تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,شهریور,۱۵

خرید بهترین هاب یو اس بی از آمازون

نویسنده : تیم محتوا

لپ تاپ شما هرگز پورت های کافی ندارد به خصوص اگر Macbook Air باشد. این شما را مجبور می کند مجموعه ای از دانگل ها را حمل کنید تا بتوانید دستگاه های خود را به آن وصل کنید. خوشبختانه، راه بهتری وجود دارد. بهترین هاب‌ های USB می‌توانند تعداد و نوع پورت‌های موجود را افزایش دهند و داک‌های USB به شما این امکان را می‌دهند که لپ‌تاپ را با یک دوشاخه به یک ایستگاه کاری کامل تبدیل کنید.

پیشنهاد مطالعه : بهترین وب سایت های خرید آنلاین در عمان

آیا به هاب یا داک نیاز دارید؟

یک تفاوت بین هاب‌های USB و داک وجود دارد، زیرا از نظر فنی هردو همان کار را انجام می‌دهند. با کمک آنها می توانید پورت‌ها و کانکتورهای بیشتری را به رایانه خود اضافه کنید. با این حال، تفاوت های جزئی وجود دارد و ارزش آن را دارد که قبل از خرید آن ها را درک کنید.

هاب ‌های USB دانگل‌ های کوچک‌تر و ارزان‌تری هستند که می‌توانند پورت‌ های USB اضافی، کارت ‌خوان‌های SD، خروجی ‌های نمایشگر یا جک هدفون اضافه کنند. اینها اغلب برق اضافی را تامین نمی کنند، بنابراین ممکن است نتوانید سیستم های متصل به آنها را شارژ کنید. بهترین هاب‌ های USB همچنین به اندازه کافی قابل حمل هستند تا در کیف لپ تاپ خود بگذارید تا در خانه و در حال حرکت استفاده کنید.

داک ‌های USB اغلب بزرگ‌تر و گران‌تر هستند و طوری طراحی شده‌اند که بیشتر وقت خود را روی میز شما بگذرانند. آنها اغلب با منبع تغذیه خود عرضه می شوند، بنابراین می توانند دستگاه های دیگر را شارژ کنند و خروجی های مانیتور متعدد و اتصالات اترنت دارند.

اگر مکرراً از لپ‌تاپ خود پشت میز استفاده می‌کنید، یک داک می‌تواند به شما اجازه دهد که به سرعت آن را به صفحه کلید، ماوس، مانیتور و هر وسیله جانبی دیگری که به آن نیاز دارید و به طور همزمان متصل کنید.

بهترین هاب‌ های USB

بهترین هاب‌ های USB

در اینجا برخی از بهترین هاب‌ های  USB معرفی شده اند:

هاب USBC 5 در ۱ Anker

هاب USB-C 5 در ۱ Anker

این هاب USB Anker همان چیزی است که نیاز دارید. این هاب به پورت USB-C لپ تاپ شما وصل می شود و دو درگاه USB-A 3.0، یک خروجیHDMI، و یک کارت خوان با اندازه کامل و یک کارت خوان MicroSD ارائه می دهد.

این یک چیز کوچک همه کاره است که به شما امکان می دهد وسایل جانبی را به لپ تاپ خود وصل کنید، داده ها را بین دستگاه های خود انتقال دهید و لپ تاپ خود را در یک لحظه به پروژکتور یا مانیتور متصل کنید ( البته به شرط داشتن کابل). قیمت این محصول در آمازون ۳۷ دلار است.

پیشنهاد مطالعه : بهترین هارد دیسک های گیمینگ

هاب USB AmazonBasics 4

آیا پورت USB-C روی لپ تاپ خود ندارید؟ این هاب AmazonBasics این ترفند را انجام می دهد، حتی اگر تقریباً به اندازه هاب ها بزرگ باشد. این هاب به عنوان بهترین هاب‌ های  USB به یک پورت USB-A وصل می شود و چهار پورت دیگر را در اختیار شما قرار می دهد که تا سرعت USB 3.0 را پشتیبانی کند.

می‌توانید از هاب به تنهایی برای وصل کردن وسایل جانبی یا درایوهای فلش استفاده کنید، اما اگر آداپتور برق همراه را وصل کنید، هاب می‌تواند اسبابک‌های متصل به آن را شارژ کند. آن را با۲۳ دلار در آمازون خواهید یافت.

بهترین هاب‌ های USB

بهترین برای تبلت ها Twelve South StayGo Mini

درگاه USB-C در مدل‌های اخیر iPad به این معنی است که اغلب مجبور هستید بین شارژ یا وصل کردن لوازم جانبی یکی را انتخاب کنید. این مرکز از Twelve South می‌تواند آن را بدون اضافه کردن حجم زیاد برطرف کند.

این هاب به عنوان بهترین هاب‌ های  USB مستقیماً به پورت USB-C در پایین تبلت وصل می‌شود و یک جک هدفون، یک پورت USB-A، یک خروجی HDMI و یک پورت USB-C اضافی را ارائه می‌کند. همچنین دارای یک کابل اتصال کوتاه USB-C است. Twelve South آن را برای آیپدها توصیه می کند، اما از آن برای مک بوک و سایر لپ تاپ ها بدون مشکل می توان استفاده کرد. قیمت آن نیز در آمازون ۶۰ دلار است.

پیشنهاد مطالعه : بهترین کفش های پیاده روی

هاب USB هیبریدی Satechi USBC

آیا خوب نیست که هاب USB که با خود حمل می کنید مقداری فضای ذخیره سازی مخصوص به خود داشته باشد؟ Satechi  می تواند این کار را انجام دهد. علاوه بر پورت‌های USB اضافی و خروجی ۴K HDMI که ارائه می‌کند، یک محفظه درایو حالت جامد M.2 خارجی نیز دارد.

پنل پشتی را باز کنید و یک کارت SSD داخلی را در آن قرار دهید و هر زمان که هاب را به رایانه خود وصل کنید به آن دسترسی داشته باشید. این یک ویژگی فوق‌العاده مفید است که هاب‌ها و داک‌های USB بیشتری باید شامل شود. قیمت این محصول به عنوان بهترین هاب‌ های  USB۹۰ دلار است.

هاب USB قابل اتصال UD 3900C

این داک USB-C از Plugable برای بیش از یک سال برای ویرایشگر WIRED Reviews Julian Chokkattu قابل اعتماد بوده است. این دستگاه به یک منبع تغذیه خارجی متصل می شود و به آن کمک می کند تا شش پورت USB-A دو USB 3.0، چهار USB 2.0، دو HDMI برای نمایشگرهای خارجی و اترنت گیگابیتی را تامین کند.

داک را می توان به صورت صاف روی میز قرار داد یا به صورت عمودی ایستاد و به راحتی دارای پورت های جداگانه برای میکروفون و هدفون در جلو است. نکته جالب در مورد UD-3900C به عنوان بهترین هاب‌ های  USB این است که شامل یک کابل هیبریدی با سرهای USB-A یا USB-C برای اتصال به لپ تاپ شما است.

بنابراین فرقی نمی کند لپ تاپ شما دارای پورت USB-C باشد یا خیر. فقط بدانید که لپ تاپ شما را شارژ نمی کند. این محصول فوق العاده را می توان با قیمت ۱۳۰ دلار در آمازون خریداری کرد. سپس با استفاده از خدمات زاکولا، پرداخت ارزی آن را انجام داده و در آدرس ایران تحویل گرفت.

بهترین هاب‌ های USB

ایستگاه اتصال سه نمایشگر USB-C قابل اتصال

اگر از بیش از یک مانیتور استفاده می کنید، این داک Plugable یک گزینه ارتقاء است که ممکن است بهترین عملکرد را داشته باشد. حداکثر سه نمایشگر را در یک زمان پشتیبانی می کند.  ضمن آنکه می تواند تا ۶۰ وات برق برای شارژ لپ تاپ شما تولید کند. داک هنگام جابجایی بین دسکتاپ ویندوز و مک بوک کمی دشوار بود، اما اگر به یک پلتفرم پایبند باشید، باید خوب باشد.

این محصول به عنوان بهترین هاب‌ های USB دارای شش پورت USB 3.0 (دو عدد در جلو، چهار عدد در عقب) و یک پورت اترنت گیگابیتی در پشت است. این باعث می شود که لپ تاپ خود را با یک دوشاخه به یک ایستگاه کاری وصل کنید و فوراً به تنظیمات چند مانیتور بروید. قیمت این محصول، ۱۶۹ دلار در آمازون خواهد بود. برای خرید این تجهیزات، سایت آمازون را بررسی کنید.

 

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود