خرید بهترین اتوی مسافرتی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

این کاملا واضح است که همه دوست دارند در سفر شیک به نظر برسند. داشتن یک اتوی مسافرتی مناسب، می تواند این چالش را به راحتی حل نماید. در اینجا لیستی از بهترین اتوهای مسافرتی موجود را معرفی کرده ایم، تا بتوانید متناسب با نیاز خود، آن را بررسی کنید.

بهترین اتوهای مسافرتی

مقایسه بهترین اتوهای مسافرتی

در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری برای انتخاب بهترین اتو برای مسافرت در نظر بگیرید.

قدرت : 

هر چه وات بالاتر باشد، آهن قوی تر است. هر چه اتو قوی تر باشد، سریعتر می توانید پارچه های سنگین تری را اتو کنید. اگر تمایل دارید فقط پارچه های سبک تر بپوشید، پس نیازی به وات بالاتر نیست.

ولتاژ دوگانه :

اگر سفرهای خارج از کشور دارید، بهتر است یک اتو مسافرتی دو ولتاژ تهیه کنید تا بتوانید آن را در تمامی کشورها، استفاده نمایید.

پیشنهاد مطالعه : خرید انواع ماوس بی سیم

کنترل گرمایش :

در حالت ایده آل بهترین اتوهای مسافرتی ، به شما امکان می دهد تنظیمات گرما را تنظیم کنید. تنظیمات حرارتی قابل تنظیم به شما این امکان را می دهد که انواع پارچه ها را بدون آسیب رساندن به پارچه های ظریف اتو کنید. برای اینکه لباس‌هایتان زیبا به نظر برسد، باید مطمئن شوید که اتوی شما، با داغی بیش از حد خود، آثار سوختگی باقی نمی‌گذارد.

قابلیت حمل :

بسته بندی اتوی مسافرتی آسان است و فضای زیادی را در کیف شما اشغال نمی کند. برخی از آن‌ها تا می‌شوند و برخی دیگر با کیسه‌هایی همراه هستند تا حمل و نقل آن‌ها آسان‌تر شود. قبل از خرید اتو مسافرتی حتماً اندازه‌های آن را بدانید تا بتوانید هنگام سفر مطمئن شوید که برای آن جا دارید.

وزن :

بزرگترین مزیت بهترین اتوهای مسافرتی نسبت به اتوهای استاندارد، وزن آنها است. اتوهای مسافرتی سبک وزن هستند. هنگام در نظر گرفتن وزن، به خاطر داشته باشید که آهن های کوچکتر وزن کمتری دارند. هرچه اتو کوچکتر باشد، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا چروک ها از روی لباس شما پاک شود.

بهترین اتوهای مسافرتی

لیست برترین اتوی مسافرتی

اکنون که می دانید باید به دنبال چه چیزی باشید، در اینجا بهترین اتوهای مسافرتی سبک وزن معرفی می شود که می توانید آن ها را از سایت های خارجی تهیه کنید. در این خصوص، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

مینی بخار Steamfast SF-717

این اتو بخار کوچک اما قدرتمند در سفرهای شما همراه خوشایندی خواهد بود. اتوی ۴۲۰ واتی، دارای مخزن آب ۱.۴ انسی است و قادر است تنها در ۱۵ ثانیه گرم شود. دارای سه تنظیم دما و تنظیم بخار با یک لمس. این شامل یک سیم برق ۷.۵ فوتی، یک فنجان اندازه گیری و یک کیف مسافرتی است.

وزن آن کمتر از یک پوند است، که آن را به بهترین اتو مسافرتی سبک وزن تبدیل می‌کند و ابعاد آن فقط ۳.۱ اینچ در ۲.۹ اینچ در ۵.۳ اینچ است. می‌توانید اتو بخار Steamfast SF-717 را که برای ماندگاری ساخته شده است، سال‌های زیادی همراه خود ببرید.

پیشنهاد مطالعه : خرید جدیدترین لپ تاپ های HP

آهن فشرده Sunbeam Hot-2-Trot برای سفر

این از بهترین اتوهای مسافرتی است که دارای کاربردی آسان بوده و به راحتی برای رفع چین و چروک های سرسخت، اقدام می کند. اتوی فشرده Sunbeam Hot-2-Trot یکی از بهترین اتوهای بخار مسافرتی است که می توانید پیدا کنید. این اتوی ۸۰۰ واتی نه تنها چندین تنظیم دما دارد، بلکه دارای ویژگی Shot of Steam نیز می باشد که به خلاص شدن، از چین و چروک های لباس کمک می کند.

این اتو به دلیل کنترل دما و کفی نچسب، برای استفاده، ایمن و آسان است. عملکرد Sunbeam Hot-2-Trot Compact Iron همراه با قابلیت ولتاژ دوگانه و اندازه جمع و جور، آن را به مجموعه تجهیزات مسافرتی عالی تبدیل کرده است.

مینی بخار بخار PurSteam Travel

ترکیب ایده آل قدرت، اندازه و وزن، اتو بخار مسافرتی PurSteam را به بهترین اتو مینی برای سفر تبدیل کرده است. اتوی قدرتمند ۸۰۰ واتی تا ۵۰ درصد بیشتر از رقبای خود، بخار تولید می کند. در حالی که تنها ۱.۶۵ پوند وزن دارد. ابعاد آن فقط ۸.۳*۳.۶*۴.۷ اینچ است، بنابراین مشکلی برای قرار دادن آن در چمدان دستی خود نخواهید داشت. این  از بهترین اتوهای مسافرتی می باشد که دو ولتاژ است، بنابراین می تواند شما را در هر کجای دنیا همراهی کند، به علاوه سیم بلندی دارد، به سرعت گرم می شود و نشتی ندارد.

اتو بخار مسافرتی مینی SMAGREHO

هنگامی که به دنبال یک اتو بخار درجه یک برای سفر هستید، از اتو بخار مسافرتی مینی SMAGREHO غافل نشوید. این از بهترین اتوهای مسافرتی است و با گرم شدن تنها در ۱۵ ثانیه، این اتو دارای یک تنظیم روشن وخاموش، یک تنظیم کنترل بخار با یک لمس و همچنین سه تنظیم دما است که به شما امکان می دهد همه چیز را از پارچه های ابریشمی گرفته تا نخی، با خیال راحت اتو کنید. همراه با اتو یک فنجان اندازه گیری، توری محافظ و کیف مسافرتی موجود است. ابعاد این اتو دو ولتاژ ۵.۱ اینچ در ۳ اینچ در ۲.۸ اینچ بوده و وزن آن ۱.۲ پوند است.

بهترین اتوهای مسافرتی

اتو مسافرتی دو ولتاژ Rowenta DA1560

در حالی که برخی از بهترین اتوهای مسافرتی تنها دارای چهار سوراخ بخار هستند، اتو مسافرتی دو ولتاژ Rowenta DA1560 از نظر توزیع بخار به لطف ۲۰۰ سوراخ بخار خود، از دیگر محصولا، متمایز است. این اتو ۱۰۰۰ وات، دارای کفی از جنس استیل ضد زنگ، کنترل دمای قابل تنظیم و گزینه بخار عمودی برای کمک به رفع چین و چروک لباس های آویزان است.

این اتوی چشمگیر همچنین شامل یک مخزن آب شفاف دو انسی، یک کلید ولتاژ دوگانه و یک کیسه مسافرتی است. ضمن آنکه با ارائه تمام بخاری که انتظار دارید، به سرعت گرم می‌شود.

اتو بخار دستی Conair EZ Press

این اتوی یک پوندی، برای سفرهای شما عالی است و در عین حال به اندازه کافی قدرتمند است که به عنوان اتو استاندارد خود در خانه استفاده کنید. اتو بخار دستی ۸۰۰ واتی Conair EZ Press به عنوان بهترین اتوهای مسافرتی ، به شما امکان می دهد دما را کنترل کنید تا بتوانید انواع پارچه را اتو کنید.

چروک های سرسخت به لطف سوئیچ گزینه بخار به راحتی از بین می روند. برای راحتی، اتو دارای پایه های لاستیکی و یک سیم برق هشت فوتی است. با اندازه‌های ۶.۸ اینچ در ۴.۳ اینچ در ۵.۱ اینچ می‌توانید با اتو بخار دستی Conair EZ Press که در کیف چمدانتان قرار داده شده است، بدون چروک سفر کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید انواع دسته بازی

آیویشن مینی اتو مسافرتی دو ولتاژ

بهترین اتوهای مسافرتی ، لباس شما را زیبا نگه می‌دارد و در عین حال دارای ویژگی‌های ذخیره‌سازی و ایمنی مفیدی است. اتو Ivation Mini Travel Iron Dual Voltage یک اتو ۴۲۰ واتی است که تنها در ۱۵ ثانیه گرم می شود. دارای سه سطح توان حرارتی، از ۱۴۰ درجه فارنهایت تا ۴۲۸ درجه فارنهایت و ویژگی کنترل بخار است.

بهترین افزودنی آن طراحی خلاقانه ضد چکه است که با جلوگیری از سوختگی و لکه های آب، شما و لباس هایتان را ایمن نگه می دارد. این اتو دارای یک سیم برق ۷.۵ فوتی است که به دور آن می پیچد و به دسته، بسته می شود تا حمل و نقل آن را آسان تر کند. Ivation Mini Travel Iron Dual Voltage می تواند تمام نیازهای اتوکشی شما را بدون توجه به کشوری که در حال هستید، برطرف کند. برای خرید بهترین اتوهای مسافرتی ، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]