تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,تیر,۱۷

خرید از بهترین وب سایت های تخفیفی امارات

نویسنده : تیم محتوا

در امارات، به ویژه دبی، تقریباً همه غول های خرید آنلاین، کوپن یا کدهای تبلیغاتی ارائه می دهند که در هنگام خرید و تسویه حساب، معاملات تخفیفی با زمان محدود ارائه می دهد. با این حال، این پیشنهادات معمولا برای یک دوره زمانی بسیار محدود هستند. بنابراین به شدت توصیه می شود که بهترین وب سایت های تخفیفی امارات را جستجو کنید. این وب سایت ها کدهای کوپن یا کدهای تبلیغاتی را در تمام طول سال ارائه می دهند و در تمام سایت های خرید آنلاین بزرگ پذیرفته می شوند. شما فقط باید ثبت نام کنید یا در این وب سایت ها مشترک شوید و آخرین اعلان های تبلیغاتی را در صندوق ورودی ایمیل خود دریافت نمایید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کرم برای از بین بردن جای جوش

بهترین وب سایت های کد کوپن در دبی

در اینجا، لیستی از بهترین وب سایت هایی که دارای تخفیف بوده و در دبی مستقر هستند، آورده شده است. می توانید برای خرید از این سایت ها، از طریق زاکولا اقدام کنید:

وب سایت Savioplus.ae

اگرچه Savioplus.ae از جدیدترین وب سایت های کوپن و تخفیف در دبی است، اما آنها در مدت زمان بسیار کوتاهی محبوبیت زیادی به دست آورده اند. Savioplus.ae با بهترین خرده فروشان، فروشگاه های آنلاین، رستوران ها، پروازها و خدمات هتل در امارات کار می کند که می تواند خرید آنلاین از بهترین وب سایت های تخفیفی امارات را به بهترین تجربه تبدیل کند.

این وب سایت، هزاران معامله و پیشنهاد تخفیف برای فروشگاه های آنلاین محبوب در امارات دارد. آنها با فروشگاه های آنلاین بزرگی مانند Namshi، Souq، Noon، Wadi، Tajawal، Golden Scent، Etihad، Shein، Groupon، Cleartrip، Awok، Sivvi و غیره کار می کنند. خریداران و اعضا می توانند لیست کامل کوپن ها، تخفیف ها و معاملات ویژه را در بخش فروشگاه بررسی کنند.

بهترین وب سایت های تخفیفی امارات

گروپون دبی  Groupon

Groupon نیازی به معرفی ندارد. این تا حد زیادی، محبوب ترین و بهترین وب سایت های تخفیفی امارات است. Groupon UAE در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد و آنها یک معامله روزانه در مورد بهترین چیزها برای انجام، دیدن، خوردن و خرید در سراسر امارات ارائه می دهند.

Picodi.com امارات متحده عربی

مانند Groupon، Picodi نیز یکی از بزرگترین وب سایت های کد کوپن و تخفیف در جهان است. با حضور در ۴۱ کشور و همکاری با صدها فروشگاه اینترنتی، در دنیا شناخته شده می باشد. آنها تقریباً در هر دسته بندی تعداد زیادی کوپن و تخفیف دارند. Picodi مستقر در لهستان در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد و از آن زمان به عنوان یکی از محبوب ترین وب سایت های کوپن رشد کرده است. در سال ۲۰۱۴، Picodi تقریباً ۸۸ میلیون یورو فروش داشته و در مجموع بیش از ۱۰ میلیون بازدید داشته است. گفته می شود که Picodi به عنوان بهترین وب سایت های تخفیفی امارات به طور متوسط ​​هر ماه ۹۰۰۰۰۰ بازدید دارد و انتظار می رود این رقم با اجرای راه حل های منحصر به فرد برای هر کشوری که در آن کار می کنند، افزایش یابد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برند مترجم هوشمند

کوبون  Cobone

Cobone با دفاتر خود در دبی و جده یکی از بزرگترین معاملات روزانه یا گروهی خرید وب سایت در امارات و عربستان سعودی است. طبق وب سایت Cobone، آنها بیش از ۲.۶ میلیون کوپن Cobone را در ۵ سال فروخته اند و بیش از ۱۷۲ میلیون دلار پس انداز کرده اند. Cobone متعلق به ME Digital Group FZ LLC است، همان شرکتی که سایت اجتماعی زنان مهاجر به نام expatwoman.com را اداره می کند. این از بهترین وب سایت های تخفیفی امارات به شمار می آید.

یالابانانا Savioplus Yallabanana

سایت تخفیفی Savioplus Yallabanana در یک بازه زمانی، بسیار کوتاه محبوب شده است. آنها توسط مرکز تجاری Cratus مستقر در دبی اداره می شوند. ویژگی که Yallabanana را در صدر رقابت قرار می دهد این است که آنها فرصت هایی را به مشاغل محلی می دهند و معاملات را با قیمت های بسیار پایین ارائه می دهند. آنها هر روز یک پیشنهاد ویژه از یک تجارت دستچین شده ارائه می کنند.

بهترین وب سایت های تخفیفی امارات

GreatDeals.ae

GreatDeals.ae یکی دیگر از وب سایت های معاملاتی کوپن محبوب مستقر در دبی است. آنها به عنوان بهترین وب سایت های تخفیفی امارات ، طیف گسترده ای از محصولات را با هزینه کم ارائه می دهند، مانند کارت بلیط به عرشه بالای برج خلیفه، دنیای فراری، IMG World of Adventure و بسیاری دیگر. آنها همچنین کوپن های تخفیف ویژه ای را برای رستوران ها، مراکز اسپا و ماساژ، کالاهای فیزیکی و غیره ارائه می دهند. توصیه می کنیم برای دریافت بهترین پیشنهادات با تخفیف خود را در GreatDeals.ae ثبت نام کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع قاب گوشی سامسونگ

ae.Asaan.com

ae.Asaan.com همچنین بهترین وب سایت کد کوپن در دبی است. ASAAN تمام کوپن های فروشگاه های معروف را در دسترس دارد و هر روز آخرین معاملات را برای فروشگاه های آنلاین مانند Souq، Namshi، letstango، Ounass، Wojooh و بسیاری دیگر ارائه می دهد. آنها هر روز چندین بار معاملات خود را به روز می کنند. بنابراین آخرین معاملات کوپن تضمین شده است و عنوان بهترین وب سایت های تخفیفی امارات شناخته می شوند.

CouponMart

CouponMart اساساً یک شرکت بازاریابی وابسته است که تقریباً با تمام فروشگاه های آنلاین بزرگ مانند Souq، Awok، Namshi، Aliexpress، Booking.com، ShopandShip، Cleartrip، Musafir، Lazada و Wadi و غیره شراکت دارد. چه به دنبال پایین ترین قیمت یا تخفیف باشید، می توانید این سایت معتبر و ایمن را با خیالی آسوده انتخاب کنید.

کوپن‌ها، خواه در مورد بهره ‌مندی از هزینه‌های رایگان یا هدایای مسابقه باشد، CouponMart تلاش می ‌کند همه آن‌ ها را در یک مکان در دسترس قرار دهد. تجربه خرید از بهترین وب سایت های تخفیفی امارات را با خدمات زاکولا کسب کنید.

بهترین وب سایت های تخفیفی امارات

AZCoupon

AZCoupon.ae همچنین یک وب سایت جدید تخفیف است و آنها بسیار سخت تلاش می کنند تا بهترین معاملات و تخفیف ها را در امارات ارائه دهند. آنها با برخی از شرکت های بزرگ مانند امارات، قطر ایرلاین، Groupon.ae، Luisaviaroma و بسیاری دیگر کار می کنند. خوبی AZCoupon.ae این است که شما مجبور نیستید ثبت نام کنید یا در خبرنامه آنها مشترک شوید، فقط از وب سایت آنها بازدید کرده و بهترین معاملات و کوپن های موجود را جستجو کنید.

Rezeem

Rezeem یکی از قوی ترین وب سایت های تخفیف در خاورمیانه است. این وب سایت کوپن دبی با معاملات و خدمات با کیفیت بالا با ویژگی های بسیار منحصر به فرد در کانون توجه قرار گرفت. آنها همچنین به عنوان بهترین وب سایت های تخفیفی امارات شناخته می شوند و  با برخی از فروشگاه های آنلاین بزرگ در دبی مانند Souq، Namshi، letstango، Tajawal، Rehlat، Almosafer، MumzWorld، Ounass و غیره کار می کنند. برای خرید از امارات، با زاکولا همراه باشید.

 

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود