تاریخ انتشار : ۱۴۰۳,اردیبهشت,۱۸

بهترین برند ساعت هوشمند برای سال ۲۰۲۴

معرفی برند نویسنده : تیم محتوا

تناسب اندام خود را در مسیر درست نگه دارید و با یکی از بهترین برندهای ساعت هوشمند، سلامت خود را ببندید. این گجت ‌های زیبا فراتر از زمان‌سنجی اولیه محسوب می شوند، اگرچه آنها هم این کار را انجام می‌دهند! همه برندهای ساعت های هوشمندی که این مدل را ساخته‌اند، میزبان مجموعه‌ای از ویژگی‌های شگفت‌انگیز مانند ردیابی فعالیت‌های ممتاز، سیستم‌های ناوبری فانتزی، یکپارچه‌سازی رسانه‌های اجتماعی، ارتباطات فوری اضطراری هستند و حتی می‌توانند سرگرمی را روی مچ دست شما فراهم کنند.

اپل واچ سری ۹

اپل واچ سری ۹ در پنج ترکیب رنگ مختلف عرضه می شود و به تراشه قدرتمند S9 مجهز شده است تا تمام ویژگی های ممتاز سلامت، تناسب اندام و ایمنی را که اپل به آن ها مشهور است، ارائه دهد. برخی از ویژگی‌های برتر عبارتند از ECG در هر زمان، Sp02، ردیابی خواب، برنامه تمرین، تشخیص سقوط/تصادف، SOS اضطراری، و اختیاری تلفن همراه داخلی، بنابراین می‌توانید بدون تلفن کار کنید. با استفاده معمولی تا ۱۸ ساعت و در حالت کم مصرف تا ۳۶ ساعت عمر باتری خواهید داشت. این یکی از بهترین برندهای ساعت هوشمند است که می توانید با قیمت ۳۴۹ دلار در آمازون بیابید.

بهترین برندهای ساعت هوشمند

اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا ناهموار، توانا و ساخته شده است تا خواسته های ورزشکاران استقامتی، ماجراجویان در فضای باز و علاقه مندان به ورزش های آبی را برآورده کند. S9 SiP به این ساعت ماجراجویی قدرت می‌دهد و یک صفحه نمایش فوق‌العاده روشن و راهی جدید برای تعامل سریع و آسان با اپل واچ شما بدون لمس نمایشگر را امکان‌پذیر می‌کند. با استفاده معمولی تا ۳۶ ساعت و در حالت کم مصرف تا ۷۲ ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. این ساعت با قیمت ۷۴۹ دلار در آمازون عرضه می شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین اتو مو

کوروس پیس

Coros Pace  راحت، بادوام و فوق العاده سبک است! وزن آن تنها ۳۰ گرم است، بنابراین هرگز سرعت شما را کاهش نمی دهد. این ساعت با کیفیت، GPS دو فرکانس دارد که قادر است مختصات GPS دقیقی را در سطوح مرتفع نیز ارائه دهد.

برنامه‌ریز مسیر داخلی به شما امکان می‌دهد مسیرهای دویدن سفارشی بسازید و حالت‌های فعالیت گسترده همه انواع روش‌های تناسب اندام را دنبال می‌کنند. با استفاده مداوم از GPS تا ۳۸ ساعت عمر باتری و با استفاده منظم روزانه تا ۲۴ روز را ارائه می دهد. این ساعت را که از بهترین برندهای ساعت هوشمند است با قیمت ۲۲۹ دلار در آمازون بخرید.

Google Pixel Watch

Google Pixel Watch   با سه سنسور پیشرفته جدید برای ردیابی ضربان قلب، دمای پوست و مدیریت استرس عرضه می شود. این ساعت برند، از آلومینیوم بازیافتی تولید شده است بنابراین، دارای وزن فوق العاده سبک و راحت در دست است.

حسگر جدید ضربان قلب و هوش مصنوعی گوگل برای ردیابی دقیق ترین ضربان قلب فیت بیت تاکنون ترکیب شده اند. قیمت این محصول تنها ۳۰۰ دلار در آمازون است.

بهترین برندهای ساعت هوشمند

Fitbit Versa

چیزهای زیادی در مورد Fitbit Versa 4 وجود دارد که آن را یک ارزش عالی می کند. دارای GPS داخلی، Active Zone Minutes، ردیابی فعالیت در تمام روز، نظارت بر ضربان قلب ۲۴ ساعته، ۴۰+ حالت ورزش، تشخیص خودکار ورزش، و تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است.

همچنین بینش جدی در مورد ZZZ های شبانه شما با نمایه خواب شخصی، مراحل خواب و نمره خواب ارائه می دهد. این شامل یک عضویت شش ماهه Fitbit Premium است و شما حدود شش روز عمر باتری خواهید داشت. این ساعت که یکی از بهترین برندهای ساعت هوشمند است، با قیمت ۱۵۰ دلار در آمازون عرضه می شود.

Garmin fēnix 7X Pro Sapphire Solar

Garmin fēnix 7X Pro Sapphire Solar ، یک ساعت GPS ورزشی است که لنز شارژ خورشیدی دارد که قابلیت ضد خش  داشته و برای هفته‌ها عمر باتری خورشیدی را به خود اختصاص می دهد. به چراغ قوه LED داخلی و سنسورهای ناوبری پیشرفته مجهز شده است. به علاوه، ویژگی های تپه تمرینی و استقامتی، وضعیت HRV و پالس گاو را ارائه می دهد. با نظارت پیشرفته خواب، استراحت و ریکاوری خود را در اولویت قرار دهید و با هزاران نقشه اسکی و گلف از پیش بارگذاری شده، به پیست ها یا زمین ها بروید.

پیشنهاد مطالعه :فروش هیوندای در آمازون

Samsung Galaxy Watch

یک ساعت هوشمند با سبک کلاسیک. این ساعت کلاسیک یک قاب زیبا دارد که به شکلی یکپارچه پیمایش می کند و امکان دسترسی راحت  را در برنامه های ساعت ارائه می کند. با ردیابی تمرین، مناطق ضربان قلب شخصی‌سازی شده، و مربیگری پیشرفته خواب، از فعالیت‌های روزانه خود مطلع شوید. این ساعت تا ۴۰ ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. بهترین برندهای ساعت هوشمند را از آمازون بخرید. این ساعت با قیمت  ۳۲۹ دلار در آمازون به فروش می رسد.

بهترین برندهای ساعت هوشمند

میدان گارمین ونو

Garmin Venu Sq بیش از ۲۰ برنامه ورزشی از پیش بارگذاری شده را ارائه می دهد که شامل پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، تمرکز حواس، شنا، گلف و موارد دیگر می شود! شما هرگز تماس، پیامک یا هشدار رسانه های اجتماعی را از دست نخواهید داد. این ساعت  به شما امکان می دهد برای خرید در حال حرکت پرداخت های بدون تماس انجام دهید. این ساعت هوشمند بی نظیر دارای ۶ روز دوام در حالت جی پی اس و ۱۴ ساعت عمر باتری است. قیمت این ساعت ۱۲۰ دلار در آمازون است.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با برند ساعت آرمانی

Withings ScanWatch

Withings ScanWatch ظاهری بسیار شیک دارد. این ساعت دارای طراحی پیچیده و کلاسیکی است که همه ما آن را دوست داریم، اما در زیر آن زیبایی OG، خیلی چیزهای بیشتری ارائه می دهد! مانیتورینگ ضربان قلب، ECG، ردیابی خواب، Sp02، ردیابی فعالیت شبانه روزی، معیارهای تمرین اختصاصی، حداکثر VO2 و GPS متصل را ارائه می دهد. تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است و با یک بار شارژ تا ۲۵ روز عمر باتری را برای شما به ارمغان می آورد. با خرید یکی از بهترین برندهای ساعت هوشمند می توانید سبک زندگی خود را تعیین کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود