تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آبان,۲۶

بهترین ترازوهای هوشمند

نویسنده : تیم محتوا

اگر به طور منظم ورزش می کنید، غذای سالم انتخاب می کنید، اما کاهش وزن نداشتید، زمان آن رسیده است که درصد چربی بدن خود را ارزیابی کنید. هنگامی که در تلاش برای کاهش وزن هستید، اندازه گیری چربی بدن به اندازه ، ارزیابی وزن کلی شما مهم است. در حالی که بهترین ترازوهای هوشمند نمی توانند چربی را اندازه گیری کنند، یک تصویر کلی از اینکه آیا شما در محدوده وزنی مناسب برای قد و سن خود هستید یا خیر، ارائه می دهد.

 با مقیاس های چربی بدن حرفه ای آشنا شوید.

افزایش توده عضلانی گاهی اوقات می تواند عدد روی ترازو را ثابت نگه دارد، یا در برخی موارد، حتی اگر در حال از دست دادن چربی هستید، عضله به دست می آورید و قوام بیشتری پیدا می کنید. یکی از راه های ارزیابی پیشرفت شما این است که روی یک مقیاس حرفه ای چربی بدن قدم بگذارید.

در حالی که اینها تنها راه‌های تعیین وزن سالم نیستند، اندازه‌گیری چربی بدن می‌تواند به شما در تعیین اینکه آیا تلاش‌های کاهش وزن شما مؤثر است یا خیر، کمک می‌کند. اگر نمی خواهید وزن کم کنید، ترازو آنالیزور چربی بدن حرفه ای همچنان می تواند به شما کمک کند که نسبت چربی به عضله شما سالم است یا خیر.

که بهترین ترازوهای هوشمند

 مناسب ترین ترازوی چربی بدن حرفه ای را برای خود انتخاب کنید.

هنگام انتخاب بهترین ترازوهای هوشمند حرفه ای که متناسب با نیاز شما باشد، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. ابتدا، معیارهای ترکیب بدن را که اندازه گیری می کند در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مهم است. برخی از رایج ترین ویژگی ها عبارتند از وزن، درصد چربی بدن، شاخص توده بدن، توده استخوانی، توده عضلانی، درصد آب بدن، برآورد نیاز کالری، متابولیسم استراحت و غیره.

اگر علاقه مند به همگام سازی ترازو خود با برنامه سلامت مورد علاقه خود هستید، ممکن است بخواهید ارزیابی کنید که آیا به WiFi یا بلوتوث متصل است یا خیر. سایر عوامل کلیدی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از قیمت، قدرت، وزن و حداکثر تعداد کاربران مجاز. در پایان، انتخاب یک ترازوی الکترونیکی بدن با کیفیت بالا می تواند راهی عالی برای نظارت بر وزن و مدیریت سلامت شما باشد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای تجهیزات آرایشگری در جهان

بهترین گزینه متناسب با ترجیحات شخصی را انتخاب نمایید.

مهم نیست که به دنبال چه چیزی هستید، بهترین ترازوهای هوشمند می توانند تقریباً هر یک از نیازها و ترجیحات شما را برآورده کنند. از ترازوهای بلوتوث گرفته تا ترازوهای مکالمه یا مدل های مقرون به صرفه، همیشه می توانید چیزی را پیدا کنید که مطابق با نیازهای شما باشد.

ترازوی حمام بلوتوث بسیار نازک قابل حمل ما GBF-1714-B Transtek از الگوریتم های پیشرفته برای محاسبه فوری وزن، چربی بدن، رطوبت، عضلات و توده استخوانی شما استفاده می کند. دارای ۴ آیکون است که برای اندازه گیری چربی بدن، آب، عضله و استخوان به طور خودکار روی صفحه روشن می شود. این ترازو دارای حافظه داخلی برای حداکثر ۸ کاربر است و می تواند در خانه، اداره یا باشگاه استفاده شود.

در کنار بهترین ردیاب‌های تناسب اندام، می‌توانید معیارهای سلامتی را در زمان واقعی از پاهای خود به تلفن هوشمند خود تحویل دهید و با برخی از بهترین برنامه‌های تمرینی از طریق بلوتوث یا Wi-Fi ارتباط برقرار کنید. مدل‌های محبوبی مانند بهترین ترازوهای هوشمند Withings و Sportneer را در نظر بگیرید تا دریابید که آیا ارزش ارتقای دیجیتالی را دارد یا در عوض باید در پول خود صرفه‌جویی کنید.

که بهترین ترازوهای هوشمند

بهترین ترازوهای هوشمند کدامند؟

هنگام انتخاب بهترین ترازوهای هوشمند، باید اشاره کنیم که با قیمت ۷۹ دلار کمترین ترازو هوشمند را می توان تهیه کرد که بسیار بیشتر از وزن شما را اندازه گیری می کند. دستگاه مبتنی بر Wi-Fi با برنامه اختصاصی این شرکت همگام می شود، که ابزاری بصری برای دیدن تصویر کاملی از ترکیب بدن شما است. بهتر از آن، Withings Body Plus با تمام برنامه‌های برتر تناسب اندام، از جمله Weight Watchers و MyFitnessPal جفت می‌شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید دست بند هوشمند تناسب اندام

Withings همچنین یک نسخه ۵۹ دلاری از ترازو هوشمند خود به نام Withings Body می سازد. به اندازه Body Plus معیارها را ردیابی نمی‌کند و نمی‌تواند ضربان قلب شما را بخواند، اما اکثر مردم آن را مطابق با نیازهایشان می‌دانند. همچنین از برنامه Withings Health Mate سود می برد، به این معنی که می توانید تغییرات بدن خود را در طول زمان مشاهده کنید. اگر به دنبال یک ترازوی هوشمند ارزان قیمت هستید که با اهداف MyFitnessPal شما همگام شود، Withings Body یک انتخاب عالی است.

با این حال، از بین بهترین ترازوهای هوشمند، Wyze Scale X چیزی است که ما برای افرادی که بودجه کمی دارند یا کسانی که برای اولین بار یک ترازو هوشمند را امتحان می کنند، توصیه می کنیم. همچنین، کاملاً تحت تأثیر آنچه این ابزار ۳۳ دلاری ارائه می دهد، هستیم. تا هشت کاربر منحصر به فرد را پشتیبانی می کند و برخلاف ارزانتر Wyze Scale S، درصد توده عضلانی اضافه شده است.

که بهترین ترازوهای هوشمند

خرید ترازو های هوشمندی

Withings Body Plus

به طور کلی، Withings Body Plus بهترین ترازو هوشمند است. طراحی جذابی دارد، اطلاعات بیشتری را نسبت به هر مقیاس دیگری جمع‌آوری می‌کند و داده‌ها را در یک برنامه آسان برای درک ارائه می‌کند. هر وزن در برنامه همراه Health Mate به طور خودکار از طریق Wi-Fi یا همگام‌سازی بلوتوث ظاهر می‌شود. و با در دسترس بودن تاریخچه اندازه گیری خود در هر زمان، می توانید ببینید چه بخش هایی از روال شما نتایج دلخواه شما را به ارمغان می آورد. همچنین بهترین ترازوهای هوشمند، دارای یک حالت بارداری مفید است، که می‌تواند بدون ایجاد نگرانی‌های ایمنی در زمانی که انتظار دارید، خواندن را به شما ارائه دهد.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع دستکش و کلاه زمستانی

برای ارتقاء، Withings Body Cardio   یکصد و پنجاه دلاری ویژگی های سلامت قلب را ارائه می دهد، از جمله اندازه گیری سرعت موج پالس که فقط برای کاربران اتحادیه اروپا در دسترس است. این داده ها می تواند نشانگر فشار خون بالا باشد، اما مقیاس به خودی خود شرایط پزشکی را تشخیص نمی دهد. برای خرید این محصولات از سایت های معتبری همچون ایبی و آمازون، از طریق زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود