بهترین اسپیکرهای سونی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

در مقایسه با مارک های معتبر عرضه کننده انواع اسپیکرها، بهترین اسپیکرهای سونی ، کیفیت صدای شفاف را با بلندی ‌های واضح و بیس عمیق ارائه می‌کنند. این بلندگوها به گونه ای طراحی شده اند که قابل حمل و سبک باشند و دارای باتری های داخلی هستند که ساعت های طولانی پخش مداوم موسیقی را ارائه می دهند.

علاوه بر این، این بلندگوهای سونی قادر به ارائه صدای خروجی بلند بدون هیچ گونه اعوجاج هستند. اگر به دنبال بلندگوهای سونی هستید که با صدای باکیفیت شما را تحت تأثیر قرار دهد، این لیست را بررسی کنید.

بهترین اسپیکرهای سونی

اسپیکر بلوتوث سونی SRS-XB31

Sony SRS-XB31 یک بلندگوی بلوتوث بی سیم قابل حمل قدرتمند است. کیفیت و حجم موسیقی خوبی دارد و همچنین باس قدرتمندی را ارائه می کند. از ویژگی بیس اضافی می توان برای افزایش سطح پایین استفاده کرد. حالت صدای زنده آن از بلندگوهای منحصربه‌فرد استفاده می‌کند تا فضای جشنواره موسیقی سه‌بعدی ایجاد کند.

این محصول، به عنوان بهترین اسپیکرهای سونی ، دارای طراحی IP67 ضد آب و ضد گرد و غبار است که از آن محافظت می کند و امکان استفاده در فضای باز را در شرایط مرطوب فراهم می کند. عمر باتری بالایی دارد که می تواند تا ۲۴ ساعت دوام بیاورد. کیفیت صدای این اسپیکر سونی باورنکردنی است، با بلندی های غنی، میدرنج های واضح و بیس عمیق که گوش دادن به موسیقی رقص الکترونیک و راک را بسیار لذت بخش می کند.

Sony SRS-XB31 در رنگ مشکی ساده عرضه می شود و دارای طراحی سبک وزن و قابل حمل است. می توانید یک بلندگوی اضافی برای صدای استریو اضافه کنید. علاوه بر این، این امکان برای کاربر وجود دارد که با استفاده از Wireless Party Chain، بلندگوهای بیشتری را به منظور پر کردن فضای بزرگ با صدا متصل کرده و اضافه کند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی عینک های آفتابی سوجوس

ضمن آنکه یک چراغ چند رنگ و چراغ چشمک زن نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد فضای مهمانی ایجاد کنید. یک کابل USB برای تغذیه دستگاه در جعبه موجود است. به طور کلی، Sony SRS-XB31 برای هر کسی که به صدای سنگین کامل و باس نیاز دارد و می‌خواهد با بلندگو تعامل داشته باشد، مناسب است و بهترین اسپیکرهای سونی محسوب می شود.

بلندگوی Sony XB10

Sony XB10 یک بلندگوی بی سیم قابل حمل است که کیفیت صدای عالی را با پاسخ باس خوب ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد با اتصال بلوتوث و NFC با کاربری آسان، موسیقی را از تلفن هوشمند، تبلت یا هر دستگاه هوشمند خود متصل و پخش کنید.

عملکرد باس اضافی آن با استفاده از یک رادیاتور غیرفعال که با بلندگوی داخلی کار می‌کند، پاسخ پایین‌رده را افزایش می‌دهد و به آن اجازه می‌دهد تا فرکانس‌های باس را علی‌رغم اندازه فشرده‌اش افزایش دهد. این کل طیف صوتی از ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز را پوشش می دهد و فرکانس نمونه برداری ۴۴.۱ هرتز دارد. گزینه ای برای اتصال دو بلندگوی بی سیم برای صدای استریو وجود دارد. طراحی کوچک و سبک آن حمل آن را بسیار آسان کرده است.

اسپیکر سونی XB10 به عنوان بهترین اسپیکرهای سونی با پروفایل های A2DP، AVRCP، HFP، HSP سازگار است و صدای شفافی را ارائه می دهد که با وجود اندازه کوچک، بسیار بلند می شود. محدوده فرکانس این اسپیکر بین ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز است. این اسپیکر سونی با طراحی مقاوم در برابر آب، برای گوش دادن در داخل و خارج از منزل مناسب است. این دستگاه، در رنگ مشکی ساده و دارای طراحی شیک و مدرن است.

عمر باتری طولانی که تا ۱۶ ساعت را پوشش می دهد به شما امکان می دهد در طول روز به موسیقی گوش دهید. مواد استفاده شده کیفیت ساخت و دوام قوی را تضمین می کند. به طور کلی، اسپیکر بی سیم سونی XB10 یک اسپیکر قابل حمل آسان و قدرتمند است که می تواند در هر مناسبتی استفاده شود و کیفیت صدای عالی را برای شما فراهم کند.

بهترین اسپیکرهای سونی

اسپیکر سونی SRSXB30

Sony SRSXB30 یک اسپیکر بی سیم قابل حمل با طراحی سبک وزن و قابل حمل است که می توان آن را در همه جا حمل کرد و به شما امکان می دهد در هر شرایطی از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. بهترین اسپیکرهای سونی ،به رنگ آبی ساده عرضه می شود و دارای طراحی مقاوم در برابر آب است تا از آن در همه جا استفاده شود.

این دستگاه، ویژگی دارای اتصال NFC و بلوتوث است و دومی با LDAC بهبود یافته است که تجربه گوش دادن بی سیم عالی را ارائه می دهد. این بلندگو تا ۲۴ ساعت عمر باتری دارد و عملکرد بازخورد صوتی میزان باقیمانده باتری و زمان شارژ مجدد را به شما می گوید. همچنین دارای یک چراغ خطی چند رنگ و یک چراغ چشمک زن برای ایجاد فضای مهمانی است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی سایت دیفاکتو De Facto

کیفیت صدای Sony SRSXB30 با صدای بلند و شفاف است، با ضربات باس خوب که پاسخ محدوده فرکانس پایین‌تری را اضافه می‌کند. دکمه Extra Bass سطح پایین را بهبود می بخشد و صدای بیس را تقویت می کند. یکی دیگر از ویژگی های SRSXB30، فناوری ClearAudio+ است که به طور خودکار تنظیمات صدا را برای یک تجربه شنیداری غنی تنظیم می کند.

اسپیکر سونی XB20

Sony XB20 یک بلندگوی بی‌سیم قابل حمل با NFC و اتصال بلوتوث بهبودیافته است که بهترین اسپیکرهای سونی محسوب می شود. به لطف رادیاتورهای غیرفعال دوگانه که با بلندگوهای استریو با برد کامل کار می کنند تا پاسخگویی پایین را افزایش دهند، کیفیت صدای عالی را ارائه می دهد و گزینه تقویت باس را دارد. فناوری ClearAudio+ آن را قادر می سازد صدا را برای ارائه صدایی شفاف و با کیفیت بالا بهینه سازی کند.

اسپیکر XB20 دارای طراحی سبک وزن است و به لطف اندازه جمع و جور و طراحی مقاوم در برابر آب، می توانید آن را در همه جا حمل کنید و در هر شرایطی از موسیقی خود لذت ببرید. تا ۱۲ ساعت عمر باتری دارد و عملکرد بازخورد صوتی به شما در مورد زمان شارژ مجدد هشدار می دهد. این اسپیکر به رنگ آبی با نور خط تک رنگ عرضه می‌شود. این بلندگو از دستگاه‌های دارای بلوتوث بوده و جفت خودکار NFC، با LDAC برای انتقال موسیقی با کیفیت بالا پشتیبانی می‌کند و به آن‌ها متصل می‌شود. کیفیت صدا در Sony XB20 به عنوان بهترین اسپیکرهای سونی ، با خروجی صدای استریو مناسب و سطوح بیس مناسب بسیار عالی است.

برنامه SongPal به شما امکان می دهد موسیقی و همچنین نورها را به سرعت و به راحتی از تلفن هوشمند خود مدیریت کنید. اگر به صدای استریو نیاز دارید، می توانید یک بلندگو اضافه کنید و همچنین گزینه ای برای اتصال و اضافه کردن بلندگوهای بیشتر با Wireless Party Chain وجود دارد.

این عملکرد به شما امکان می دهد تا حداکثر ۱۰ بلندگوی بی سیم را از طریق بلوتوث وصل کنید و موسیقی و نور را همگام کنید. به طور کلی، Sony XB20 یک اسپیکر قابل حمل بسیار قابل توصیه است که برای هر موقعیتی مناسب است.

بهترین اسپیکرهای سونی

اسپیکر بلوتوث سونی XB01

Sony XB01 از دیگر محصولات این برند و بهترین اسپیکرهای سونی است. این یک بلندگوی قابل حمل جمع و جور بلوتوثی است که واقعا کوچک است و می تواند در دست شما جا شود. این یکی از بهترین بلندگوهای سونی است که می توانید با بودجه کم پیدا کنید.

علیرغم اندازه جمع و جور آن، می‌تواند صدای واقعاً بزرگی ارائه دهد و همچنین دارای عملکرد بیس اضافی است، و مناسب علاقمندان به صدا که سطح پایین تقویت شده را ترجیح می‌دهند، می باشد. این اسپیکر دارای طراحی ضد پاشش است که از هر گونه مایعی که ممکن است روی آن بیفتد محافظت می کند. عمر باتری تا ۶ ساعت پخش با یک بار شارژ را تضمین می کند. همچنین، دارای طراحی شیک و مدرن است، در حالی که مواد آن هم کیفیت ساخت محکم و هم قابل حمل بودن را تضمین می کند.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع ماوس پد

علیرغم طراحی کوچک و جمع و جور XB01، کیفیت صدای فوق العاده شفاف و ظریف است که آن را به بهترین اسپیکرهای سونی تبدیل کرده است. این دستگاه به رنگ آبی روشن عرضه می شود و همچنین دارای بند مناسبی است که حرکت را آسان می کند.

علاوه بر این، دارای یک میکروفون داخلی است که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به بیرون آوردن گوشی از جیب، تماس‌های هندزفری داشته باشید. کنترل موسیقی با دکمه های روی بلندگو آسان است. شما می توانید برای خرید این محصولات از سایت های خارجی، از طریق زاکولا اقدام کرده و سفارش خود را در ایران، تحویل بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]