تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,آذر,۰۴

بهترین کیت ابزار سال ۲۰۲۳

نویسنده : تیم محتوا

چه در خانه جدید خود یک قاب عکس آویزان کنید، چه برای فصل بهار گل بکارید یا روی ماشین خود کار کنید، این بهترین کیت های ابزار به آسانی شدن زندگی شما کمک می کند. مجموعه ابزارها در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارد، برخی از آنها شامل ابزارهای دستی استاندارد و برخی دیگر شامل ابزارهای خاص برای پروژه‌های خاص مانند نجاری و باغبانی است. برای کمک به شما در یافتن کیت مناسب برای پروژه های بهبود خانه خود، ما به بررسی بهترین مجموعه ابزارهای موجود در بازار امروز پرداختیم.

مجموعه ابزارهای برتر

مجموعه ابزار مکانیک DEWALT

این مجموعه ابزار دارای ۱۹۲ قطعه از جمله کلیدهای شش گوش و آچار سوکت است تا به شما در انجام انواع پروژه ها کمک کند. ابزارها از فولاد با روکش کروم وانادیوم صیقلی ساخته شده اند و در یک محفظه پلاستیکی سخت با برش هایی قرار می گیرند تا دقیقاً بر روی هر قطعه گذاشته شود.

۴۲۵.۸۶ دلار در آمازون

نظر مشتریان: ما متوجه شدیم که این بهترین کیت های ابزار برای مکانیک ها بازخورد بسیار مثبتی از مشتریان دریافت کرد که گفتند ابزارها خوب ساخته شده اند، قیمت مناسبی دارند و از عهده کارهای سخت در گاراژ و اطراف خانه هایشان بر می آیند. آنها همچنین از تنوع ابزارهای موجود در مجموعه خوششان آمد. بازخورد انتقادی اولیه مشتریان در مورد مجموعه ابزار مربوط به جعبه قالب پلاستیکی سست آن بود که برداشتن برخی از سوکت ها را دشوار می کرد.

بهترین کیت های ابزار

کیت ابزار قدرت ترکیبی DEWALT

این مجموعه ابزار با چهار ابزار برقی ارائه می شود – یک مته / درایور، یک اره مدور، یک اره رفت و برگشتی و یک چراغ کار. ما تحت تأثیر قرار گرفتیم که همه ابزارها بی سیم هستند و با باتری ۲۰ ولت کار می کنند. این کیت همچنین بهترین کیت های ابزار دارای دو باتری ۲۰ ولتی، یک شارژر و یک کیسه برای نگهداری ابزارها می باشد.

۴۶۸.۴۴ دلار در آمازون

نظر مشتریان : اکثر مشتریانی که متوجه شدیم این کیت ابزار ترکیبی برقی DEWALT را بررسی کرده‌اند، محصول را با چهار یا پنج ستاره بررسی کرده‌اند و تطبیق‌پذیری، قدرت، عمر باتری و کاربرد کلی مجموعه در داخل و اطراف خانه را برجسته می‌کنند. نظرات با سه ستاره یا کمتر، کیفیت اره مدور را مورد انتقاد قرار می‌دادند، که در طول برش‌های معمولی، برای کاربران خاصی با مشکل مواجه شد.

پیشنهاد مطالعه :خرید کت های چرم در بلک فرایدی

مجموعه ابزار مکانیک CRAFTSMAN

با ۱۳۵ قطعه، این مجموعه ابزار مکانیکی از CRAFTSMAN کمی کوچکتر از برخی از گزینه های دیگر در این مجموعه است، اما ما دوست داریم که شامل طیف گسترده تری از ابزارها باشد. این کیت علاوه بر سوکت و آچار آلن دارای آچارهای استاندارد و پایه پیچ گوشتی با سرهای مختلف است.

۱۴۹.۹۹ دلار در آمازون

آنچه مشتریان می گویند: اگرچه این مجموعه از بهترین کیت های ابزار برای مکانیک طراحی شده است، تیم ما خاطرنشان کرد که صاحبان خانه و مشتریان از هر نوع در هر یک از ۱۳۵ قطعه موجود استفاده می کنند. به طور مثبت، آنها احساس قوی ابزار و ضمانت مادام العمر CRAFTSMAN را دوست داشتند. به طور منفی، مشتریان قطعات مختلفی از مجموعه ۱۳۵ قطعه ای را گم کرده بودند و ابزار گسترش سوکت در اولین استفاده برای یک مشتری شکست.

بهترین کیت های ابزار

کیت ترکیبی دریل شارژی DEWALT

این مجموعه ابزار برقی از مجموعه قبلی ساخته شده و در مجموع شامل ۱۰ ابزار می باشد. این شامل مته/درایور، اره رفت و برگشتی، ابزار نوسانی، آسیاب، چراغ کار، بلندگوی بلوتوث و غیره است. تیم ما دوست داشت که باتری‌های لیتیوم یون ۲۰ ولتی همه این ابزارها را تامین کنند.

آنچه مشتریان می گویند: علیرغم قیمت بالای بهترین کیت های ابزار، ما متذکر شدیم که مشتریان راضی می‌گویند ارزش انجام تمام کار مجموعه ابزار هزینه آن را توجیه می‌کند. آنها همچنین سیستم باتری لیتیوم یونی ۲۰ ولتی مجموعه ابزار را برجسته کردند که شارژ و تغذیه هر ابزار را سریع و آسان می کرد. از طرف دیگر، مشتریان منتخب فکر می‌کردند که ابزارهای موجود در مجموعه در مقایسه با مدل‌های فعلی DEWALT قدیمی هستند و ارزش کلی مجموعه را کاهش می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه :خرید جعبه کمک های اولیه از آمازون

کیت ترکیبی دریل شارژی CRAFTSMAN

این مجموعه ابزار برقی تنها دو ابزار دارد، یک مته و یک درایور ضربه ای. هر ابزار دارای باتری ۲۰ ولتی برای قدرت بالا، چراغ های LED داخلی برای دید بهتر و طراحی فشرده برای راحتی است. ما همچنین اشاره کردیم که مشتریان همچنین یک شارژر باتری و یک کیف حمل برای نگهداری ابزار دریافت می کنند.

۱۶۴ دلار در آمازون

نظر مشتریان: ما آموختیم که مشتریان خوشحال اغلب به راحتی داشتن یک درایور ضربه ای و مته برقی در یک کیت اشاره می کنند. در بررسی های ۴ و ۵ ستاره متعدد، کیف حمل کیت ترکیبی، سیستم شارژ سریع و کیفیت کلی ابزارهای برقی برجسته شده است. در مقابل، برخی از مشتریان احساس می‌کردند که بهترین کیت های ابزار برای استفاده سنگین مناسب نیستند و احساس می‌کردند که خیلی سست هستند.

ست ابزار دستی ۳۹ تکه آپولو تولز

این کیت دارای تمام ابزارهای دستی است که برای انجام پروژه های گاه به گاه در اطراف خانه خود نیاز دارید، مانند آویزان کردن یک قاب عکس یا کنار هم قرار دادن یک تکه مبلمان. این مجموعه شامل قیچی، یک نوار اندازه گیری، یک چاقوی کاربردی، پیچ گوشتی، انبردست، آچار آلن و غیره می باشد.

بهترین کیت های ابزار

۲۹.۹۹ دلار در آمازون

آنچه مشتریان می گویند:

به طور کلی، مشتریان راضی گفتند که این مجموعه ابزار دستی ساده اما با قیمت مناسب با ابزارهایی بادوام عرضه می‌شود که در طول چندین ماه یا سال در برابر استفاده روزمره مقاومت می‌کنند. آنها شامل این بودند که مجموعه ابزار، بهترین کیت های ابزار شروع کامل برای مشاغل کوچک یا صاحبان خانه های جدید است که می خواهند تعمیرات اساسی در اطراف خانه را انجام دهند. به طور بحرانی، ما شاهد بودیم که برخی از مشتریان گفتند که ابزارها ارزان هستند و برخی دیگر گفتند که اندازه ابزارها کوچکتر از آن چیزی است که انتظار داشتند.

مجموعه ابزار ۱۴۸ تکه کارتمن

این مجموعه ابزار شامل نوار، بست، آچار و پیچ گوشتی های مختلف می باشد. یکی از ویژگی‌هایی که تیم ما دوست داشت این بود که پایه این ابزارها دارای چسبندگی ضد لغزش است و نوک‌های آن از فلز ساخته شده‌اند که تحت عملیات حرارتی و روکش کروم قرار گرفته‌اند تا ابزارها بادوام‌تر و مقاوم‌تر در برابر خوردگی شوند.

پیشنهاد مطالعه :شرایط بازگشت خرید در ایبی

۳۹.۹۹ دلار در آمازون

نظر مشتریان: تحقیقات ما نشان داد که کاربران راضی از این کیت ابزار ۱۴۸ قطعه ای اظهار داشتند که این مجموعه برای تعمیرات عمومی خانگی بیش از حد مرزی است، اما ابزارهای متنوع باعث می شود که تقریباً برای هر تعمیری در خانه آماده شوند. شکایات در مورد مجموعه ابزار حول کیس آن بود که مشتریان گفتند ارزان و سست است و به راحتی بسته نمی شود. برای خرید بهترین کیت های ابزار می توانید به سراغ سایت آمازون بروید. کارشناسان زاکولا برای خرید از آمازون شما را یاری می کنند.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود