تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,اسفند,۲۳

بهترین برندهای کفش ترکیه

نویسنده : تیم محتوا

ترکیه در سطح جهانی با صنایع زیادی که شهرت زیادی در آن به دست آورده اند، متمایز است. از صنایعی که استانبول به آن شهرت دارد، تولیدکنندگان کفش ترکیه هستند. شرکت های کفش بسیاری را در ترکیه می بینید که به تمام کشورهای دنیا صادرات دارند. می توانید لوکس ترین، معتبرترین بهترین برندهای کفش ترکیه  را در اینجا بررسی کرده و برای خود کفشی مناسب تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند فندی Fendi

تولید کنندگان کفش ترکیه

بسیاری به دنبال واردات از ترکیه به خصوص کالاهای مد و فشن مانند پوشاک، کیف و کفش هستند. در اینجا  لیستی از اسامی شرکت های تولید کننده کفش وجود دارد.

بهترین برندهای کفش ترکیه

A.S ULUDAG AYAKKABI LTD.

ULUDAG Ayakkabi در سال ۱۹۷۵ در بورسا، ترکیه تاسیس شد. این شرکت تخصصی و تولید کننده کفش زنانه، است. آنها در حال تولید برچسب های خصوصی برای سایر شرکت ها هستند. آنها هر سال دو مجموعه می سازند که شامل پاییز-زمستان و بهار-تابستان است.

محصول اصلی آنها عبارتند از فانتزی، چکمه، صندل، تخت، کفش پاشنه بلند، ورزشی که هر یک جذابیت های خاص خود را دارد. این از بهترین برندهای کفش ترکیه است که می توانید خریدی جذاب از آن داشته باشید. طراحان آنها مجموعه های خود را با توجه به شرایط و موقعیت های زندگی واقعی طراحی می کنند. آنها با محصولات باکیفیت (چرم، چرم مصنوعی، نساجی و ترکیبی) ایجاد شده است.

تیکارت KURCANLAR

آنها صادر کننده کفش های زیبایی هستند و به عنوان بهترین برندهای کفش ترکیه ، بهترین کفش های چرمی در ترکیه، تجارت مردانه چرمی و کفش های مجلسی واقع در آنکارا-ترکیه شناخته می شوند. تمامی کارها صد در صد چرم واقعی گوساله و کفش های دست ساز با کیفیت بسیار خوب می باشد. کفش هایشان، با پوشش داخلی پوست بز است. آنها از مواد مصنوعی در داخل یا خارج استفاده نمی کنند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی عینک های آفتابی سوجوس

کفش NANECILE

این شرکت پایه های شرکت عمده فروشی کفش و دمپایی را با تولید Enchant and Yemeni در قیصری توسط Numan Öznaneci در ترکیه پایه گذاری کرد، Hacı Numan Öznaneci و Mehmet Bekar با نام ULUS Shoes در قیصری وارد بخش خرده فروشی کفش زنان شدند.

در سال ۱۹۶۰، حسین اوزنانجی، پسر بزرگ حاجی نعمان اوزنانجی، از استانبول آمد تا کالاهایی را به فروشگاه خرده فروشی خود در قیصری عرضه کند و کالاهایی را که در مغازه ای در استانبول خریداری کرده بودند، فروخت و پس از مدتی سه برادر و پدرشان را به فروش عمده کفش و دمپایی در استانبول ادامه دادند که اکنون از بهترین برندهای کفش ترکیه  به شمار می آید.

کفش های LUI

Lui Shoes یک فروشگاه کفش مردانه، زنانه و بچه گانه در استانبول از سال ۲۰۰۳ است که کفش های باکیفیت، ظریف و راحت تولید ترکیه را در خرده فروشی و عمده فروشی روسیه، اوکراین، قزاقستان و سایر کشورها به فروش می رساند. آنها در مغازه خود مدل های شیک کفش های تابستانی، زمستانی و نیمه فصل از مواد طبیعی و مصنوعی مرغوب را با بهترین قیمت عرضه می کنند.

بهترین برندهای کفش ترکیه

Hapshoe.com

Hapshoe.com در ترکیه تاسیس شد. آنها خانواده ای عظیم، صمیمی و دوست داشتنی هستند که از سال ۱۳۹۵ با اراده و عزم راسخ، رضایت مشتریان خود را جلب کرده اند. بزرگترین منبع انرژی کارکنان پویا و مبتکر ارائه یک تجربه خرید خوب به مشتریان خود است. این نیز از بهترین برندهای کفش ترکیه است.

BIRSEV KUNDURA

BİRSEV Kundura در سال ۱۹۷۸ تولید خود را در یک کارگاه کوچک در کمرالتی ازمیر ترکیه آغاز کرد. این کارگاه کوچک در سال ۱۹۹۷ که قادر به پاسخگویی به نیازها نبود به Işıkkent که یک منطقه تولید ویژه برای تولید کنندگان کفش است، نقل مکان کرد.

کفش چرمی زنانه با کیفیت بالا را به بازار راهی نمود. این شرکت طراحی خاص، رنگ آمیزی و تولید با برندهای خاص خود را با کار دست انجام می دهد. کلکسیون های بهار تابستان، پاییز و زمستان آنها سالی دو بار به عنوان کفش های کلاسیک، کفش های رکابی، صندل های پاشنه بلند، چکمه ها و چکمه ها با نام تجاری BARGELLO به مشتریان ارائه می شود.

آنها علاوه بر فروش عمده داخلی خود، به بسیاری از کشورهای خارج از کشور نیز صادر می کنند. آلمان، ایتالیا، یونان، بلغارستان، ایران، اوکراین، آلبانی، لبنان، ایسلند از جمله کشورهایی هستند که به طور منظم صادرات دارند. آنها به عنوان بهترین برندهای کفش ترکیه با کارهایی که انجام می دهند در نمایشگاه های داخلی و بین المللی که در آن شرکت می کنند، دسترسی بیشتری را برای کشورهای دیگر فراهم می کنند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی سایت دیفاکتو De Facto

SINMWAY

Sinmway GLOBAL WHOLESALE، مستقر در استانبول ترکیه، در عمده فروشی کفش در ترکیه کار می کنند که عمدتاً به توزیع کنندگان کوچک در کشورهای مختلف خدمت می کنند. هدف اصلی آنها قیمت پایین با کیفیت بالا است که همه اقلام آنها ساخت ترکیه هستند.

کفش DIVINO

کفش‌ها، چکمه‌ها و صندل‌های چرم زنانه با کیفیت بالا، در این برند تولید می شود که یکی از بهترین برندهای کفش ترکیه است. شما می توانید برای خرید این محصولات از برندهای معتبر و شناخته شده ترکیه، از طریق زاکولا اقدام کنید.

بهترین برندهای کفش ترکیه

TOPTAN IS AYAKKABISI SAN. TIC

TOPTAN IS AYAKKABISI، یک توزیع کننده است و در بخش کفش فعالیت می کند. همچنین در بخش کفش های ایمنی و عمده فروشی کفش در استانبول ترکیه فعالیت دارد.

ریمپریا   RİMPERİYA

آنها بیش از ۱۰ سال است که در صنعت کفش در تولید کفش هستند، از مواد طبیعی تولید داخلی استفاده می کنند. تمام محصولات آنها فقط از چرم طبیعی ساخته شده است. کفش های این برند در چندین فصل خدمت می کند، همچنین ۶۰ روز ضمانت کفش را ارائه می دهند.

قیمت پایین و کیفیت بسیار خوبی دارند. RİMPERİYA یک برند منحصر به فرد است که به هماهنگی تمام جزئیات با کیفیت در مرحله تولید کمک می کند. نام تجاری آنها که نشان دهنده ساختار چند وجهی و مدرنیته است و مسیری را دنبال کرده است که در هر مرحله به نوآوری کمک می کند.

کفش آنها تمام نیازهای مشتریان خود را در هر شرایطی برآورده می کند و کارهای لازم را انجام می دهد. اما تمامی سفارشات طبق زمان بندی و توافقنامه به موقع و در حجم کامل تحویل داده می شود. امروزه کفش های RİMPERYA در کشورهای مختلف دنیا به فروش می رسد.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود