تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,اسفند,۲۶

خرید بهترین کیف های مسافرتی

نویسنده : تیم محتوا

برای همه سفرهای کوتاه، معمولاً می‌توانید با یک کیف دستی سفر کنید. فرقی نمی‌کند برای یک سفر آخر هفته چمدان را در صندوق عقب ماشین قرار دهید یا برای یک گردش طولانی در سراسر آسیا چمدانتان را ببندید، اما برای پاسپورت یا مواد غذایی به یک کیف نیاز دارید؟ فراموش نکنید که برای انتخاب های بیشتر بهترین کیف های مسافرتی را در آمازون بررسی کنید.

بهترین کیف برای مسافرت

Travelpro Crew Versapack

کیف Travelpro Versapack متشکل از ساختاری است که به صورت نیمه درب دار محفظه اصلی بسته می شوند. این کیف دارای یک محفظه تکی است که برای جدا کردن لباس‌های کثیف خوب است و بقیه به‌صورت جداگانه در دسترس هستند.

یکی از بخشها به یک سوم تا می‌شود تا کت و شلوارها و پیراهن‌ها بدون چروک نگه دارند و دیگری از چندین محفظه کوچک ساخته شده است. این کیف دارای یک جیب پلاستیکی شفاف و مهر و موم شده برای لوازم بهداشتی است که در صورت نیاز قابل جابجایی است.

Crew Versapack  به عنوان یکی از بهترین کیف های مسافرتی برای  ۷.۹ پوند وزن، کافی است. جیب‌های زیادی وجود دارد و دسته‌ها به‌ خوبی پوشانده و به ‌طور ایمن متصل شده‌اند و به نوعی محکم هستند. پیوست های دستگیره آلومینیومی و صاف هستند و آویزان نمی شوند.

بهترین کیف های مسافرتی

کیف Away Bigger Carry-On Flex

جدیدترین کیف Away نسخه‌ای از کیف بزرگ و محکم آن است که دارای طراحی خاصی است. یک بخش پارچه ای قابل گسترش بین دو محفظه پلی کربنات دارد و به شما این امکان را می دهد تا زمانی که از سفری پر از ماجراجویی بر می گردید، کیف خود را بیشتر بزرگ کنید.

کیسه‌های پوسته سخت زمانی که نیاز دارید چیزهای اضافی را در آن‌ها قراردهید وجود دارد. بنابراین از توانایی گسترش Flex در صورت نیاز و کوچک نگه داشتن آن در مواقعی که نیاز نیست، لذت خواهید برد. یک قفل ترکیبی داخلی تأیید شده توسط TSA، چهار چرخ با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و یک کیسه برای جدا نگه داشتن لباس‌های کثیف از بقیه وسایل شما وجود دارد. این کیف به عنوان یکی از بهترین کیف های مسافرتی شناخته می شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین ابزارهای گریم

Travelpro Maxlite

Travelpro Maxlite  بهترین انتخاب برای مسافران است.این کیف با ۵.۴ پوند،  سبک تر از مدل قدیمی است، اما به نظر می رسد به دلیل اقدامات کاهش هزینه، سبک تر است. با این حال، برای یک چمدان چرخان بسیار سبک است.

جیب بیرونی لوازم بهداشتی برای زمانی که باید مایعات شوزنده را بیرون بیاورید، انتخاب خوبی است. زیپ ها نیز کاملا محکم هستند و امکان گیر کردن ندارند که مشکل بزرگی برای چمدان های ارزان قیمت است. چرخ ها نیز به خوبی در اسپینر و رول رول می چرخند. سازندگان چمدان ارزان‌تر روی چرخ‌ها کوتاهی می‌کنند و آن‌هایی را انتخاب می‌کنند که مقاومت غلتشی زیادی دارند.

اکستنشن های آلومینیومی دسته، تمایل به چسبندگی دارند و دسته اصلی Maxlite 5 فقط تک دوخته شده است. با وجود این، به عنوان یکی از بهترین کیف های مسافرتی شناخته می شود. با این قیمت بهتر از هر چیز دیگری ساخته شده است و بهترین گزینه برای یک چمدان ارزان‌تر است.

بهترین کیف های مسافرتی

کیف بریگز و رایلی

این کیف بریگز و رایلی یکی از محصولات با کیفیت هنگام سفر است. کیسه های آن به طور حتم عمر زیادی خواهد داشت. B & R یکی از معدود شرکت هایی است که دارای گارانتی نامحدود مادام العمر است.

اجزای آن درجه یک هستند. پارچه روکش یک نایلون بالستیک سنگین است که ضد آب و مقاوم در برابر سایش است و پارچه آن قرمز روشن است. زیپ‌ ها یک دهه پس از انقباض دوام آورده و چرخ ‌های سطح پایین شکسته نشده اند. دستگیره های این کیف نیز به شکل مجلل دارای بالشتک شده اند.

پیشنهاد مطالعه :خرید پک محافظ صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس ۲۲

نسخه آلومینیومی  Away

برای مدت طولانی، اگر یک چمدان آلومینیومی می خواستید، باید هزینه زیادی می پرداختید. چمدان Away به عنوان یکی از بهترین کیف های مسافرتی مقرون به صرفه نیست، اما محصولی با دوام بالاست. در این کیف، بدنه از فلز ضخیم ساخته شده است. دو پانل سازمان‌دهنده در داخل، از جابه‌جایی وسایل شما جلوگیری می‌کنند و یک کیسه لباس‌شویی داخلی قابل نگهداری برای دور نگه داشتن لباس‌های کثیف از لباس‌های تمیز شما وجود دارد.

همچنین گزینه ای برای پاوربانک یکپارچه وجود دارد که از طریق درب بازشو نزدیک دستگیره تلسکوپی قابل دسترسی است. یک کیف آلومینیومی با گذشت زمان دچار فرورفتگی و خراش می شود و باید آن را بپذیرید.

بهترین کیف های مسافرتی

بهترین کیف دافل REI Co-op Big Haul

Big Haul  انتخاب خوبی به عنوان یکی از بهترین کیف های مسافرتی است. زیرا تعادل مناسبی از مواد ساخت و جیب های مستحکم ایجاد می کند، بدون اینکه آنقدر سنگین باشد که در تمام طول روز آن را بچرخانید. ویژگی برجسته سری  Big Haul، که در گزینه های ۲۸ لیتری تا ۱۲۰ لیتری عرضه می شود.

قابلیت جابه­جایی آسان کیف قابل توجه است. این کیف دارای انتهای پلاستیکی به سبک قلاب ماهی است که در حلقه های پارچه ای قرار دارد. برای پایداری بیشتر با بارهای سنگین، می‌توانید یک بند را از انتها به انتها یا دو بند در الگوی H متصل کنید.

پیشنهاد مطالعه :برترین برندهای عطر زنانه کدامند؟

اضافه کردن و برداشتن تسمه ها خیلی سریع نیست، اما دشوار نخواهد بود و شش حلقه با مشخصات پایین نسبت به شش سگک پلاستیکی تند و تیز کمتر مزاحم به نظر می رسد. دو جیب داخلی کوچک و یک جیب بیرونی چیزهای کوچک را مرتب نگه می‌دارند و پارچه مقاوم در برابر آب ضخیم و محکم است.

تمام دوخت های اطراف دستگیره ها نیز بسیار محکم به نظر می رسد. بند های کوله پشتی در زیر یک جیب خالی در بالای کیف پنهان می شوند. این بدان معنی است که وقتی Big Haul را روی شانه های خود می بندید تا به بازوهای خود استراحت دهید، پشت شما به سمت نسبتاً تمیز دافل قرار می گیرد. می توانید برای خرید یکی از بهترین کیف های مسافرتی از آمازون، از طریق زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود