تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,خرداد,۲۸

بهترین دوربین ‌های عکاسی ورزشی

نویسنده : تیم محتوا

 

عکاسی ورزشی بدون تجهیزات مناسب می تواند خسته کننده باشد. همه ما با نتایج بد آشنا هستیم. برخی از عکس ها تار بوده، در حالی که برخی دیگر به دلیل خارج شدن ورزشکار از کادر، خالی هستند. بهترین دوربین ‌های عکاسی ورزشی باید کاملاً مناسب باشند. وقتی همه چیز به سرعت در حال حرکت است، به دوربینی نیاز دارید که بتواند آن را حفظ کند.

بهترین دوربین ‌های عکاسی ورزشی

برترین دوربین های ورزشی

Olympus OM-D E-M1 Mark II

در ابتدا، Olympus OM-D E-M1 Mark II ممکن است انتخابی عجیب در لیست دوربین های عکاسی اکشن و ورزشی به نظر برسد. اما ارزش توجه شما را دارد. این دوربین با سنسور Micro Four Thirds خود قادر به گرفتن عکس های اکشن عالی است.

اولین مزیت بهترین دوربین ‌های عکاسی ورزشی لنز است. هر لنزی که با این دوربین استفاده می‌کنید فاصله کانونی دو برابری دارد که به عکاس اجازه می‌دهد از فاصله نزدیک نماهای نزدیک بگیرد. شما می توانید از راه ورزشکاران دور بمانید.

این دوربین دارای عملکرد پشت سر هم ۶۰ فریم در ثانیه است. این بسیار چشمگیر و سریعتر از هر چیز دیگری در این لیست است. فوکوس خودکار تا نرخ ۱۸ فریم بر ثانیه در Raw کار می کند. این بلافاصله عکاسی را نشان می دهد. همچنین به دلیل اندازه سنسور ۲۰.۴ مگاپیکسلی در عکاسی خبری جایگاهی دارد. هیچ دوربین DSLR نمی تواند این دوربین را به دلیل توانایی آن رقابت کند.

دومین چیزی که این بهترین دوربین ‌های عکاسی ورزشی را برای عکاسی اکشن عالی می کند، نقاط کانونی هستند. تشخیص فاز و کنتراست، ۱۲۱ نقطه برای هر کدام وجود دارد. تصاویر شما کاملاً واضح خواهند بود. اگر به دنبال یک دوربین کوچکتر برای عکاسی اکشن و ورزشی هستید، این می تواند برای شما مناسب باشد.

پیشنهاد مطالعه :چگونه بهترین هدفون دی جی را انتخاب کنیم

Canon EOS 7D Mark II

این مطمئناً مدرن ترین دوربین در این لیست نیست، اما همچنان مدعی بهترین دوربین عکاسی ورزشی است. این یک دوربین سنسور برش است. یک لنز فول فریم در این دوربین شما را ۱.۶ برابر به سوژه نزدیکتر می کند و آن را به یک دوربین عالی برای عکاسی ورزشی و حیات وحش تبدیل می کند.

۲۰.۹ مگاپیکسل برای وضوح و جزئیات عالی در هر شات بیش از اندازه کافی است. دوربین به شما این امکان را می دهد که بدون از دست دادن کیفیت، تصویر خود را برای فریمی دلپذیرتر برش دهید. EOS 7D MII دارای سیستم فوکوس خودکار ۶۵ نقطه ای است. این کار باعث می شود سوژه شما در حین حرکت در فریم، حتی با سرعت، در فوکوس بماند.

اما چشمگیرترین عملکرد، حالت انفجاری بهترین دوربین ‌های عکاسی ورزشی است. این می تواند ۱۰ فریم در ثانیه را با فوکوس واضح ثبت کند. سیستم Dual-Pixel فوکوس روی سوژه را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند. با کمک Digic 6، بافر کردن تصاویر پشت سر هم مشکلی نیست.

بهترین دوربین ‌های عکاسی ورزشی

Sony A7R Mark II

A7R Mark II بالاترین رتبه سونی در لیست نیست. اما همچنان یک دوربین عالی برای عکاسی اکشن، حیات وحش و ورزش است. دارای سنسور ۴۲ مگاپیکسلی بدون آینه است. این وضوح تصویر باورنکردنی به شما می دهد و بسیار بیشتر از چیزی است که در یک دوربین DSLR پیدا می کنید.

پردازنده تصویر BIONZ X است، به این معنی که می توانید پنج فریم در ثانیه بگیرید. شاید زیاد به نظر نرسد، اما فایل ها بسیار بزرگ هستند. ممکن است از این نظر کند باشد، اما تصاویر کیفیت فوق العاده ای دارند. Sony A7R Mark II دارای فوکوس خودکار تشخیص فاز ۳۹۹ نقطه است.

این، بهترین دوربین ‌های عکاسی ورزشی بوده دقیق، سریع و یکی از بهترین سیستم های فوکوس در لیست است. همچنین دارای یک سیستم لرزشگیر ۵ محوره است، به این معنی که شما به سه پایه نیاز نخواهید داشت. این در شرایط آب و هوایی مهر و موم شده است و به ISO گسترش یافته ۲۵۶۰۰ می رسد. اگر شب در استادیوم یا بیرون از طبیعت شروع شود، Sony A7R Mark II شما را ناامید نخواهد کرد.

نیکون D500

Nikon D500 به صراحت برای عکاسی اکشن و ورزشی ساخته شده است. این سریع، قابل اعتماد است و هر چیزی که یک عکاس ورزشی به آن نیاز دارد را دارد. دوربین Nikon D500 دارای رزولوشن سنسور ۲۰.۹ مگاپیکسلی با سرعت پشت سر هم ۱۰ فریم بر ثانیه است و اگر کارت حافظه به اندازه کافی بزرگ داشته باشید، عکسبرداری پشت سر هم می تواند قبل از بافر کردن تا ۲۰۰ فریم برسد.

این بهترین دوربین ‌های عکاسی ورزشی ، صفحه نمایش لمسی کج و ۱۵۳ نقطه فوکوس خودکار دارد که در نور کم به خوبی کار می کند. این بهترین سیستم فوکوس خودکاری است که در DLSR پیدا می کنید. دامنه وسیع ISO به این معنی است که ورزش های داخل سالن یا شبانه برای D500 مشکلی ندارند.

اگر نیاز به ارسال تصاویر یا ایجاد فضای روی کارت حافظه خود دارید، قابلیت های WiFi داخلی یک امتیاز است. دو کارت حافظه نیز یک ویژگی مفید است. نیکون D500 بهترین دوربین DSLR برای عکاسی اکشن و ورزشی است. مهم نیست به چه چیزی شلیک می کنید، هیچ توپ، حیوان یا ورزشکاری برای این دوربین خیلی سریع نیست.

پیشنهاد مطالعه :برندهای معتبر تی شرت های کلاسیک

Canon EOS 5D Mark IV

سری EOS 5D یکی از دوربین‌های بسیار مورد توجه کانن است.  Mark IV بهترین دوربین ‌های عکاسی ورزشی است. برخی از ویژگی های دوربین ممکن است برای یک عکاس ورزشی چندان جالب نباشد، اما کیفیت آن به قدری خوب است که نمی توانید آن را نادیده بگیرید.

دارای سنسور CMOS فول فریم است. این بدان معناست که کیفیت تصویری که به دست می آورید از هر سنسور برش خارج می شود. فاصله کانونی در EOS 5D MIV بسیار سخت است. یک سنسور ۳۰.۴ مگاپیکسلی کیفیت شگفت انگیزی را به شما می دهد و به شما امکان می دهد تصویر را به طور دقیق برش دهید. به این ترتیب، می توانید زمان بیشتری را صرف تمرکز بر روی تمرکز کنید.

نرخ عکسبرداری پیوسته ۷ فریم در ثانیه اگر خیره کننده نباشد، ثابت است. اما انفجار نقطه قوت این دوربین نیست. شما سیستم فوکوس خودکار ۶۱ نقطه ای عالی Canon Dual-Pixel را دریافت می کنید. این برای نگه داشتن سوژه های متحرک در فوکوس واضح عالی است.

وای فای به صورت استاندارد ارائه می شود و این دوربین را به بهترین دوربین ‌های عکاسی ورزشی برای عکاسان ورزشی که در مطبوعات کار می کنند تبدیل می کند. و اسلات حافظه دوگانه به شما امکان می دهد هزاران تصویر را با کارت های مناسب بگیرید.

بهترین دوربین ‌های عکاسی ورزشی

نیکون Z7 II

نیکون Z7 II یک دوربین بدون آینه با بدنه جمع و جور است. همچنین با ویژگی هایی بازگشته است که آن را به یکی از بهترین دوربین ها برای عکاسی اکشن و ورزشی تبدیل می کند. سنسور فول فریم CMOS با وضوح تصویر ۴۵.۷ مگاپیکسل عکس می گیرد. این یک سطح باور نکردنی از جزئیات را ارائه می دهد. پردازنده‌های تصویر دوگانه EXPEED 6 به شما امکان می‌دهند به طور مداوم با سرعت ۱۰ فریم در ثانیه، تا ۵۰ فریم عکس بگیرید.

برای Z7 II، شرایط کم نور مشکلی نیست. با گستره ISO از ۶۴ تا ۲۵۶۰۰، هنوز هم می توانید تصاویری با جزئیات و پر جنب و جوش در زمانی که نور مخالف شما باشد، ثبت کنید. اگر در داخل خانه یا در شب عکاسی می کنید، این بهترین دوربین ‌های عکاسی ورزشی ، برای عکاسان ورزشی حیاتی است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برند کنسول بازی

سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز با ۴۹۳ نقطه در صدر جدول لیگ قرار دارد. مهم نیست سوژه شما چقدر سریع حرکت می کند، Z7 II می تواند با فوکوس واضح و واضح عکس بگیرد. کاهش لرزش شیفت حسگر ۵ محوره درون بدنه، حتی زمانی که اکشن در داغ ترین حالت خود است، ثبات بیشتری به عکس های شما می بخشد. برای خرید این دوربین های ورزشی، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود