بهترین چراغ های خورشیدی برای فضای باز

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

چراغ های خورشیدی، کاربردی ترین و کم مصرف ترین راه حل برای روشنایی فضای باز هستند. آنها جدا از ارزش زیبایی شناختی، ایمنی را به خانه شما اضافه می کنند و برای روشن شدن نیازی به برق ندارند. آنها را می توان به راحتی در راهروها، مسیرها، گذرگاه ها، دیوارها، پاسیوها، عرشه ها و چمن ها نصب کرد. تعدادی از بهترین چراغ‌ های خورشیدی را که می‌توانید به صورت آنلاین خریداری کنید، فهرست کرده ایم. برای خرید آنها می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

بهترین چراغ‌ های خورشیدی

خرید چراغ های خورشیدی

قبل از خرید چراغ های خورشیدی برای خانه، باغ یا راهروی خود، در اینجا چند فاکتور و مشخصات مهم وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

نوع و روشنایی:

بر اساس هدف خود، باید نور خورشیدی مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر به یک لامپ امنیتی نیاز دارید، لامپ های امنیتی خورشیدی LED اولیه را دارید. جدا از آن، شما باید روشنایی را نیز در نظر بگیرید. بر حسب لومن اندازه‌گیری می‌شود و در زیر دستورالعمل‌های کلی آمده است. محدوده روشنایی نوع بهترین چراغ های خورشیدی شامل موارد ذیل است:

  • چراغ های پله ای ۱۲ تا ۱۰۰ لومن
  • نور خورشیدی Flood 700 تا ۱۳۰۰ لومن
  • چراغ های خورشیدی منظره ۵۰ تا ۱۳۰ لومن
  • چراغ های خورشیدی مسیر ۱۰۰ تا ۲۰۰ لومن
  • چراغ های خورشیدی برکه/استخر ۲۰۰ تا ۴۰۰ لومن
  • سنسور حرکت چراغ های خورشیدی ۳۰۰ تا ۹۰۰ لومن
  • چراغ های خورشیدی هاردسکیپ (روی دیوار) ۵۰ تا ۱۸۵ لومن

توجه داشته باشید که وقتی صحبت از چراغ‌های رشته‌ای خورشیدی می‌شود، بسیار کمتر روشن خواهد شد. با این حال، از آنجایی که آنها نورهای کوچکتری دارند و بیشتر برای تزئین استفاده می شوند، سطح روشنایی معمولاً اهمیت زیادی ندارد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین تبلت ‌های سامسونگ

باتری:

باتری های مورد استفاده در بهترین چراغ های خورشیدی در چهار نوع مختلف وجود دارند که شامل لیتیوم-یون، NiMH، سرب-اسید و نیکاد می شوند. در میان آنها، باتری های لیتیوم یونی انتخاب محبوبی هستند که ظرفیت بالاتری دارند و هنوز هم اندازه کوچکی را به خود اختصاص داده اند.

پنل خورشیدی:

آنها در سه نوع مختلف در مدل های پانل های خورشیدی تک کریستالی، پلی کریستالی و آمورف موجود هستند. در میان آنها پانل های خورشیدی تک کریستالی موثر، اما کمی گران هستند. پانل های خورشیدی پلی کریستالی و آمورف ارزان تر هستند اما بازده کمتری دارند.

بهترین چراغ‌ های خورشیدی

برترین چراغ های خورشیدی

چراغ های خورشیدی Led Aootek

یکی از بهترین چراغ های خورشیدی ، یک لامپ امنیتی در فضای باز است که توسط چراغ های خورشیدی تغذیه می شود. چراغ‌های خورشیدی Aootek یک چراغ حسگر حرکتی در فضای باز مبتنی بر انرژی خورشیدی است. این لامپ دارای یک سنسور خورشیدی بزرگ ۱۵.۳ اینچی است و به راحتی یکی از پرفروش ترین های موجود است.

این چراغ دارای سه حالت روشنایی عملیاتی است. حالت اول یک حالت نظارت امنیتی است که در آن حسگر حرکت به طور خودکار چراغ را هنگامی که شخصی به سنسور می آید روشن می کند و سپس آن را خاموش می کند. در حالت دیگر، نور در طول شب روشن می ماند و نور با تشخیص هر حرکتی روشن می شود.

سنسور حرکت نور PIR یک آشکارساز حسگر حرکت ارتقا یافته است و توانایی تشخیص هر کسی را در فاصله ۲۶ فوتی دارد. این چراغ دارای یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی است. علاوه بر این، پنل های خورشیدی مونو کریستال دارای راندمان خوب ۲۰.۵ درصد با نرخ ۱.۲ وات انرژی هستند.

این که یکی از بهترین چراغ های خورشیدی است، از IP 65 ضد حرارت و مواد ضد آب ساخت شده و در فضای باز برای امنیت در شب عالی است و به راحتی می توان آن را در ایوان، در کنار پاسیو، در باغ و غیره نصب کرد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مسواک های برقی

چراغ های رشته ای خورشیدی Brighttech Ambience Pro

Brighttech ambience pro مجموعه ای از چراغ های تزئینی ضد آب با انرژی خورشیدی است. چراغ های آلاچیق که به گونه ای طراحی شده اند که به فضای باز یا دیوار تزئین شده شما یک کافه قدیمی ببخشند، چراغ های آلاچیق می توانند یک سایبان برای قرار دادن روی ایوان یا کنار منقل باشند.

با پنل های خورشیدی آن می توانید تنها در ۶ ساعت از قرار دادن پنل ها زیر نور خورشید شارژ کامل داشته باشید. این به آنها حدود ۶ ساعت از زمان اجرا می دهد و این مدت زمان برای پخت و پز، کباب کردن و حتی مهمانی نیز کافی است.

این لامپ ها که یکی از بهترین چراغ های خورشیدی هستند، از مواد ضدآب درجه تجاری ساخته شده اند، برخلاف لامپ های معمولی، از پلاستیک نشکن S15 ساخته شده اند و توانایی مقاومت در برابر باد تا سرعت ۵۰ مایل در ساعت و همچنین برف یا باران را دارند. آنها حتی تا دمای ۱۲۲ درجه فارنهایت نیز در برابر حرارت مقاوم هستند.

از آنجایی که پنل خورشیدی از چراغ ها جدا می شود، پنل را می توان تقریباً در هر مکانی قرار داد. این کار باعث می شود که شما راحت تر چراغ ها را در یک نقطه دلخواه قرار دهید. پنل های خورشیدی همچنین بر روی نور غیر مستقیم خورشید نیز کار می کنند. طول خط حدود ۲۷ فوت و فاصله بین لامپ اول تا پانل ۶ فوت است.

بهترین چراغ‌ های خورشیدی

نورافکن خورشیدی Tomcare

چراغ های خورشیدی TomCare طبیعتا ضد آب هستند و جلوه نور خورشیدی شعله سوسو زدن باغ را ارائه می دهند. آنها جایگزین های ایمن تر و کم مصرف تر برای چراغ های شعله واقعی هستند. درخشش ملایم و تقویت کننده خلق و خوی آنها جوهره زیبایی به باغ ها، مهمانی ها و راهروها می بخشد.

این چراغ ها که یکی از بهترین چراغ های خورشیدی می باشند، در بسته های ۴ تایی عرضه می شوند دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند. از آنجایی که آنها به صورت شعله روی چوب می آیند، شما می توانید ارتفاع چوب را متناسب با فاصله راهروها یا مسیر باغ خود تنظیم کنید. حداکثر اندازه ای که چوب ها می توانند بروند حدود ۴۳ اینچ است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین گجت های کاهش وزن و لاغری

با یک باتری بزرگ ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی، باتری با استفاده از انرژی خورشیدی که بالای هر لامپ قرار می گیرد شارژ می شود. برای شارژ کامل تا ۸ ساعت طول می کشد و می توانید حدود ۱۲ ساعت از چراغ ها استفاده کنید. لامپ ها در طبیعت ضد گرد و غبار و آب و بادوام هستند و می توانند هر نوع آب و هوایی را تحمل کنند.

پنل ها از مواد ضد آب IP 65 ساخته شده اند. علاوه بر این، آنها بسیار ساده بوده و به راحتی در هر مکانی نصب می شوند. برای خرید این محصولات با کیفیت بالا و اصالت کامل، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]