تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آذر,۳۰

بهترین نوارهای سفید کننده دندان

نویسنده : تیم محتوا

اگر آرزو داشتید لبخندتان کمی روشن‌تر باشد، در این زمینه تنها نیستید. در حالی که هیچ کمبودی در گزینه‌های سفیدکننده بدون نسخه و حرفه‌ای از قلم گرفته تا ژل وجود ندارد، نوارهای سفید کننده دندان یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای به دست آوردن رنگ سفید مرواریدی  است.

عملکرد سفیدکننده دندان

از آنجایی که این نوارها به جای پاک کردن آنها با مواد ساینده (مانند خمیر دندان سفید کننده)، لکه ها را به صورت شیمیایی می شکنند، می توانند در درازمدت برای افرادی که دندان های حساس یا تحلیل لثه دارند، کمتر مضر باشند.

مزایای دیگر آن نیز، شامل فاکتور راحتی است، ناگفته نماند که نوارها به طور کلی یک گزینه سفید کننده بسیار مناسب کیف پول هستند. دکتر فانگ می افزاید: در پایان روز، نوارها اولین قدم عالی به دنیای سفید کردن دندان هستند و می توان از آنها برای حفظ نتایج درمان های حرفه ای استفاده کرد.

نوارهای سفید کننده دندان

لیست نوارهای سفید کننده عالی

همه نوارهای سفید کننده دندان برابر نیستند، بنابراین، چند محصول از این نوارها که توسط آزمایش کنندگان برای تمام مدت درمان (حدود یک یا دو هفته) استفاده شده است را معرفی کردیم. آنها توجه داشتند که چقدر لبخندشان را سفید و درخشان می‌کنند و اینکه آیا این نوارها باعث ایجاد حساسیت می‌شوند یا خیر.

OverallCrest 3DWhitestrips Professional Effects

اکثر نوارهای سفید کننده ،حاوی پراکسید هیدروژن هستند، تنها ماده ای که از نظر بالینی برای سفید کردن دندان ها ثابت شده است. این ماده همان ماده فعالی است که در درمان های سفید کننده حرفه ای یافت می شود، هرچند در غلظت بسیار پایین تر. این بدان معناست که نتایج کمتر چشمگیر خواهند بود، معمولاً فقط چند درجه سفیدتر، اما نتیجه حساسیت بسیار کمتری دارد – اگر اصلاً وجود داشته باشد.

نوارهای سفید کننده دندان،  اولین نمونه‌های موجود در بازار بودند و با تحقیقات و توسعه‌های گسترده در پشت آن‌ها، آزمایش‌شده‌اند. استفاده از آنها آسان است و می تواند به طور متوسط تا دو درجه به سفید شدن دندان ها کمک کند. وقتی قیمت را با هزینه یک درمان حرفه‌ای مقایسه می‌کنید، اینها به ویژه برای یک تازه‌کار که دندان‌هایتان را سفید می‌کند، گزینه ای عالی است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند صفورا

بهترین نوارهای سفید سه بعدی SplurgeCrest با نور

این کیت همان کارایی نوارهای محبوب برند را دارد، اما با گنجاندن یک چراغ LED، آن را تا حدی بالا می‌برد. به مدت ۱۰ روز، نوارها را به مدت یک ساعت می پوشید، سپس دهانه نور LED را به مدت ۱۰ دقیقه دیگر، پنج در بالا و پنج در پایین، روی نوار نگه دارید.

نور آبی به ژل سفید کننده کمک می کند تا بهتر به مینای دندان نفوذ کند و در نهایت کارایی آن را افزایش می دهد، به خصوص در مورد از بین بردن لکه های بسیار سرسخت. این نوارهای سفید کننده دندان، طرفدار زیادی دارد.

کیت سفید کننده کامل LED Auraglow

این کیت خوبی است که یک نور LED را با نوارهایی که به مدت ۳۰ دقیقه در روز می پوشید ترکیب می کند. بعلاوه، فرمول سفید کننده مبتنی بر پراکسید کاربامید است که گزینه خوبی برای کسانی است که پراکسید هیدروژن را برای ایجاد حساسیت می بینند.

بهترین برای نوارهای سفید کننده حل شونده On-the-GoMoon

این نوارهای سفید کننده دندان فناوری منحصر به فردی را ارائه می دهند که تضمین می کند پس از اعمال آنها به تدریج حل می شوند. به این ترتیب، آنها ایده آل هستند و برای افزایش سریع سفیدی به خوبی کار می کنند. هنگامی که آنها حل شدند، باید ۳۰ دقیقه قبل از خوردن یا نوشیدن صبر کنید.

در حالی که آنها حاوی پراکسید هیدروژن هستند، از آنجایی که آنها قابل حل می باشند، این ماده برای مدت زمان کوتاه تری با دندان ها در تماس است و این باعث کاهش اثرات می شود. با این حال، استفاده از آنها آسان و سازگار با محیط زیست هستند، زیرا نوار استفاده شده را در سطل زباله پرتاب نمی کنید. همچنین آنها طعم تازه و نعناع فلفلی را برای تازه کردن نفس به جا می گذارند.

نوارهای سفید کننده دندان

نوارهای سفید کننده دندان Lumineux توسط Oral Essentials

برای کسانی که دندان ‌های فوق ‌العاده حساسی دارند و به سادگی نمی ‌توانند با بلیچینگ شیمیایی کنار بیایند. آنها به دنبال یک گزینه سفیدکننده طبیعی هستند، این نوارها انتخاب ایده‌آلی هستند. این برند هم توسط دندانپزشک ساخته شده و هم از مواد طبیعی مشتق شده ساخته شده است.

این نوارهای سفید کننده دندان، متکی به یک تریفکتا کاملا طبیعی از روغن نارگیل، روغن مریم گلی و روغن پوست لیمو هستند و از جمله سولفات ها، رنگ های مصنوعی و طعم های مصنوعی عاری هستند. آنها مورد علاقه طرفداران بوده و بازبینان هم در مورد نتایج چشمگیر سفید کننده و هم از فقدان کامل حساسیت هیجان زده می شوند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین هدفون های ال‌جی + هدست بلوتوثی

سیستم سفید کننده مراقبت از دهان Spotlight

یکی از بزرگترین معایب نوارهای سفید کننده این است که ژل روی لثه های شما نفوذ کرده و باعث تحریک می شود. این گزینه را انتخاب کنید که همراه با روغن آدامس مبتنی بر ویتامین E است که می ‌توانید بعد از هر بار استفاده از نوار برای تسکین لثه‌ها استفاده کنید.

این نوارهای سفید کننده دندان عالی هستند زیرا حاوی پراکسید هیدروژن هستند، اما برخی از مواد شیمیایی ناسالم را که ممکن است در نوارهای دیگر مانند BPA، سولفات ها و پارابن ها وجود داشته باشد، حذف می کنند.

بهترین کیت سفید کننده کیت لومینوکس

این کیت که همراه با نوارها، به علاوه دهانشویه سفید کننده و خمیر دندان و مسواک ارائه می شود، مورد علاقه بسیاری از افراد است. این محصول به دلیل سازگاری با محیط زیست و ساخته شدن از مواد گیاهی ، محبوب هستند.

نوارهای سفید کننده دندان

بهترین کیت سفید کننده سریع دندان رامبراند

بسیاری از دندانپزشکان، مسلماً سفید کردن در مطب را به گزینه‌های خانگی ترجیح می‌دهد، اما  این مارک برای کسانی است که نوارهای OTC می‌خواهند. شما باید این نوارها را به مدت ۳۰ دقیقه، دو بار در روز استفاده کنید، اما نتایج را تنها در یک هفته خواهید دید. این نوارهای سفید کننده دندان ایده آل برای زمانی که وقتتان کم است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کیسه آب گرم از آمازون با تخفیف

در صورتی که قصد دارید این محصولات را از سایت های معتبری همچون آمازون، ایبی و علی اکسپرس تهیه کنید، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید. کارشناسان زاکولا، می توانند مراحل سفارش کالای مورد نظر شما را کامل کرده و پرداخت آن را به صورت آنلاین و ارزی انجام دهند. در نهایت، کالای شما در آدرس ایران، تحویل خواهد شد. این یک روش ایمن و سریع، برای خرید از آمازون است.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود