خرید بهترین قفل های هوشمند

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

پس از کمک به ده ها تن از دوستان و اعضای خانواده در انتخاب قفل هوشمند خود در چند سال گذشته، یک چیز را متوجه شدم این است که هر کس تصور متفاوتی از ظاهر قفل هوشمند دارد. برخی از مردم همه گزینه ها را می خواهند، در حالی که برخی دیگر به دنبال چیزی ساده و مقرون به صرفه هستند و تعداد کمی از دوستان اصلاً نمی خواهند که قفل هوشمند به نظر برسد. اگر به دنبال خرید بهترین قفل های هوشمند هستید، می توانید به سایت آمازون مراجعه کنید و در میان انواع قفل های هوشمند، گزینه دلخواه را بخرید. برای تحویل کالا در ایران نیز از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

محبوب‌ترین قفل‌های هوشمند

ما ۱۰ تا از جدیدترین و محبوب‌ ترین قفل‌ های هوشمند را در آمازون در نظر گرفتیم و می‌خواهیم آن‌ ها را بر اساس ویژگی ‌های مختلفشان دسته‌بندی  و بررسی کنیم که چقدر خوب کار می‌کنند و امیدواریم به شما کمک کنیم تا خرید بهترین قفل های هوشمند را برای نیازهایتان انتخاب کنید.

بهترین قفل های هوشمند

قفل بر اساس قیمت

کم‌ هزینه‌ترین قفلی که می توانیم تهیه کنیم، Wyze Lock Bolt   با قیمت ۷۵دلار است که با بلوتوث برای کنترل برنامه متصل می‌شود، صفحه‌کلید فیزیکی با دکمه‌های لاستیکی و حسگر اثر انگشت دارد. پس از آن با قیمت ۹۹ دلار، قفل درب ورودی بدون کلید GeekTale است که با بلوتوث برای کنترل برنامه به گوشی شما متصل می شود.

این مدل، دارای یک کلید سنتی و همچنین یک خواننده اثر انگشت کم مشخصات است که به آن اجازه می دهد حداقل به یک قفل سنتی بسیار شبیه باشد. سپس با قیمت ۱۰۹ دلار قفل درب Philips Home Access به عنوان یکی از بهترین قفل های هوشمند است که دوباره از بلوتوث برای اتصال برنامه ها استفاده می کند، دارای صفحه کلید لمسی، خواننده اثر انگشت و یک کلید سنتی پنهان در زیر آن است.

پیشنهاد مطالعه :کاپشن های سبک وزن   Calvin Klein

قفل های هوشمند با قیمت های متفاوت

پس از آن، ۱۴۹ دلار قفل هوشمند Eufy C220 است. Eufy دارای چندین گزینه قفل مختلف است، اما C220 شامل Wi-Fi داخلی برای مدیریت از راه دور، صفحه کلید صفحه نمایش لمسی، خواننده اثر انگشت و یک کلید سنتی است.

بعدی با قیمت ۱۵۹ دلار Lockly Flex است که از بلوتوث برای اتصال برنامه ها استفاده می کند و دارای یک خواننده اثر انگشت کم مشخصات است که در زیر یک کلید بسیار سنتی در خارج قرار گرفته است، اما متاسفانه هنوز بخش داخلی بزرگی دارد.

سپس به عنوان یکی از بهترین قفل های هوشمند با قیمت ۱۶۹ دلار Ultraloq U-Bolt Pro است که آن را قفل ۷ در ۱ می نامند، و من مطمئن نیستم که این ۷ مورد چیست، اما دارای بلوتوث، Wi-Fi، صفحه کلید فیزیکی، اثر انگشت است. خواننده، geofencing، و یک کلید سنتی پنهان در زیر.

بهترین قفل های هوشمند

قفل درب هوشمند Aqara U100

پس از آن با قیمت ۱۸۹ دلار، قفل درب هوشمند Aqara U100 است که دارای بلوتوث، صفحه کلید لمسی، حسگر اثر انگشت است و اولین قفلی است که تاکنون دیده‌ایم که از Apple Home Key پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد با ضربه زدن روی آیفون یا اپل قفل را باز کنید.

با جهش قابل توجهی از نظر قیمت و اندازه، Lockly Secure Pro 299 دلاری بعدی است که دارای اتصال بلوتوث و وای فای، صفحه کلید لمسی با طرح PIN Genie ثبت شده Lockly، خواننده اثر انگشت و کلید سنتی است.

Schlage Encode Plus WiFi

پس از آن به عنوان یکی از بهترین قفل های هوشمند، با قیمت ۲۹۹ دلار Schlage Encode Plus WiFi است، که همانطور که از نامش پیداست دارای بلوتوث و وای فای برای اتصال است، اما همچنین دارای صفحه کلید سبک صفحه نمایش لمسی، کلید هوم اپل و یک کلید معمولی است، اما فاقد خواننده اثر انگشت است.

و در آخر، برای MSRP 329 دلاری، گران‌ترین قفلی که امروز آزمایش می‌کنیم نیز کوچک‌ترین قفل است. Level Lock+ در واقع در داخل در نصب می شود و از بلوتوث و Apple Home Key برای عملکرد هوشمند استفاده می کند و در عین حال ظاهر قفل سنتی را هم در داخل و هم در خارج حفظ می کند تا توجه اضافی به قفل درب شما جلب نشود.

پیشنهاد مطالعه :فروش هیوندای در آمازون

دسترسی به کلیدهای سنتی

اگر می‌خواهید یک کلید یدکی را در جایی در حیاط خلوت خود پنهان کنید یا آن را به یکی از همسایگان یا اعضای خانواده بدهید، همه قفل‌ها به جز پیچ قفل Wyze دارای کلیدهای سنتی هستند. از نقطه نظر امنیتی، کلید سنتی احتمالا آسیب پذیرترین بخش هر قفل هوشمند است.

با این حال، به عنوان یکی از بهترین قفل های هوشمند، قفل‌های Wyze و Aqara دارای پورت‌های USB-C اضطراری در جلوی قفل هستند که می‌توان از آن برای تامین انرژی پشتیبان در صورت تخلیه کامل باتری استفاده کرد، اما باز هم در مورد مکانیکی کمکی نمی‌کند. شکست.

بهترین قفل های هوشمند

تست های اثر انگشت خوان

Wyze، GeekTale، Philips، Eufy، Lockly Flex، Ultraloq، Aqara، و Lockly Secure همگی دارای حسگرهای اثر انگشت هستند که امکان شناسایی چندین اثر انگشت و مرتبط شدن با یک کاربر خاص و کد پین را فراهم می‌کنند. در طول آزمایش من، همه خوانندگان اثر انگشت به یک اندازه با انگشتان خشک کار می کردند و به راحتی می توانستند اثر انگشت من را در موقعیت های مختلف و از چندین زاویه تشخیص دهند.

پیشنهاد مطالعه :خرید لامپ های هوشمند از آمازون

تست های کلید هوم اپل

Apple Home Key مانند گاهی اوقات خواندن اثر انگشت خراب نمی شود، اما مطمئناً لازم است که تلفن یا ساعت اپل خود را همراه داشته باشید تا بتوانید قفل در را باز کنید. در این مجموعه Aqara U100، Schlage Encode Plus، و Level Lock Plus همگی شامل Apple Home Key هستند. برای خرید بهترین قفل های هوشمند به سایت آمازون سر بزنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]