تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آبان,۲۷

بهترین برندهای سویشرت

نویسنده : تیم محتوا

داشتن ژاکت یا سویشرتی که واقعاً آن را دوست دارید، یک مزیت است. تی‌شرت و شلوار گرمکن و یا بهترین سویشرت‌ها دیگر فقط برای تعطیلات آخر هفته و تمرینات نیستند. آنها اکنون یک یونیفرم معمولی در تمامی فعالیت ها به شمار می آیند.. اساسا، هرگز زمان بهتری برای تهیه بهترین برندهای سویشرت وجود نداشته است.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع دستکش و کلاه زمستانی

بهترین سویشرت ها کدامند؟

اگرچه سوئیشرت‌ها اخیراً به یک امر ضروری تبدیل شده‌اند، اما اکنون مدت زیادی است که تنوع و تعداد آنها در برندهای مختلف، در حال افزایش هستند. هودی‌ها و ژاکت‌های ممتاز از دهه نود در لباس‌های خیابانی و حتی در باند فرودگاه‌ها ظاهر می‌شدند، اما اکنون به عنوان یکی از لوازم اصلی به اوج جدیدی رسیده‌اند. بنابراین، هر آنچه از سبک، تناسب یا ترجیح مواد در نظر دارید دارید، یک سویشرت متناسب با سبک زندگی شما وجود دارد.

سویشرت های مدرن بسیار بیشتر از مدل های قدیمی شما هستند. آنها از طراحان بزرگی می آیند و از مواد درجه یک برای تناسب دلپذیر و راحتی استفاده می کنند. بهترین برندهای سویشرت نیز به اندازه کافی همه کاره هستند تا با همه چیز از شلوار گرمکن گرفته تا شلوار مجلسی و کفش های کتانی تازه پوشیده شوند. برای کمک به جمع‌آوری لباس‌های رو به رشد خود، تعدادی از بهترین آنها را در زیر گردآوری کرده‌ایم.

بهترین برندهای سویشرت

Everlane The Track Hoodie

Everlane  خود را به‌عنوان وسیله‌ای برای کالاهای اساسی و کم‌نیاز معرفی کرده است. یکی از نمونه‌های آن، Track Hoodie  این برند است. این محصول با پنبه فوق العاده نرم، دارای گواهی ارگانیک و به اندازه کافی بادوام است تا در برابر استفاده در رفت و آمد مقاومت کند. به علاوه، مانند تمام مواد این برند، این سویشرت در طیف وسیعی از رنگ‌های مدرن و خنثی برای حداکثر تطبیق‌پذیری استایل ارائه می‌شود.

هودی مردانه Fresh Clean Threads

بله، هودی می تواند جذاب باشد، همانطور که توسط این محصول از Fresh Clean Threads ثابت شده است. این سویشرت از جنس پشم گوسفند پنبه ای نرم ساخته شده است و بدن را برای گرما و تناسب دلپذیر در آغوش می گیرد. تمام جزئیات نیز با کیفیت هستند، از سخت افزار نیکل برس خورده گرفته تا سرآستین های آجدار و خط کمر عالی است که آن را در لیست بهترین برندهای سویشرت قرار می دهد.

پیشنهاد مطالعه :جدیدترین ویژگی های الکسا چیست؟

سویشرت HOODIE ZIP-UP

سویشرت‌های برندهای لباس ورزشی کلاسیک در میان ژاکت‌پوش‌ها تقریباً از هر طبقه‌ای از زندگی محبوب شده‌اند. این یقه چمپیون بافت معکوس، یکی از مواردی است که ما در همه جا از باشگاه گرفته تا خیابان آن را خواهید دید و به راحتی می‌توان دلیل آن را درک کرد. این محصول، از پارچه پلی فلیس گرم، نرم و بسیار بادوام است و انبوهی از رنگ‌ها را دارد. به این معنی است که می‌توانید یکی (یا چند مورد) متناسب با استایل روزمره خود داشته باشید.

ژاکت تاد اسنایدر

اگر به دنبال ظاهری قدیمی از هودی های مدرن و بهترین برندهای سویشرت هستید، این محصول جیبی از Todd Snyder + Champion  را بررسی کنید. این سویشرت ترکیبی از دانش Champion در تولید لباس‌های گرم با طراحی Todd Snyder است تا محصولی منحصر به فرد و مجلل را به همراه داشته باشد.  این پارچه، یک فرنچ تری لوپ بک ممتاز، ظاهری قدیمی دارد که در تعداد انگشت شماری از رنگ‌های عالی طراحی شده و با دکمه‌های زیادی به خوبی کار می‌کند.

Hoodie Sur Snap Outerknown

Outerknown ت وسط اسطوره موج سواری کلی اسلیتر تأسیس شد، اما لباس های پایدار این برند فقط برای موج سواران نیست. قطعاتی مانند این هودی Sur Snap افزودنی عالی برای هر مجموعه ورزشی است زیرا قالب کلاسیک را برای بهتر شدن تغییر می دهد. هودی از ترکیب نرم کنفی و پنبه ای استفاده می کند که به لطف کنف، سنگین تر از بسیاری از گرمکن ها است. بسته شدن محکم روی یقه نیز گرمای بیشتر را فراهم می کند، در حالی که جیب‌های روی درز فضای کافی را برای قرار دادن وسایل در جلو ایجاد می‌کنند.

بهترین برندهای سویشرت

سویشرت کلاهدار شیک

اینکه از بهترین برندهای سویشرت است به شکل کلاهدار از Richer Poorer است که به لطف استفاده از Trevor Noah در حین پخش برنامه های The Daily Show مورد توجه قرار گرفته است. این یک انتخاب هوشمندانه از این برند بود، زیرا هم آرام و هم راحت است. اما به لطف ساختار پنبه‌ای-پلی‌استر کمی ساختار یافته است. آن را در رنگ طلایی می توانید انتخاب کنید.

هودی باشگاهی مردانه نایک  Pullover Fleece

اگر به‌دنبال یک سویشرت راحت برای صبح‌های زود یا گرم کردن تمرینات هستید، این هودی کلاسیک نایک پشمی را ببینید. این یکی از لوازم اصلی لباس‌های غیررسمی است که فقط یک اشاره به برند به شکل لوگوی نایک روی سینه دارد. به‌علاوه، تعداد زیادی رنگ را انتخاب می‌کنید،

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای تجهیزات آرایشگری در جهان

 پیراهن مشکی طراح مردانه

یقه ساده  سویشرتAMI  از پنبه ارگانیک ممتاز و تناسب دلپذیر برخوردار است که هرگز نمی خواهید آن را در بیاورید. روی سینه موتیف Ami de Coeur AMI را خواهید دید که یادآور کوچک و در عین حال قابل توجهی از برند فرانسوی است.

سویشرت Champ Popover Hoodie

یکی دیگر از بهترین برندهای سویشرت و هودی های ارتقا یافته، این پاپاور از Reigning Champ است. این برند کانادایی ژاکت‌های خود را با استفاده از پنبه خالص می‌سازد و مهارت‌های اضافه شده نشان می‌دهد. ژاکت احساس بهتری نسبت به بقیه دارد.

بهترین برندهای سویشرت

HOODIE REIGNING CHAMP POPOVER

هودی ترمه، یک لباس با حساسیت بالا است. ممکن است هرگز آن را در نیاورید، و باید بیشتر مراقب ترمه باشید تا پنبه. اما ما فکر می کنیم که این ریسک، ارزش آن را داشته باشد که با چیزی شبیه به این هودی ترمه جیمسون از Naked Cashmere  استایل خود را کامل کنید. تقریباً به اندازه لباس های خانگی راحت است و پارچه مجلل به کار رفته در آن، به این معنی است که می توانید این هودی را در محیط های شیک تر بپوشید.

توجه داشته باشید که برای خرید از بهترین برندهای سویشرت می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود