تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,دی,۱۹

خرید بهترین مارک های تی شرت از ترکیه

نویسنده : تیم محتوا

یک تی شرت عالی یکی از لوازم مهم کمد لباس همه است، بسیاری از این مارک ‌ها را قبلا می شناسید. در اینجا برندهایی معرفی شده است تا بتوانید بهترین مارک های تی شرت از ترکیه را خرید کنید. در صورتی که برای خرید این محصولات و تحویل آنها در آدرس ایران، مساله دارید، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

تیشرت مردانه آمازون

آمازون گزینه های prime را دارد که نمی توانید از آنها چشم پوشی کنید. تی شرت Champion فقط ۱۲ دلار قیمت دارد. همچنین در تعداد زیادی از رنگ ها وجود دارد که شما را مشتاق می کند چندین رنگ را انتخاب کنید.

همچنین، ما فکر می کنیم تی شرت Into the AM (22 دلار) یک محصول اصلی ساخت آمریکا است که تقریباً با هر کفش کتانی عالی به نظر می رسد. اگر می‌خواهید قیمتی عالی داشته باشید، تی شرت خدمه‌ای ۱۲ پک Eversoft Cotton Fruit of the Loom (20 دلار) و تی شرت Kingsted 4-Pack Classic-Fit (40 دلار) را در نظر بگیرید تا خرید مناسبی از بهترین مارک های تی شرت از ترکیه داشته باشید.

بهترین مارک های تی شرت از ترکیه

تی شرت مردانه ابرکرومبی

Abercrombie  به طور خاص، تی‌شرت‌های مردانه انتخابی از این برند، دنج‌ترین و خوش‌ساخت‌ترین موادی هستند که دیده‌ایم. این از بهترین مارک های تی شرت از ترکیه می باشد. Essential (19 دلار) را انتخاب کنید که در بیش از ۱۲ رنگ در متریال نرم خاص برند موجود است. گرافیکی Modelo (30 دلار) و گرافیکی کونی آیلند (۳۰ دلار) بدون اینکه خیلی جذاب باشند، مناسب بسیاری از سلایق خواهند بود.

اگر ترجیح می‌دهید تناسب بزرگ‌تری با جیب داشته باشید، تی شرت بلند Essential (29 دلار) را نیز به سبد خرید خود اضافه کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کیف های لپتاپ از آمازون

 تی شرت مردانه بروکلین

بروکلین نه تنها مقصد برخی از بهترین حوله‌های حمام و رویایی‌ترین ملحفه‌ها است، بلکه پوشاک مردانه نیز عرضه می شود. اگر می خواهید یک تاپ شبیه ابر را داشته باشید، به طور کامل تی شرت Prospect (28 دلار) را توصیه می کنیم. به علاوه، Brooklinen  مجموعه کاملی از لباس‌های راحتی دارد.

تیشرت مردانه باربری

گاهی اوقات، یک تی شرت جدید می تواند دنیای متفاوتی را ایجاد کند. به همین دلیل است که ما فکر می کنیم این یکی از بهترین مارک های تی شرت از ترکیه است، تی شرت بزرگ پنبه ای آن (۴۸۰ دلار) همراه با تی شرت بزرگ پنبه چاپ نقشه (۵۷۰ دلار) و مونوگرام موتیف پنبه (۶۱۰ دلار) از بهترین های این برند هستند.

بهترین مارک های تی شرت از ترکیه

تی شرت کالوین کلاین

اگر برند بزرگی در عرصه تی شرت مردانه وجود داشته باشد، کالوین کلاین است. ما نیز مانند شما، لوگوی CK را در همه جا دیده‌ایم، و دلیل خوبی هم دارد. اکثر انتخاب‌های آن پرفروش‌ترین هستند. تی شرت یقه ای با لوگو مونوگرام (۴۳ دلار) و تی شرت بایگانی (۴۰ دلار) دو تا از برترین انتخاب های ما هستند، در حالی که هر دو تی شرت گرافیکی مردانه (۲۰ دلار) و لوگوی استاندارد با تناسب اندام می باشند. تی شرت Crewneck (45 دلار) دارای طراحی منحصر به فردی است.

تی شرت مردانه Carhartt

اگر شما هم مثل ما هستید، جلیقه‌های Carhartt را همه جا دیده‌اید. خوب، انتخاب مردانه گسترده آن به همان اندازه خوب است و بسیار همه کاره می باشد. این یکی از بهترین مارک های تی شرت از ترکیه است. برای گزینه های بی نظیر، خرید تی شرت جیبی آستین کوتاه با تناسب اندام (۲۵ دلار) و تی شرت جیبی آستین کوتاه گشاد (۲۰ دلار) را در نظر بگیرید. اگر تمایل بیشتری به ظاهر چوگان دارید، تی شرت جیب آستین کوتاه (۲۵ دلار) و پولو جیبی آستین کوتاه ریلکس فیت (۴۰ دلار) به همان اندازه عالی هستند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای کاپشن کودکانه

تی شرت مردانه راگلان

همانطور که از نامش پیداست، این تی شرت راحت، دارای آن جذابیت فوق العاده نرم است که در تمام لباس هایش نیز وجود دارد. برای گزینه‌های بیشتر، تی شرت جدید بامبو راگلان فوق‌العاده نرم این برند (۷۱ دلار) را بررسی کنید، که از نظر نرمی فوق العاده است.

تیشرت مردانه Everlane

Everlane  یکی از بهترین مارک های تی شرت از ترکیه است. اگر به دنبال محصول با کیفیت با قیمت مناسب هستید، این خرده فروش شما را تحت پوشش قرار داده است. Organic Cotton Crew (30 دلار) و Organic Cotton V-Neck (30 دلار) از جمله گزینه های مورد توجه این برند هستند. شما حتی می توانید سه عدد را با قیمت ۷۵ دلار انتخاب کنید!

 

برای ظاهری کاربردی تر، پرمیوم (۴۵ دلار) و تی شرت جیب با وزن عالی (۴۵ دلار) تاپ های زیبا هستند و با قیمت ۷۰ دلار ارائه می شوند.

بهترین مارک های تی شرت از ترکیه

Fresh Clean Tees

این تی شرت ها، با طراحی و کیفیت بالا طراحی شده اندو یقه خدمه (۱۵ دلار) در رنگ های فراوان موجود است و هر کسی را برای هر موقعیتی آماده نشان می دهد. همچنین Torrey Polo (25 دلار) که تا اندازه ۳X  ارائه می شود را می توان تهیه نمود.

پیشنهاد مطالعه :خرید هدفون TAGRY True Wireless Earbuds

تی شرت مردانه هاکبری

Huckberry  که با هر مدل برای سلایق مختلف ساخته شده است، یکی از بهترین مارک های تی شرت از ترکیه است. کیفیت بالا و طراحی مناسب، آن را به عنوان یکی از بهترین تیشرت های مردانه مطرح کرده است. تیشرت کنفی آن (۳۳ دلار) و مرینو (۷۸ دلار) بسیار راحت و شیک به نظر می رسد. تی شرت Huckberry x Coors (38 دلار) و Supima Crew (35 دلار) نیز ارزش بررسی کردن را دارند.

برای خرید محصولات مورد نظر خود از آمازون، ایبی و یا دیگر فروشگاه های بزرگ بین المللی، می توانید از خدمات برجسته و حرفه ای زاکولا بهره مند شده و ضمن پرداخت ارزی این محصولات، آنها را در آدرس خود در ایران، تحویل بگیرید. این یک روش عالی برای خرید کالاهای اصل و اورجینال است.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود