تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,اردیبهشت,۰۲

بهترین دوربین های ورزشی

نویسنده : تیم محتوا

راه‌ های مختلفی برای عکاسی از ورزش ‌ها وجود دارد و به همان اندازه دوربین‌های مختلف برای انجام این کار وجود دارد. هنگامی که به دنبال بهترین دوربین های ورزشی هستید، مهم است که نوع دوربین مورد نیاز خود را در نظر بگیرید، خواه یک دوربین اکشن قابل نصب برای گرفتن عکس های POV از اکشن یا یک دوربین بدون آینه مجهز برای گرفتن عکس از فاصله دور باشد.

ضمن آنکه لازم است تا مراقب تثبیت کننده خوب برای ثابت نگه داشتن دوربین خود و یک سیستم فوکوس خودکار خوب برای متمرکز نگه داشتن سوژه ها باشید. هرچه گزینه‌ های نرخ فریم بیشتر باشد، بهتر است، به‌ویژه اگر می‌خواهید فیلم ‌های اسلوموشن را ترکیب کنید.

در بهترین دوربین های ورزشی ، لنزی که با یک دوربین لنز قابل تعویض استفاده می کنید، می تواند عملکرد کلی آن را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. استفاده از یک لنز تله فوتو با حداکثر فاصله کانونی طولانی می تواند به شما کمک کند تا از فاصله دور عکس بگیرید، اما این تنها نکته ای نیست که باید در نظر بگیرید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برند کفش کوهنوری

حداکثر دیافراگم، عملکرد فوکوس خودکار، عملکرد تثبیت‌کننده، و کیفیت تصویر و ویدیو به لنز مورد استفاده شما بستگی دارد، به این معنی که عملکرد دوربین بسته به لنز و تنظیمات انتخابی شما می‌تواند به میزان قابل توجهی متفاوت باشد. گفتنی است، به دلیل سازگاری و کاربرپسند بودن، در میان بهترین دوربین های ورزشی ، دوربین‌های بدون آینه و DSLR را با لنزهای کیت استاندارد معرفی کرده ایم.

بهترین دوربین های ورزشی

بهترین دوربین اکشن برای ویدیوهای ورزشی

 GoPro HERO10 Black

از بین دوربین‌های اکشنی که در بازار ارائه شده است، بهترین دوربین برای فیلم‌برداری، GoPro HERO10 Black است. این دوربین اکشن ممتاز به دلیل گزینه‌های نرخ فریم بالا و قابلیت تثبیت دیجیتالی، برای عکاسی از ورزش‌ها عالی است. همچنین تا عمق ۳۳ فوتی ضد آب است و شما به راحتی می توانید بهترین دوربین های ورزشی را بر روی هر تعداد پایه دوربین اکشن یا اشیاء، از جمله کلاه ایمنی و دکل های سینه نصب کنید.

مانند GoPro HERO9 Black، این مدل دارای یک صفحه نمایش جلوی دوم است که به شما امکان می دهد هنگام ضبط از طریق Live View خود را کنترل کنید. این دوربین می‌تواند در چندین رزولوشن و گزینه ‌های نرخ فریم، از ۱۰۸۰p با حداکثر سرعت ۲۴۰ فریم در ثانیه تا ۴k با حداکثر سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه و حتی ۵.۳k با حداکثر سرعت ۶۰ فریم در ثانیه، فیلم‌برداری کند، به این معنی که می‌توانید ویدیوهای اکشن با وضوح بالا و حرکت آهسته روان بگیرید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کولرهای کوچک ۲۰۲۲

این محصول که از بهترین دوربین های ورزشی است، به لطف ویژگی تثبیت‌کننده تصویر دیجیتالی «HyperSmooth»، لرزش دوربین را در هر دو کیفیت ۴k و ۱۰۸۰p صاف می‌کند، هرچند که برش قابل‌توجهی در ویدیوهای شما ایجاد می‌کند. متأسفانه، لوازم جانبی زیادی برای نصب ندارد و فقط یک پورت USB-C دارد.

این بدان معناست که اگر می‌خواهید یک میکروفون کمکی برای صدای بهتر وصل کنید یا آن را به یک صفحه نمایش خارجی برای پخش از طریق HDMI متصل کنید، باید یک GoPro ‘Media Mod’ را با هزینه اضافی خریداری کنید. با این حال، این یکی از بهترین دوربین ‌های ورزشی است که به لطف عملکرد عالی در فیلم ‌برداری اکشن و مجموعه ویژگی ‌های متراکم عرضه شده است.

بهترین دوربین های ورزشی

دوربین DJI Osmo Action

اگر چیزی ارزان تر را ترجیح می‌دهید، به DJI Osmo Action نگاهی بیندازید. برخلاف GoPro HERO10 Black، به رزولوشن ۴k و ۱۰۸۰p محدود شده است. ضمن آنکه نمی توانید جلوه لنز آن را غیرفعال کنید. با این حال، به طور قابل توجهی ارزان‌ تر است و همچنان با صفحه ‌نمایش جلویی عرضه می‌شود که می ‌توانید از آن برای نظارت مستقیم هنگام ولوگ کردن استفاده کنید.

این بهترین دوربین های ورزشی که تا عمق ۱۱ متری ضد آب است و دوربین دارای یک هیت سینک داخلی است که قرار است خطر گرم شدن بیش از حد را کاهش دهد. اگرچه گزینه ‌های نرخ فریم زیادی را ارائه نمی ‌دهد، اما همچنان می ‌تواند با کیفیت ۴k تا ۶۰ فریم در ثانیه و ۱۰۸۰p با حداکثر سرعت ۲۴۰ فریم در ثانیه فیلم‌ برداری کند که برای اکثر افراد کافی است.

با این اوصاف، کیفیت کلی ویدیوی آن بدتر است، و ویژگی تثبیت‌کننده دیجیتالی آن تأثیر بیشتری بر روی ویدیوهای شما می‌گذارد، اگرچه این کار در کاهش لرزش دوربین بسیار عالی است. اگر می‌خواهید طیف گسترده‌ تری از نرخ فریم و وضوح تصویر را داشته باشید، GoPro را دریافت کنید، اما اگر به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌ های یک بهترین دوربین های ورزشی ، برای ویدیوهای ورزشی هستید، DJI جایگزین خوبی است.

بهترین دوربین های ورزشی

بهترین دوربین فیلمبرداری اسپرت دستی DJI Pocket 2

بهترین دوربین دستی برای فیلمبرداری ورزشی که به بازار راهی شده است، DJI Pocket 2 است. این دوربین کوچک منحصر به فرد دارای یک گیمبال تثبیت شده سه محوره داخلی است که ویدیوهای دستی فوق العاده نرمی را ایجاد می کند. همچنین می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که یک یا چند محور خود را قفل کند تا از کج شدن دوربین جلوگیری کند یا حتی در حین حرکت گیمبال در یک سطح افق نگه دارد.

به نظر می رسد این بهترین دوربین های ورزشی ، بسیار خوب ساخته شده است، و اندازه کوچک آن باعث می شود به راحتی هر کجا که می روید، آن را ببرید. این که از بهترین دوربین های ورزش است، علاوه بر تثبیت‌کننده، دارای یک سیستم فوکوس خودکار فوق‌العاده است که شامل یک ویژگی ردیابی فعال است که می‌تواند روی یک سوژه خاص قفل شود و به طور خودکار آنها را با دوربین دنبال کند.

اگرچه به اندازه GoPro نرخ فریم ندارد، اما همچنان می‌تواند ویدیوهای ۴k و ۱۰۸۰p تا ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کند و حالت فیلمبرداری Slow-Mo دارد که فیلم‌های ۱۰۸۰p را با نرخ فریم بالاتر برای فیلم‌برداری کند دارد. پخش حرکتی کیفیت فیلمبرداری آن منصفانه است و به دلیل سنسور کمی بزرگتر، در نور کم نیز بهتر از اکثر دوربین های اکشن عمل می کند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مینی یخچال ها

اگرچه این دوربین محدودیت زمانی برای ضبط ندارد، اما در صورت استفاده طولانی‌تر، به‌ویژه در هنگام فیلم‌برداری ۴k، تمایل دارد بیش از حد گرم شود. در این نوع از بهترین دوربین های ورزشی ، صفحه نمایش آن نیز بسیار کوچک است، اگرچه می توانید گوشی خود را از طریق برنامه DJI Mimo متصل کنید و در صورت تمایل از آن به عنوان صفحه نمایش استفاده کنید. در مجموع، اگر به دنبال یک دوربین دستی برای ورزش هستید، این یک گزینه عالی به دلیل گیمبال داخلی، عملکرد فوکوس خودکار و گزینه‌های نرخ فریم آن است. برای تهیه این دوربین ها، از طریق زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود