تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,بهمن,۰۳

بهترین هدفون توزو کدامند؟ T6 در مقابل T9

نویسنده : تیم محتوا

 

به نوعی، پس از بررسی بیش از ۳۰۵ هدفون بی‌سیم ارزان، برخی از محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم ارزان دنیا در آمازون ارائه شده اند. در اینجا می خواهیم بررسی کنیم بهترین هدفون های توزو کدامند؟ معمولا، هدفون های بی سیم بررسی گسترده خود را دریافت می کنند.

این یک ترکیب بررسی ویژه و مقایسه ای بین دو هدفون بی سیم بسیار محبوب ۳۰ دلاری آمازون از برند. چهار مدلی که برای مدتی در دسترس بوده اند و همگی بیش از (ده ها یا حتی صدها) هزاران نظر کاربر در آمازون دارند. مدل ‌های گران‌تر توزو با حذف نویز فعال ANC،  Tozo NC2 و  Tozo NC9، می باشند. این بررسی شامل پرفروش ترین مدل Tozo T6 آمازون در مقابل Tozo T9 است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند کفش ورزشی پوما

بررسی Tozo T9

این از بهترین هدفون های توزو است که با طراحی بی سیم بوده و باتری قوی، کیفیت ساخت خوب و اندازه مناسب دارد.

بهترین هدفون های توزو

طراحی و ویژگی‌ها T9

این، جدی ‌ترین مدل از سری هدفون‌های بی‌سیم توزو است. کیس شارژ جمع و جور و مشکی است که دارای روکش براق و منظمی روی درب بوده و سه چراغ LED در جلو نشانگر عمر باقی مانده باتری است. هدفون‌ها نیز بزرگ‌تر از مدل‌های مشابه به‌نظر می‌رسند و نشان نام تجاری روی ساقه‌ها وجود دارد.

آنها ظاهر و احساس محکمی دارند. قسمت گرد در ابتدا می تواند کمی در گوش (اندازه متوسط) وجود داشته باشد، اما به خوبی جا می گیرد و در نهایت راحت است. عمر باتری خوب بوده و با یک بار شارژ تا ۸ ساعت پخش می شود.

در این محصول به عنوان بهترین هدفون های توزو، درجه ضد آب IPX7 به این معنی است که آنها از تمرینات سنگین و حتی دوش گرفتن جان سالم به در می برند، اگرچه آب گرم پنل لمسی را فعال می کند.

کنترل های هدفون توزو

با وجود اینکه به راحتی به آب پاسخ می دهند، پنل های لمسی Tozo T9 به اندازه کافی پاسخ می دهند. همه کنترل‌های مهم در دسترس هستند، به این معنی که می‌توانید موسیقی را پخش/مکث کنید، آهنگ‌ها را رد کنید و برگردانید، صدا را کم یا زیاد کنید و دستیار صوتی را از هدفون‌ها فعال نمایید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کیت های مانیکور

تماس‌ها و بازی‌ها

تماس در محیط‌های سرپوشیده یا ساکت در فضای باز امکان‌پذیر است. صدای شما به اندازه کافی واضح و بلند است، اما جلوه های صوتی نزدیک مانند کف زدن، پچ پچ، و وسایل نقلیه شتاب دهنده به وضوح صدای شما آسیب می رساند. ناگفته نماند صدای باد. خوشبختانه خود سر و صدا خیلی بلند نیست. پخش ویدئو بی عیب و نقص است، اما تاخیر قابل توجهی در جلوه های صوتی در هنگام بازی وجود دارد.

کیفیت صدا

صدایی پویا که برای خشنود کردن بسیاری تنظیم شده است. باس تقویت شده و میانه های پایین و آوازهای فوروارد شده برای ایجاد صدایی پرانرژی. باس می تواند کمی پیازی باشد، با ضربات قوی و طولانی مدت. همچنین باس فرعی را نشان می‌دهد که می‌توانید به اندازه شنیدن آن احساس کنید. T9 نسبت به سایر مدل های توزو، بیس محورتر است، که می تواند برای آهنگ های رقص، الکترونیک و هیپ هاپ سرگرم کننده باشد.

این محصول که بهترین هدفون های توزو محسوب می شود، به اندازه کافی سه گانه دارد. خواننده‌های مرد زن و بالاتر صدایی قوی دارند و قسمت‌های بالا و اوج قبل از اینکه تیز شوند، از بین می‌روند. صدا در جایی بین جادار و بسته قرار می گیرد، با این حال در تکنو و سایر آهنگ های رقص، فضای کافی برای ایجاد حسی استادیوم مانند دارد. در حالی که صدای بیس می تواند کمی قوی باشد، این دستگاه کمی سرگرم کننده است.

Tozo T9 با کیفیت ساخت بهتر و عمر باتری بیشتر نسبت به مدل های دیگر برتری دارد. همچنین اگر موسیقی خود را کمی باسابقه دوست دارید، نمی توانید با آن اشتباه کنید.

بهترین هدفون های توزو

بررسی توزو T6

این نیز یکی از محصولات فوق العاده این برند است که با ویژگی و مشخصات ذیل ارائه شده است:

طراحی و ویژگی‌ها

این هدفون‌ها هنوز هم طرفین مستقیم دارند که شکل گوش داخلی شما را دنبال نمی کنند. البته مانند هدفون‌های حذف نویز (!) صدای اطراف شما را مسدود می‌کنند. وقتی این کار را نمی کنند، باید آنها را وارونه آویزان کنید که دسترسی آسان به پنل های لمسی را از دست خواهید داد.

در بهترین هدفون های توزو، گوشی ها علیرغم رنگ مشکی براق، ارزان به نظر می رسند. این قاب حتی به راحتی خراش می‌یابد، اگرچه به اندازه‌ای باریک است که می‌توان آن را در جیب شلوار قرار داد. هر بار شارژ هدفون ها را تا ۶ ساعت پخش موسیقی مناسب می دهد.

رتبه بندی ضد آب IPX7 تضمین می کند که این دستگاه ها در برابر عرق و دوش دوام می آورند، اما مراقب باشید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین مارک های تی شرت از ترکیه

کنترل‌های TOZO T6

پنل‌ های لمسی Tozo T6 بسیار حساس هستند و با یک ضرفه موسیقی شما را متوقف می‌کند. همچنین وقتی یک عملکرد را دوباره تنظیم می‌کنید یا زمانی که گوشی را از گوش خود بیرون می‌آورید، به راحتی فعال می‌شود. در غیر این صورت، کنترل‌ها خوب هستند. برای رد کردن/برگرداندن آهنگ‌ها، دو بار ضربه بزنید، برای تغییر صدا نگه دارید، برای فعال کردن دستیار صوتی سه ضربه بزنید.

تماس‌ها و بازی‌ها

در بهترین هدفون های توزو، تماس‌های تلفنی و ویدیویی امکان‌پذیر است، اما صدای شما فقط در مکان‌های داخلی آرام به اندازه کافی بلند و واضح است. متأسفانه باد یا سر و صدای اطراف شما صدای شما را کاملاً از بین می برد. تماشای فیلم ها آسان است، با همگام سازی بی عیب بین صدا و تصویر ارائه می شود. زمانی که در حال انجام بازی هستید تاخیر قابل توجهی در جلوه های صوتی وجود دارد.

بهترین هدفون های توزو

کیفیت صدا

هدف T6 نیز مانند سایر Tozoها جلب رضایت بسیاری از افراد است و زمانی موفق می شود که به اندازه کافی بیس وارد کنید. سپس صدای میانی باس تقویت‌شده، یک ضربه ثابت (اما نه بومی) دارد و تون‌های میانی پایین‌تر ، زنگ‌های الکترونیکی تیره‌تر و موسیقی رنگی را گرم می‌کنند.

میانه‌های رو به جلو، آوازهای زنانه و مردانه را به خوبی بالاتر از سازها نشان می‌دهند، در حالی که سه گانه به طور کلی کنترل می‌شود و حتی در سطوح بلندتر صدای راحت را حفظ می‌کند. صداها ممکن است کمی نازک به نظر برسند، میانه‌های میانی مانند گیتار کمی در پس‌زمینه هستند و قرار دادن سازها دقیقاً در اطراف شما دشوار است، اما به طور کلی، این یکی دیگر از بهترین هدفون های توزو است که پرانرژی و راحت می باشد

در حالی که ممکن است هدفون های توزو T6 برای همه راحت نباشد و میکروفون آن فقط در مناطق ساکت به خوبی کار می کند، این هدفون های کوچک با صدای قدرتمند و دلپذیر ارائه می شوند. می توانید این محصولات را از آمازون خرید کنید. برای خرید از آمازون، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود