بهترین هدفون های باس استریو

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

باس همچنان به رشد خود ادامه می دهد و خوشبختانه هدفون هایی برای آن وجود دارد. شرکت‌های صوتی با موفقیت صدا را مهندسی کرده‌اند. زمانی صدای باس در هدفون‌های روی گوش مانند هدفون‌هایی که توسط  Beats  رایج شدند و اکنون حتی سیستم‌های کوچک داخل گوش، نیز به این قابلیت نزدیک می شوند. شما می توانید بهترین هدفون های باس استریو را از سایت های معتبری همچون آمازون خریداری کنید. زاکولا جهت خرید این محصولات از آمازون و تحویل در داخل ایران، شما را یاری می کند.

بهترین هدفون باس

بهترین هدفون  Sony WH-1000MX4

سونی WH-1000MX4 به طور کلی بهترین هدفون باس است. مشخصات آن شامل:

– پاسخ فرکانس: ۴ هرتز (هرتز) تا ۴۰۰۰۰ هرتز

– سطح فشار صدا: ۱۰۸ دسی بل (دسی بل)

– زمان کارکرد/شارژ: ۳۰ ساعت /NA

بهترین هدفون های باس استریو

طرفداران:

– نمایه متمایل به باس به علاوه تقویت

– حذف نویز هوش مصنوعی نسل بعدی

– جفت شدن بلوتوث چند دستگاهی

معایب:

– غیر مقاوم در برابر آب

هدفون ها تجهیزات ضروری برای سفر هستند و به شما این امکان را می دهند که در حالی که جهان اطراف شما شلوغ است، از شادی موسیقی یا یک پادکست جذاب بهره ببرید. آخرین نسخه از سیستم حذف نویز آن که در هدفون WH-1000XM4 گنجانده شده است، به اطلاعیه‌های بلندگو اجازه می‌دهد و در عین حال بقیه قسمت‌های نویز را مسدود می‌کند. این یکی از بهترین هدفون های باس استریو است.

سری هدفون های بی سیم WH-1000XM سونی در این نقطه به خوبی کار می کند است، تا حد زیادی به دلیل توانایی آن در جلوگیری از نویز و رها کردن باس است. در نسل چهارم این سری، WH-1000XM4  از دستاوردهای پیشینیان خود سود می برد، در حالی که برخی از ترفندهای لازم را اضافه می کند.

برای مثال، نمایه فرکانس به شدت از پیش اکولایزر باس (bass pre-EQ) تا ۴ هرتز (۲۰ هرتز کمترین میزانی است که یک انسان معمولی می تواند بشنود) ترجیح می دهد. اگر همچنان به ضربات بیشتر نیاز دارید، نوار لغزنده Clear Bass شما را حتی پایین تر خواهد برد.

قابل توجه است که سونی از ویژگی کنترل صدای تطبیقی خود استفاده کرده و هوش مصنوعی را تزریق کرده است. اکنون نه تنها محیط شما را حس می‌کند، بلکه مکان‌هایی را که اغلب بازدید می ‌کنید نیز شناسایی می ‌کند و صدا را تنظیم می نماید. این یکی از بهترین هدفون های باس استریو است که می توانید از آمازون بخرید.

اگر نیاز به مکالمه کوتاهی دارید هنگام صحبت کردن، موسیقی شما را متوقف می کند و به شما امکان می دهد بدون درآوردن هدفون صحبت کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کیف های مسافرتی

Skullcandy Crusher EVO

Crusher EVO بهترین هدفون باس برای باس و صدا است که شامل مشخصات:

– پاسخ فرکانس: ۲۰ هرتز تا ۲۰۰۰۰ هرتز

– سطح فشار صدا: ۹۵ تا ۱۰۰ دسی بل

– زمان کارکرد/شارژ: ۴۰ ساعت/NA

طرفداران:

– نوار لغزنده پاسخ باس در هدفون

– عمر باتری طولانی با شارژ سریع

– گزینه های EQ در برنامه Skullcandy

معایب:

– بدون جفت شدن بلوتوث چند دستگاهی

– فاقد کاهش صدا

Skullcandy Crusher Evo برای علاقه مندان به باس ساخته نشده است. این که یکی از بهترین هدفون های باس استریو است، برای افراد علاقه مند با فرکانس پایین ساخته شده است. در بالای یک نمایه EQ که از قبل طرفدار سطح پایین است، طراحان ماهر یک نوار لغزنده قرار داده اند که بر بیس بیشتر تأکید می کند و در عین حال ارتفاع میانی را برای آواز و بلندی را برای ضربه های سنج حفظ می کند.

در اینجا هیچ کمبودی در ویژگی‌های جالب وجود ندارد، مانند عملکرد صدای شخصی‌سازی شده که آزمایش شنوایی سریعی را روی کاربر انجام می‌دهد تا مشخصات شنوایی او را مشخص کند و سپس تجربه را بهینه می‌کند. می‌توانید گزینه‌های EQ بیشتری را در برنامه Skullcandy پیدا کنید.

در هنگام استفاده از بهترین هدفون های باس استریو ، این هدفون روی گوش نسبتاً بصری است. کنترل‌هایی را برای پخش و کنترل صدا در قسمت گوش راست و درگاه USB-C، درگاه aux، دکمه روشن/خاموش و لغزنده باس در گوش چپ مشاهده خواهید کرد.

باتری قابل شارژ ۴۰ ساعت زمان استفاده را ارائه می دهد و یک شارژ ساده ۱۰ دقیقه ای، چهار ساعت عمر باتری را برمی گرداند. از طرف دیگر، Crusher Evo فاقد قابلیت حذف نویز برای جلوگیری از صداهای محیطی است و می تواند هر بار فقط به یک دستگاه دارای بلوتوث متصل شود

بهترین هدفون های باس استریو

Sennheiser Momentum 3

Momentum 3 بهترین هدفون باس مقرون به صرفه است که مشخصات آن شامل:

– پاسخ فرکانس: ۵ هرتز تا ۲۱۰۰۰ هرتز

– سطح فشار صدا: ۱۰۷ دسی بل

– زمان کارکرد/شارژ: ۷ ساعت / ۱.۵ ساعت

پیشنهاد مطالعه :خرید دوربین های امنیتی فول اچ دی

طرفداران:

– پاسخ باس پیشرفته

– اتصال سریع بلوتوث چند نقطه ای

– حذف نویز فعال در سه موقعیت

معایب:

– برای تمرینات با ضربه بالا عالی نیست

هدفون‌هایی که برای سبک زندگی فعال و در حال حرکت طراحی شده‌اند، مطمئناً جایگاه خود را دارند، اما هر جفت هدفون به این تخصص خاص نیاز ندارد. درعوض، هدفون روی گوش Sennheiser Momentum 3 برای ارائه یک تجربه شنیداری دوستداران صوتی و ظاهری زیبا در حین انجام آن ساخته شده است.

در این که یکی از بهترین هدفون های باس استریو است،  باس در محدوده فرکانس پایین و پوشش بیس کم، متوسط و زیاد در مقادیر مختلف  به معنای شکوفایی ترکیب های باس سنگین است. طرفداران EDM، هیپ هاپ باس سنگین، و درام ضربات تهاجمی Rage Against the Machine از گسترش بیس عمیق Momentum 3 که به طرز ماهرانه‌ای طراحی شده است، بدون آسیب رساندن به میانه ‌ها که تجربه شنیداری کاملی را ایجاد می‌کنند، بهره خواهند برد

سیستم حذف نویز فعال سه موقعیتی Sennheiser پیشرفت بزرگی نسبت به مدل Momentum 2 است که فقط یک تنظیم داشت، با صدای باد، فشار و محیط‌های بلند مانند هواپیما و قطار مبارزه می‌کرد. در حالت شنوایی شفاف، میکروفون‌های خارجی صدای محیط را پخش می‌کنند تا شما را از محیط اطراف خود آگاه کنند.

بهترین هدفون های باس استریو

بهترین بلوتوث بی سیم Beats Studio3

مشخصات بهترین هدفون های باس استریو:

– پاسخ فرکانس: ۲۰ هرتز تا ۲۰۰۰۰ هرتز

– سطح فشار صدا: ۱۱۴ دسی بل

— زمان کارکرد/شارژ: ۲۲ ساعت/NA

پیشنهاد مطالعه :بهترین فلاسک های مسافرتی

طرفداران:

– سطح پایین گوشتی

– پشتیبانی از کدک های بلوتوث و اپل

– کیف حمل سخت

معایب:

– گران قیمت

– عدم ماندگاری

دیدن هدفون های Beats در این لیست جای تعجب نیست. به هر طریقی، همه ما به خاطر Beats و روند هدفون های بیس بال اینجا هستیم. نه اینکه از اعتبار آنها بکاهید اگر صدای بیس خود را به صورت عمیق دوست دارید، این صداها دقیقاً در این هدفون قابل دریافت هستند.

زمان کلی گوش دادن در یکی از بهترین هدفون های باس استریو ، به ویژه برای مسافران مکرر و کسانی که سبک زندگی پر هیجانی دارند، یک ویژگی بسیار مهم است. شارژ سریع ۱۰ دقیقه ای سه ساعت بیشتر گوش دادن به شما می دهد. و مانند سایر مدل‌های هم‌رده خود، با خاموش کردن ویژگی حذف نویز، با یک بار شارژ، ۴۰ ساعت گوش‌دادن برای شما کاهش می‌یابد.

می توانید برای تهیه بهترین هدفون ها در مدل های مختلف، به سایت آمازون مراجعه کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]