تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,فروردین,۰۸

بهترین ساعت های هوشمند

نویسنده : تیم محتوا

بهترین ساعت ‌های هوشمند بیشتر از اینکه برای نشان دادن زمان طراحی شده باشند، در صورت دریافت تماس یا پیام متنی، روی مچ دستتان کار می‌کنند. می توان گفت، آنها همه چیز را در یک مجموعه دارند که شامل یک ردیاب تناسب اندام برای شمارش قدم های شما، یک کیف پول دیجیتال که در برخی موارد، می تواند به عنوان یک تلفن عمل کند، حتی اگر تلفن هوشمند شما در نزدیکی شما نباشد.

این روزها ساعت های هوشمند دارای ویژگی های سلامتی هستند که حتی می توانند جان شما را نجات دهند. بسیاری  از بهترین ساعت ‌های هوشمندی که در بازار وجود دارد، می‌توانند هشدارهای ضربان قلب افزایش یافته را تشخیص دهند و در صورت سقوط سخت، شما را به‌طور خودکار به خدمات اضطراری متصل نمایند.

الکتروکاردیوگرام (ECG) و خوانش اکسیژن خون (SpO2) نیز از مزایای مدل های خاص هستند. اولی نشانه های فیبریلاسیون دهلیزی را تشخیص می دهد، در حالی که دومی نشانگر خوبی برای سلامت تنفسی است. اما بهترین ساعت های هوشمند همه این کارها را بهتر از بقیه انجام می دهند.

بهترین ساعت ‌های هوشمند

برخی دارای تعداد زیادی برنامه هستند که می توانید دانلود کنید، و برخی دارای باتری هایی هستند که به سختی یک روز دوام می آورند، در حالی که برخی دیگر می توانند تقریباً یک هفته با شارژ کافی کار کنند. البته ساعت‌ های هوشمند را می‌توان سفارشی کرد، از بند آن‌ها گرفته تا ظاهرشان که به بهترین شکل با شخصیت شما مطابقت داشته باشند.

در اینجا بهترین ساعت ‌های هوشمند را بررسی کرده و راهنمای خرید ساعت هوشمند را برای یافتن بهترین گزینه متناسب با نیاز خود و بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید، آورده ایم.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ریباک

بهترین ساعت هوشمند

پس از آزمایش ده‌ها بهترین ساعت هوشمند، انتخاب برتر ما اپل واچ سری ۷  با قیمت ۳۹۹ دلار است که بر اساس ویژگی‌های سلامت و ارتقای ارتباطی، انتخاب شده است، اما صفحه نمایش روشن‌تر، حاشیه‌های نمایشگر نازک‌تر و شارژ سریع‌تر را اضافه می‌کند.

اپل واچ ۳  نیز با قیمت ۱۹۹ دلار نیز ارزش بسیار خوبی دارد، اگرچه اپل واچSE  با قیمت ۲۷۹ دلار نیز از بهترین ساعت ‌های هوشمند است که ارزش بررسی را دارد. SE یک مدل هیبریدی است که فاقد ویژگی ‌های سلامت پیشرفته و نمایشگر همیشه روشن است، اما همچنان دارای قطب‌ نما، تشخیص سقوط و GPS است.

گلکسی واچ ۴ سامسونگ نیز با قیمت ۲۴۹ دلار ، شایسته ترین رقیب اپل واچ است. در واقع، این از بهترین ساعت های هوشمند برای اندروید است. ساعت هوشمند Fitbit Fitbit Sense نیز با قیمت ۳۲۹ دلار از بهترین های این سری از ساعت های هوشمند است.

بهترین ساعت ‌های هوشمند

برترین ساعت های هوشمندی

اپل واچ سری ۷

اپل واچ ۷ بهترین ساعت اپل است. این یک ارتقاء بزرگ نسبت به اپل واچ ۶ از نظر ویژگی ها نیست، اما نمایشگر بزرگتری در اندازه های جدید اپل واچ ۷ دارد. برای اولین بار، اپل واچ در نسخه های ۴۱ و ۴۵ میلی متری عرضه می شود که مکمل صفحه نمایش بزرگ است. اپل نسل هفتم دارای چند صفحه ساعت منحصر به فرد و صفحه کلید کامل QWERTY نیز می باشد.

در حالی که اپل واچ عمر باتری ۱۸ ساعته دارد، سری ۷ از شارژ سریعتر بهره می برد. می‌توانید آن را در حدود یک ساعت کاملاً جدا کنید و به آن اجازه دهید زمان کمتری را به کابل مغناطیسی USB-C جدید متصل کند و زمان بیشتری را با شما در حال حرکت بگذراند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ساعت فسیل 

Samsung Galaxy Watch 4

Samsung Galaxy Watch 4 دومین انتخاب ما در بین بهترین ساعت های هوشمند است، زیرا بهترین ساعت سامسونگ منظور شده است. سامسونگ نام تجاری Active را برای جدیدترین خط تولید خود کنار گذاشت، در عوض یک گلکسی واچ ۴ با ظاهری اسپورت را به عنوان پرچمدار این شرکت معرفی کرد  که با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار عرضه شده و یک نسخه کلاسیک که دارای ویژگی های لوکسی مانند قاب چرخان فیزیکی است، ۳۴۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

گلکسی واچ ۴ به لطف حسگر سلامت ۳ در ۱ ضربان قلب را اندازه گیری می کند، نوار قلب می گیرد و ترکیب بدن را می خواند. بهترین ساعت های هوشمند ، در حالی که از ویژگی‌های جذاب Samsung Galaxy Watch 4 Wear OS برخوردار است، همچنان آن را به لوازم جانبی ایده‌آل برای بهترین گوشی‌های سامسونگ تبدیل می‌کند.

توجه داشته باشید که برخی از ویژگی‌ها انحصاری کاربران سامسونگ است، بنابراین همه کاربران اندروید از تمام توانایی‌های Galaxy Watch 4 بهره نخواهند برد. مشکل اصلی گلکسی واچ ۴ عمر باتری ناسازگار است، اما تا زمانی که برای شارژ روزانه مشکلی نداشته باشید، از GPS داخلی، صفحه نمایش همیشه روشن، ردیابی خواب عالی و موارد دیگر بهره خواهید برد.

بهترین ساعت ‌های هوشمند

بهترین ساعت های هوشمند Fitbit Sense

Fitbit Sense ساعت هوشمند در سطح بالای این شرکت است که دارای ویژگی های بهداشتی و سلامتی پیشرفته تری نسبت به خط Versa است. نه تنها دارای سنسور ECG مورد تایید FDA و خواندن اکسیژن خون است، بلکه Sense توانایی اندازه گیری فعالیت الکترودرمال و دمای پوست را نیز دارد.

Sense به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند و فیت‌بیت‌ها، با iOS و Android کار می‌کند و با GPS داخلی، یک فروشگاه برنامه بومی، الکسا و موارد دیگر همراه است. دیگر Fitbit فقط یک برند با محصولاتی برای ردیابی مراحل ما نیست.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مارک های لوازم آرایشی

دستگاه‌های Fitbit مانند Fitbit Sense نشان می‌دهند که نگاهی جامع به سلامت ما چیست. اگر به Sense علاقه مند هستید، حتماً بهترین محصولات Fitbit را بررسی کنید. شما می توانید برای خرید این ساعت های هوشمند، از طریق زاکولا اقدام کرده و بهترین آن ها را از سایت های خارجی خرید نمایید. در نظر داشته باشید که به سادگی می توانید پرداخت ارزی سفارش خود را از طریق زاکولا انجام داده و بهترین ساعت های هوشمند را در آدرس خود در ایران، تحویل بگیرید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود