تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,تیر,۱۵

بهترین برند مترجم هوشمند

نویسنده : تیم محتوا

 

اگر به دنبال خرید بهترین برند مترجم هوشمند هستید تا بتوانید از آن در مکالمات خارج از کشور استفاده کنید، می توانید در این جا، آن را بیابید. در این خصوص، از خدمات زاکولا بهره مند خواهید شد. کالای سفارشی خود را از طریق زاکولا، به صورت ارزی پرداخت کرده و سپس در آدرس ایران تحویل می گیرید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی بهترین مارک های عینک

برترین مترجم هوشمند

  1. Earbuds مترجم زمان Timekettle WT2 Plus AI

بیایید با بهترین انتخاب خود شروع کنیم، هدفون های هندزفری WT2 Plus با قاب خود شارژ شونده به عنوان بهترین برند مترجم هوشمند مطرح هستند. این دستگاه ترجمه زبان صوتی را به سطح بعدی ارتقا می دهد، زیرا برای همگام سازی با تلفن شما و اشتراک گذاری طراحی شده است. یک هدفون برای شما و یکی برای شخصی است که با او صحبت می کنید. این بیش از ۴۰ زبان را با لهجه های متعدد و شمارش ترجمه می کند.

۳ حالت وجود دارد. حالت صحبت کردن انفرادی است. شما یک سوال سریع می‌پرسید و تلفنتان دیکته می‌کند. حالت لمسی را می توان به صورت انفرادی یا به صورت جفت استفاده کرد و بهتر است در محیط های شلوغ با صدای پس زمینه زیاد، مانند شهر یا قطار استفاده شود.

حالت Simual در این محصول، عالی است. این برای مکالمه هندزفری مانند زمانی که در یک جلسه یا در یک قرار ملاقات طراحی شده است. برخلاف بسیاری از مترجمان، بهترین برند مترجم هوشمند به شما این امکان را می دهد که تماس چشمی برقرار کنید زیرا آنها هم میکروفون و هم بلندگو هستند. وقتی هدفون‌های هدفون را به اشتراک نمی‌گذارید، تلفن شما به عنوان بلندگو عمل می‌کند.

بهترین برند مترجم هوشمند

  1. مترجم دو طرفه پولومی

این یک مترجم دو طرفه سبک و باریک که به راحتی در جیب یا کیف پول شما قرار می گیرد. به بیش از ۵۲ زبان ترجمه می شود. طراحی ساده تک دکمه ای دارد. شما دکمه را فشار می دهید و صحبت می کنید و PULOMI برای شما ترجمه می کند. همچنین اگر خواندن آسان تر از دیکته کردن باشد، یا به این ترتیب که بتوانید بعداً زبان خارجی خود را تمرین کنید، یک متن به تلفن شما ارسال می کند. اگر سرعت اینترنت پایین باشد، دیکته بیش از میانگین ۱ تا ۲ ثانیه طول می کشد. همچنین می توانید با بهترین برند مترجم هوشمند به عنوان یک بلندگوی مسافرتی بلوتوث برای پخش موسیقی یا پخش تلویزیون و فیلم استفاده کنید.

  1. OXSII T1 دستی

این یک مترجم جیبی با اندازه متوسط ​​است که به بیش از ۴۰ زبان ترجمه می کند. با تلفن خود متصل کنید و برنامه مترجم آن را دانلود نمایید. سپس ۲ دکمه را برنامه ریزی کنید، یکی برای نگه داشتن و دیکته زبان مادری شما. دومی که زبان خارجی را نگه می دارد و دیکته می کند. همچنین می توانید با بهترین برند مترجم هوشمند از این برنامه برای ترجمه از طریق متن استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین دستگاه حشره کش

  1. مترجم صفحه لمسی جیبی

این دستگاهی است که با گوشی شما همگام نمی شود و برنامه انفرادی ندارد. در عوض، از طریق اتصال خود به بیش از ۷۴ زبان ترجمه می کند. هر آنچه را که می گویید روی صفحه نمایش لمسی خود ترجمه می کند. شما دکمه سمت چپ را نگه می‌دارید و با آن صحبت می‌ کنید و هم دیکته کرده و هم آنچه را که گفته‌اید تایپ می ‌کنید، سپس دکمه دوم را نگه می‌دارید تا دیکته شده و آنچه را که با او صحبت می ‌کنید تایپ نمایید. این محصول، دارای میکروفون و بلندگوهای با کیفیت و برای مکالمات کامل طراحی شده است. در جیب شما جا می شود اما از بسیاری از مترجمان بزرگتر است.

  1. مترجم زبان جارویسون

این مترجم برای مکالمه طراحی شده است. بهترین برند مترجم هوشمند می تواند از طریق بلوتوث یا وای فای متصل شود و بسیاری از زبان های خود را در حالت آفلاین ترجمه می کند. یک دستگاه دستی که به اندازه یک گوشی هوشمند است. دارای میکروفون پیشرفته و بلندگویی با صدا بلند است تا بتوانید در مناطقی با صدای پس زمینه راه بروید، صحبت کرده و ترجمه کنید. زبان های خود را در صفحه لمسی برنامه ریزی کنید و از دکمه های i-Pod مانند برای فعال کردن ترجمه استفاده نمایید.

  1. مترجم صدای هوشمند Birgus

این مترجم صدای هوشمند مشابه Jarvison فوق است، اما برای ترجمه آن به بیش از ۷۰ زبان باید متصل باشید. اندازه گوشی هوشمند شما با صفحه نمایش لمسی برای برنامه ریزی زبان هایی که می خواهید ترجمه کنید. میکروفون پیشرفته ‌ترین گزینه نیست، بنابراین باید آن را کمی نزدیک ‌تر از برخی مترجم ‌ها به صورت خود نگه دارید. آنچه را که می گویید و همچنین پاسخ گیرنده را دیکته و تایپ می کند. این که بهترین برند مترجم هوشمند است، در واقع سرعت خوبی به عنوان مترجم داشته و نیازی به دانلود یا همگام سازی برنامه نیست.

بهترین برند مترجم هوشمند

  1. ASPIRING Instant Voice Translator

این یکی از دستگاه های کوچکتر با صفحه نمایش لمسی است، اما هنوز هم کمی بزرگتر از مدل های باریکی است که در چند بررسی اول به آن اشاره کردیم. برخلاف اکثر دستگاه‌ ها، از طریق Wi-Fi و ۴G متصل می‌شود و می‌توانید از بین دو رنگ مختلف سفید و خاکستری انتخاب کنید.

این بهترین برند مترجم هوشمند ، فقط به ۴۵ زبان ترجمه می شود، بنابراین مطمئن شوید که زبان مورد نظر شماست. همچنین دارای ویژگی های کنترلی مانند i-Pod است، اما هر دو صفحه لمسی و کنترل دکمه ها کمی حساس هستند، بنابراین قبل از استفاده برای اولین بار حتما تمرین کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع قاب گوشی سامسونگ

  1. Vasco Translator Premium

این دستگاه را با تلفن خود برای انواع ترجمه موبایلی و اهداف سفر همگام کنید. بیش از ۵۰ زبان را در تلفن خود صحبت کنید یا تایپ کنید و Vasco برای شما و شخصی که با او صحبت می کنید، تایپ کرده و دیکته می کند. برای ترجمه ایمیل‌ ها، علائم جاده‌ ای، منوها و سایر متن ‌های نوشته شده، عکس بگیرید. همچنین دارای GPS داخلی، دفترچه راهنمای آفلاین، اطلاعات سفر برای شهرهای محبوب، شماره‌های اضطراری، دستیار پرواز و قابلیت‌های تماس خروجی ارزان است. این که بهترین برند مترجم هوشمند است، دستگاهی چند منظوره، اما ساده ترین آن ها نیست.

  1. مترجم اروپایی فرانکلین TWE-118

اگر به دنبال یک دستگاه ترجمه زبان صوتی مقرون به صرفه هستید، ممکن است این دستگاه برای شما مناسب باشد، اما فقط به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی و ایتالیایی ترجمه می شود. این شامل بیش از ۲۱۰۰۰۰ عبارت ترجمه داخلی است که بر اساس دسته بندی مرتب شده اند.

همچنین یک ابزار سفر همه جانبه است که با ماشین حساب، مبدل ارز، ماشین حساب نوک، مبدل متریک، ساعت جهانی و غیره همراه است. این بزرگ است، تقریباً به اندازه تلفن شما با صفحه نمایش بزرگ و صفحه کلید کامل می باشد. ممکن است متوجه شوید که از این ابزار به عنوان یک وسیله پشتیبانی هنگام صرف غذا یا لذت بردن از چند گشت و گذار استفاده می کنید، زیرا عبارات شما را دیکته نمی کند، فقط عبارات از پیش برنامه ریزی شده را بیان می کند.

بهترین برند مترجم هوشمند

  1. مترجم زبان بروکستون پاسپورت ۱۲

این یکی از بهترین برند مترجم هوشمند و دستگاهی خوب است. این دستگاه می‌تواند به شما کمک کند زمانی که در خارج از منزل هستید و به تنهایی در اطراف شهر هستید، به شما کمک کند. این دستگاه، دستی و بزرگتر از بسیاری از مدل های دیگر است، اما با فهرستی طولانی از عبارات سفر از پیش برنامه ریزی شده به بیش از ۱۲ زبان مختلف همراه است.

همچنین دارای دسته‌های مکالمه برای یافتن سریع آنچه در جستجوی آن هستید و ظرفیت ذخیره عبارات مکرر است. وقتی آفلاین هستید صحبت می کند و عبارات را نمایش می دهد و کار می نماید، اما دیکته نخواهد کرد که چه می خواهید بگویید. برای خرید آنها، با زاکولا همراه باشید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ارسلان منفرد گفت:

    دستگاه ترجمه میخواستم

    1. سلام آقا ارسلان منفرد ، لینک محصول مورد نظر پیدا نمایید و ثبت سفارش نمایید.

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود