ای از ویژگی‌های موجود در مدل‌های گران‌تر را ارائه می‌کند، از جمله کیف شارژ، پشتیبانی از آمازون الکسا، و ویژگی مفید یافتن ایربادها، به‌علاوه کیفیت صدا که ما را وادار به بررسی مجدد قیمت می‌کند.

اینها برای افرادی که می‌خواهند برای تمرینات خود با آهنگ‌های باس سنگین آماده شوند، انتخابی عالی هستند، زیرا Echo Buds یک جفت هدفون بسیار چشمگیر تولید می‌کند. آنها به لطف حذف نویز فعال خود که می توانند در حالت عبور یا به طور کامل غیرفعال شوند، به راحتی از کار کردن به کارهای قدیمی ساده تبدیل می شوند.

پیشنهاد مطالعه :راه اندازی دستگاه جدید اکو Echo آمازون

این که یکی از بهترین ایربادهای ضدآب است، دارای کنترل‌های لمسی هدفون ساده ای است، زیرا اغلب دکمه‌هایی با پاسخ لمسی‌تر را ترجیح می دهند. آن‌ها همچنین از شما می‌خواهند الکسا را برای کار کردن راه‌اندازی کنید که برخی از افرادی که از دستیار دیجیتال استفاده نمی کنند.

آنها دارای رتبه مقاومت در برابر آب IPX4 هستند، بنابراین در برابر عرق مقاومت می کنند اما نباید زیر آب قرار گیرند. با این حال، این جوانه ها برای افرادی که به دنبال صرفه جویی در هزینه هستند و در عین حال از کیفیت صدای بالاتر از حد متوسط لذت می برند، انتخابی عالی هستند.

بهترین ایربادهای ضدآب

Anker Soundcore Life P2

برای تسلط چشمگیر در تطبیق پذیری با قیمت پایین، می توانیم به راحتی Anker Soundcore Life P2 را توصیه کنیم. این هدفون‌ها به عنوان بهترین ایربادهای ضدآب به راحتی روی لبه مجرای گوش قرار می‌گیرند و در عین حال به طرز چشمگیری پایدار هستند. برخلاف مدل های دیگر، آنها دارای میکروفون در بالا و پایین هر دو هدفون هستند که در نتیجه وضوح مکالمه عالی در هر دو انتهای خط ایجاد می شود.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند کفش ورزشی پوما

با یک EQ تنظیم شده، از کیفیت صدای خوبی برای گوش دادن به پادکست ها برخورداند. کیفیت صدا برای ارائه آهنگ‌ها در طول روز کافی است، اما اگر عاشق هیپ‌هاپ هستید، با وجود ادعای Anker مبنی بر اینکه فناوری BassUp صدای بیس را تا ۴۳ درصد افزایش می‌دهد، انتظار زیادی از آن نداشته باشید.

بهترین ایربادهای ضدآب

Jabra Elite Active 75t True Wireless

اکثر مردم از کیفیت صدای درخشان Jabra Elite Active 75t راضی خواهند بود. مشابه رقیب برترش ، اینها برای استفاده با برنامه Jabra Sound+ طراحی شده اند. پس از اتصال، قدرت و پتانسیل این هدفون‌های «هوشمند» را باز می‌کنید و می‌توانید تقریباً همه چیز را در این هدفون کاملاً قابل تنظیم تغییر دهید.

این که یکی از بهترین ایربادهای ضدآب است، برای کیفیت کلی صدا، چند تست شنوایی ساده (اما بسیار حساس) به شما امکان می‌دهد تا تنظیمات EQ شخصی و حذف نویز فعال (ANC) را ایجاد کنید. مسافران مطمئناً از فناوری HearThrough قدردانی خواهند کرد که به آنها امکان می‌دهد سر و صدای بیرون را از طریق موسیقی خود بشنوند.

حرفه‌ای‌های کسب‌وکار در حال حرکت عاشق فناوری Sidetone هستند که به آنها امکان می‌دهد صدای خود را در یک تماس بشنوید تا این کار را نکنید. در نهایت با صدای بلند صحبت کنید و تمام این فناوری به هیچ قیمتی برای عایق رطوبتی به همراه ندارد. این جوانه ها دارای رتبه قابل توجه IP57 هستند که باعث می شود در برابر آب و گرد و غبار مقاوم باشند.

نقطه ضعف تمام آن فناوری باورنکردنی در بهترین ایربادهای ضدآب ، قیمت بالای آن است. در حالی که Elite Active 75t به خوبی در برابر عناصر محافظت می شود، نمایه حجیم به این معنی است که به طور تصادفی راحت تر از گوش شما خارج می شود.

مهم است اذعان کنیم که فناوری ANC زمان پخش را به شدت محدود می کند. بنابراین، در حالی که می‌توانید با فعال کردن فناوری حذف نویز، از هفت ساعت صدای چشمگیر با ANC خاموش لذت ببرید، این زمان به پنج ساعت بسیار کم‌تر کاهش می‌یابد. اما صرف نظر از وسعت، می توانید مطمئن باشید که این جوانه ها تجربه شنیداری با کیفیتی را ارائه می دهند. برای خرید این محصولات، از خدمات زاکولا استفاده کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود