تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,شهریور,۰۷

بهترین کفش های پیاده روی

نویسنده : تیم محتوا

آیا به دنبال بهترین کفش های پیاده روی هستید؟ تعداد زیادی از کفش ‌های پیاده ‌روی را می توانید در آمازون بیابید. کافی است مطابق با اولویت های خود، برندهای مختلف را مقایسه کنید و گزینه ای مناسب با خود را بیابید. برای خرید این کفش ها در مدل های زنانه و مردانه، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

بهترین کفش پیاده روی مردانه و زنانه

بررسی کفش مردانه پیاده روی hoka anacapa low gtx

Hoka Anacapa Low GTX  یک کفش پیاده روی واقعا عالی است. در حالی که ما اغلب کفش‌های پیاده‌روی را با مدل های سبک‌تر مقایسه می‌کنیم، اما این کفش‌ها واقعاً عالی هستند. هوکا با افزودن زیره فوم قالب‌گیری فشرده‌تر پشتیبانی‌کننده‌تر طراحی شده است.

این کفش  دوام بیشتر را با استفاده از چرم طبیعی Nubuck در رویه و ارتقای کشش با زیره چسبنده Vibram Megagrip، تامین کرده و یکی از کفش‌های پیاده‌روی مورد علاقه ما را تا به امروز ایجاد کرده است. اما آنچه واقعا Anacapa Low را متمایز می کند راحتی است. با زیره مناسب و بالشتک‌های فراوان، پیاده روی مایل‌ها در این کفش‌ها نسبت به کفش‌های دیگر بسیار عالی است.

می توانید با بهترین کفش های پیاده روی، مسیرهای پیاده‌روی طولانی را با این کفش‌ها، از مسیرهای محکم، سطوح صخره‌ای و گردنه‌های شیب‌دار انجام دهید و بدون تاول و با پاهایی به مبدا برگردید. کوهنوردان، مسافرهای سریع، کوهنوردان روزانه و کوله گردها، همگی چیزی برای علاقه مندی در این کفش های پیاده روی مجلل پیدا می کنند.

در حالی که پهنایی که پایداری بسیار زیادی را به این کفش‌ها در مسیر می‌بخشد را در خود دارد، عرض افزوده شده باعث می‌شود آناکاپا در زمین‌هایی که نیاز به حرکت پاهای دقیق دارند، مانند تقلا در زمین‌های درجه ۳ یا ۴، اعتماد به نفس بیشتری را ایجاد کند.

Hoka Anacapa Low GTX ظاهری زیبا و راحت دارد و کار را در هر زمین ناهمواری آسان می کند. راحتی درجه یک ایده آل را نیز همراه دارد. این یکی از بهترین کفش های پیاده روی زنانه به شمار می آید.

بهترین کفش های پیاده روی

کفش های پیاده روی زنانه la sportiva spire gtx

La Sportiva Spire GTX دارای طراحی کاملاً چشمگیر است. این چابکی یک دونده را با پایداری کفش پیاده روی ترکیب می کند و آن را به نیرویی غیرقابل توقف در مسیرها تبدیل می کند. طراحی با مشخصات پایین، تناسب راحت را ارائه می دهد، اگرچه ممکن است برای کسانی که پاهای کوچکتر یا قوس کم دارند کمی بزرگ باشد. رویه مشبک مقاوم در برابر سایش و زیره میانی قالب‌گیری شده تحت فشار، پشتیبانی عالی را ارائه می‌کنند و در عین حال انعطاف‌پذیر باقی می‌مانند که برای پیاده‌روی‌های روزانه یا سفرهای طولانی‌مدت عالی است.

یکی از ویژگی های برجسته این کفش زیره Vibram XS Trek و سیستم کنترل پایداری است که کشش و پاسخگویی مطلوب را تضمین می کند. علاوه بر این، اسپایر دارای سطح سیل بالای ۳.۷۵ اینچ بالای مچ پا و یک غشای ضد آب است که بدون اجازه دادن به آب به داخل کفش قابل تنفس است.

در حالی که Spire یک انتخاب عالی برای کوهنوردانی است که به دنبال یک کفش قابل اعتماد و بادوام هستند، ممکن است برای همه مناسب نباشد. برای کسانی که به دنبال پیاده‌روی ساده یک روزه هستند، به عنوان یکی از بهترین کفش های پیاده روی می‌تواند با ویژگی‌های اضافی همراه شود.

علاوه بر این، غشای ضد آب ممکن است برای کسانی که قصد پیاده روی در ارتفاعات پایین تر در طول ماه های تابستان را دارند خیلی گرم باشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید لباس های پاییزه از آمازون

Columbia Facet 75 OutDry

Columbia Facet 75 OutDry یک گزینه عالی و مقرون به صرفه با تطبیق پذیری تمام روز است. این کفش‌های پیاده‌روی راحت، از پیاده‌روی در کوه‌ها گرفته تا پیاده‌روی در اطراف شهر و دویدن، همان چیزی را دارند که به آن نیاز دارید. در چنین وزن کم، حتی از پوشیدن آنها برای دویدن سبک لذت می برید.

آنها دارای یک پایه بسیار گسترده هستند که باعث ایجاد ثبات در زمین های ناهموار و کشش می شود که مانند یک تایر دوچرخه کوهستان، اعتماد به نفس را در زمین های ناهموار القا می کند. رویه مشبک Facet 75 OutDry بسیار قابل تنفس است اما کاملاً ضد آب نیست.

بهترین کفش های پیاده روی

Merrell Moab 3 WP   زنان

Merrell Moab 3 WP نمرات تحسین برانگیزی را در تمام معیارهای آزمایشی به ثبت رسانده و به عنوان یکی از  بهترین کفش های پیاده روی، ثابت کرده که یک کفش کوهنوردی زنانه بسیار راحت و قابل اعتماد و مقرون به صرفه تر از سایر رقبا است.

Moab دارای قوس‌های حمایتی و تثبیت‌کننده و کفی‌های میانی است که به خوبی در یقه مچ پا قرار گرفته‌اند و یک محافظ بالشتکی برای پای شما ایجاد می‌کنند. پنجه پهن فضای زیادی را برای باز شدن طبیعی جلوی پا ایجاد می کند، در حالی که بخش پاشنه باریک تر است تا به قفل شدن پا در جای خود کمک کند. زیره‌های Vibram TC5+ ضخیم هستند که چسبندگی و جذب ضربه عالی را ارائه می‌کنند. رویه چرمی با دوام و نرم با یک غشای توری بازیافتی ضد آب است تا پاهای شما را خشک نگه دارد. اگر دوست دارید در ماجراجویی های پیاده روی خود احساس شیک بودن کنید، Moab 3 WP حجیم ممکن است مورد علاقه شما نباشد.

پیشنهاد مطالعه : کنترلر های بی سیم PS4

ظاهر آنها کاملاً فنی است، بدون هیچ گونه جزئیات زیبایی شناختی که بسیاری از خانم های شیک پوش از آن استقبال می کنند. این همچنین یک کفش سنگین و حجیم است و می تواند در مسیریابی در برخی از زمین ها احساس ناخوشایندی داشته باشد. با این حال، وقتی صحبت از عملکرد و قیمت آنها می شود، مطمئناً باید به آنها به عنوان یکی از بهترین کفش های پیاده روی توجه کرد.

بهترین کفش های پیاده روی

Salomon X Ultra 4 Gore-Tex

بهترین کفش کوهنورد فنی سبک وزن برای مردان است. Salomon X Ultra 4 Gore-Tex یک انتخاب خوب برای کوهنوردانی است که به دنبال کفشی سبک وزن، حمایت کننده، چسبنده و ضد آب هستند. این  جدیدترین مدل از سری کفش‌های قابل اعتماد Salomon است که به لطف سیستم Sensifit که واقعاً پا را در جای خود قفل می‌کند، مناسب است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین نوت بوک از ایبی

شاسی ADV-C به این کفش‌ها پشتیبانی محکمی در زیر پا می‌دهد و باعث می‌شود در زمین‌های ناهموار خارج از مسیر، در زیر پا بسیار قابل اعتماد باشند. این کفش‌ها نسبت به مدل‌های قبلی X Ultra کمی پهن‌تر به نظر می‌رسند، اگرچه نسبت به بسیاری از مدل‌های دیگر که آزمایش کردیم باریک‌تر هستند.

می توانید برای خرید بهترین کفش های پیاده روی به سایت آمازون سر بزنید و گزینه دلخواه خود را بیابید. برای پرداخت هزینه سفارش خود و تحویل آن در ایران، از خدمات زاکولا استفاده کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود