تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,تیر,۰۸

معرفی بهترین لامپ های لمسی

نویسنده : تیم محتوا

لامپ های رومیزی با سنسور لمسی یک راه حل روشنایی مدرن و راحت برای هر اتاقی است. این لامپ ها با سنسورهای لمسی طراحی شده اند که به کاربران اجازه می دهد آنها را روشن کرده و سطح روشنایی را تنها با ضربه زدن روی پایه تنظیم کنند. نیازی به جستجوی سوئیچ در تاریکی یا سر و کار داشتن با سیم و دوشاخه نیست. بهترین لامپ ‌های لمسی در سبک ‌ها و رنگ‌ های مختلفی برای مطابقت با هر دکوری، از طرح‌ های براق و مینیمالیست گرفته تا گزینه‌های تزئینی‌تر با الگوها و بافت‌های پیچیده‌تر عرضه می‌شوند. آنها برای اتاق خواب، اتاق نشیمن و دفاتر عالی هستند و نور ملایم و قابل تنظیم را به راحتی فراهم می کنند. شما می توانید این محصولات را از سایت خارجی از طریق زاکولا تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع هارد درایو

بهترین لامپ ها با سنسور لمسی

در اینجا لیست برندهای مطرح  لامپ هایی با سنسور لمسی آورده شده است:

چراغ رومیزی کنترل لمسی BOBOMOMO 2

این مجموعه از دو لامپ با کنترل لمسی ۳ طرفه به شما امکان می دهد روشنایی را با یک ضربه ساده روی پایه تنظیم کنید که برای میزهای خواب، اتاق خواب و اتاق نشیمن عالی است. دو پورت USB به شما امکان می‌دهد دو دستگاه الکترونیکی را همزمان شارژ کنید و لامپ‌های کم‌مصرف موجود در آن به شما کمک می‌کنند در مصرف برق صرفه‌جویی کنید.

طراحی آنتیک و منحصر به فرد این لامپ به عنوان یکی از بهترین لامپ ‌های لمسی ، ظرافتی را به دکوراسیون اتاق شما می بخشد و آن را به هدیه ای ایده آل برای دوستان و خانواده تبدیل می کند.

بهترین لامپ ‌های لمسی

ویژگی های محصول:

  • کنترل لمسی سه طرفه برای تنظیم آسان روشنایی
  • دو پورت USB به شما امکان می دهد دو دستگاه الکترونیکی را به طور همزمان شارژ کنید
  • لامپ های کم مصرف به شما کمک می کنند در مصرف برق صرفه جویی کنید
  • طراحی آنتیک و منحصر به فرد، ظرافتی را به دکوراسیون اتاق شما می بخشد

چراغ رومیزی LED قابل حمل O’Bright با سنسور لمسی

چراغ رومیزی LED قابل حمل O’Bright یک محصول همه کاره و شیک برای هر خانه یا دفتری است. با باتری قابل شارژ آن می توانید از آن به عنوان چراغ خواب استفاده کنید یا در ماجراجویی های خارج از منزل با خود ببرید.

این محصول که یکی از بهترین لامپ ‌های لمسی ، دارای دیمر سنسور لمسی است که امکان تنظیم آسان روشنایی را فراهم می کند و آن را برای خواندن یا ایجاد یک محیط ملایم عالی می کند. این لامپ همچنین دارای شارژ جهانی USB است، بنابراین می توانید آن را در هر جایی شارژ کنید، حتی اگر آداپتور را فراموش کنید. به علاوه، با ۲ سال گارانتی بدون نگرانی، می توانید با اطمینان خرید کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید از سایت نون (NOON) امارات و نکات آن

ویژگی های محصول:

  • قابل حمل و شارژ
  • دیمر سنسور لمسی با ۳ سطح روشنایی
  • شارژ USB جهانی
  • طراحی شیک و کم حاشیه

چراغ رومیزی با سنسور لمسی UNIFUN

چراغ رومیزی با سنسور لمسی UNIFUN کنترل لمسی آسان را با روشنایی قابل تنظیم و نور RGB با تغییر رنگ ارائه می دهد. پنل لمسی کنترل کاملی را فراهم می کند تا به راحتی حالت های نور را تغییر دهید و روشن/خاموش کنید.

این لامپ به عنوان یکی از بهترین لامپ ‌های لمسی ، همچنین دارای یک صفحه نور ۳۶۰ درجه است که نور یکنواخت تر و ظریف تری را ارائه می دهد. بسته شامل کابل شارژ میکرو یو اس بی و دفترچه راهنمای کاربر است و لامپ دارای ۱۲ ماه گارانتی می باشد.

بهترین لامپ ‌های لمسی

ویژگی های محصول:

  • کنترل لمسی آسان
  • روشنایی قابل تنظیم و نور RGB با تغییر رنگ
  • صفحه نور ۳۶۰ درجه مناسب برای چشم

لامپ های رومیزی را با درگاه های USB

 

لامپ های رومیزی کنترلی با درگاه های USB و پوشش خروجی AC را لمس کنید. این لامپ های رومیزی کنترل لمسی برای هر اتاقی در خانه مناسب هستند. قابلیت کاهش نور سه جهته به شما این امکان را می دهد تا با یک ضربه ساده، روشنایی را مطابق میل خود تنظیم کنید.

این مجموعه به عنوان یکی از بهترین لامپ ‌های لمسی ، همچنین دارای دو پورت شارژ USB و یک پریز برق متناوب است تا بتوانید همزمان چندین دستگاه را شارژ کنید. لامپ های LED شامل ۵۰۰۰ هزار نور سفید نور روز می دهند و در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند.

طراحی کلاسیک این لامپ ها آنها را به یک دکوراسیون عالی برای هر سبک اتاق تبدیل می کند. Brightever با افتخار پشت محصولات خود می ایستد و به بازخورد مشتری اهمیت می دهد.

پیشنهاد مطالعه :خرید کیت اصلاح ریش از سایت های خارجی

ویژگی های محصول:

  • قابلیت تنظیم نور سه جهته
  • دارای دو پورت شارژ USB و پریز برق AC
  • دارای لامپ های LED است که ۵۰۰۰K نور سفید روز را ساطع کرده و در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند.
  • طراحی کلاسیک آنها را به یک دکوراسیون عالی برای هر سبک اتاق تبدیل می کند.

بهترین لامپ ‌های لمسی

چراغ خواب aooshine با پورت USB

چراغ خواب aooshine با پورت USB یک لامپ خاکستری مدرن است که دارای سنسور لمسی با قابلیت کاهش نور سه جهته، درگاه های شارژ USB A+C و خروجی های AC و یک لامپ کم مصرف LED E26 است. این محصول، یکی از بهترین لامپ ‌های لمسی محسوب می شود.

با استفاده از حسگر لمسی می توانید به راحتی میزان روشنایی لامپ را تنظیم کنید. پورت های شارژ USB و خروجی های AC به شما این امکان را می دهد که دستگاه های خود را در حین استفاده از لامپ شارژ کنید. لامپ از پارچه کتانی ساخته شده است که درخشش گرم و دلپذیری از خود می بخشد. این لامپ برای اتاق خواب، اتاق نشیمن، خاموش ایده آل است.

می توانید برای خرید این محصولات کاربردی، به سایت های آمازون، ایبی و دیگر سایت های معتبر خارجی مراجعه کرده و محصول خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. برای نهایی کردن سفارش خود و تحویل آن در ایران، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود