تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,فروردین,۳۰

بهترین کولرهای کوچک ۲۰۲۲

نویسنده : تیم محتوا

 

اگرچه تابستان نوید بستنی، روزهای ساحلی و سرگرمی را به همراه دارد، ادامه فعالیت‌های روزمره زندگی در گرما می‌تواند روزها را طولانی به نظر برساند. به خصوص وقتی به هر دلیلی در داخل خانه با رایانه مشغول هستید. خوشبختانه، با بهترین کولرهای کوچک مناسب یا تهویه مطبوع رومیزی، خنک نگه داشتن و سازماندهی فضای کاری شما بسیار راحت خواهد بود.

بهترین کولرهای کوچک

خرید کولرهای کوچک رومیزی

این راهنما مروری بر بهترین سیستم ‌های تهویه مطبوع رومیزی قابل حمل در سال ۲۰۲۲ ارائه می‌کند. با مقایسه کولرها، تهویه‌کننده‌ها و پنکه‌های سنتی، عواملی را که باید هنگام تصمیم‌گیری در نظر بگیرید. می توانید آن ها را از طریق زاکولا تهیه کنید.

همه انواع بهترین کولرهای کوچک در هر فضا موثر نیستند و یافتن کولر گازی قابل حمل رومیزی مناسب به محیط شخصی شما بستگی دارد. در نتیجه، فاکتورهای متعددی وجود دارد که ممکن است لازم باشد هنگام انتخاب بین یک فن، یک خنک کننده و یک تهویه مطبوع در نظر بگیرید، از جمله:

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای پوشاک کودکان

بودجه:

بدیهی است که وقتی ما در حال خرید هر چیزی هستیم، یکی از اولین عواملی که باید در نظر بگیریم بودجه ما است. اغلب، هرچه بیشتر بپردازید، محصول با کیفیت بهتری دریافت خواهید کرد. خرید دستگاه های خنک کننده با تکنولوژی بالا که اغلب در بازار گران تر هستند. با این حال، گزینه های مقرون به صرفه زیادی در بهترین کولرهای کوچک  وجود دارد.

بهترین کولرهای کوچک

اندازه و وزن:

هنگام انجام چنین خریدی، مهم است که فضای خود را در نظر بگیرید. اگر به دنبال قرار دادن کولر رومیزی خود در یک نقطه دائمی هستید، ممکن است حتی نیاز به اندازه گیری داشته باشید. اندازه و وزن نیز بر قابلیت حمل دستگاه تأثیر می گذارد. اگر می خواهید دستگاه خنک کننده خود را مرتبا جابجا کنید، یک گزینه کوچکتر یا سبک تر را انتخاب کنید.

سر و صدا:

در نهایت، هیچ وسیله خنک کننده ای نمی تواند بی صدا باشد، اما برخی از تولیدکنندگان مدل های کم صداتری را ارائه می دهند. اگر به نویز حساس هستید، بهترین کولرهای کوچک یا تهویه‌کننده‌ای را که سطح دسی‌بل پایینی دارد، بررسی کنید.

نمونه هایی از این موارد عبارتند از Dyson، Evapolar’s ​​EvaLIGHT و تهویه مطبوع Midea. این مدل‌ها همچنان صدای کم تولید می‌کنند، این می‌تواند برای الگوهای خواب ما مفید باشد و حتی می‌تواند بهره‌وری را افزایش دهد.

پیشنهاد مطالعه :ساندبارهای برتر سامسونگ

بهره وری انرژی:

واحدهای خنک کننده و تهویه هوا می توانند نسبتاً انرژی بر باشند. در نتیجه، مهم است که بهترین کولرهای کوچک را انتخاب کنید که بیشتر با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. بسته به محل زندگی شما، ممکن است به دستگاه‌ها رتبه انرژی داده شود که واحدهای A++ بهترین عملکرد و G بدترین عملکرد را دارند.

مقایسه بازده انرژی نیز یک راه عالی برای پیش بینی هزینه های عملیاتی است. به عنوان مثال، در حالی که یک تهویه مطبوع ممکن است بهترین سطح خنک کننده را ارائه دهد، می تواند کارکرد آنها گران باشد.

اندازه اتاق:

ابعاد اتاقی که می خواهید بهترین کولرهای کوچک را در آن قرار دهید نقش بسزایی در تعیین اندازه کولر مورد نیاز شما دارد. به عنوان مثال، اگر اتاق کوچکی دارید که نیازی به خنک کننده زیاد ندارد، باید یک کولر گازی کوچک انتخاب کنید. با نیاز فشرده مطابقت دارد و اتاق را به طور موثر و مقرون به صرفه خنک می کند.

ایمنی:

هنگام بررسی سیستم های تهویه مطبوع رومیزی بالقوه برای فضای مسکونی، ایمنی اولین و مهمترین عاملی است که باید در نظر گرفته شود. از آنجایی که آب رسانای خوبی برای الکتریسیته است، مطمئن شوید که با الکتریسیته تماس نداشته باشد. بنابراین توصیه می شود بهترین کولرهای کوچک را از نظر نشتی که ممکن است منجر به حادثه شود بررسی کنید.

بهترین کولرهای کوچک

محل قرارگیری:

خنک کننده کارآمد به محل قرارگیری دستگاه نیز بستگی دارد. اولاً کولر گازی سنگین را در مکان های بالاتر قرار ندهید، زیرا احتمال سقوط و آسیب دیدن آن وجود دارد. همچنین، باید مطمئن شوید که نشتی آب وجود ندارد، زیرا از عملکرد صحیح کولر جلوگیری می کند و باعث به هم ریختگی می شود.

مکانیسم و ویژگی ها:

به بیان ساده، می‌توانید بهترین کولرهای کوچک را از نظر مکانیسم‌هایشان تفکیک کنید. تولید کنندگان، طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهند. به عنوان مثال، Evapolar یک دستگاه ۳ در ۱ با قابلیت های خنک کننده، مرطوب کننده و تصفیه کننده است، در حالی که چیزی مانند تهویه مطبوع پنجره ای Frigidaire ممکن است برای زمانی که سرد می شود، گرمایش دهد.

برخی دیگر دارای یونیزاسیون هستند که گزارش شده است که در به دام انداختن آلرژن ها مؤثر است. همچنین می‌توانید در نظر داشته باشید که آیا احتمالاً به کنترل از راه دور و تایمر نیاز دارید یا خیر که دومی در صورت اولویت‌بندی صرفه‌جویی در انرژی مفید است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مینی یخچال ها

البته، اگر در انتخاب بهترین کولرهای کوچک پرتابل، یک یا دو عامل را از دست بدهید، هیچ چیز مهمی نیست. می توانید مدل مورد علاقه خود را سفارش دهید. اکثر فروشندگان در صورت سالم ماندن دستگاه اجازه بازگشت را می دهند. با این حال، این روش ممکن است کمی طول بکشد، بنابراین مقداری زمان و تلاش برای انتخاب بهترین کولر خود صرف کنید.

برای این محصولات فوق العاده و بهره مندی از امکانات خاص آن ها در فصول گرم سال، می توانید از سایت های خارجی درخواست دهید. زاکولا در این خصوص، شما را یاری خواهد کرد. به سادگی بهترین کولرهای کوچک را در انواع سایت ها در سرتاسر جهان سفارش داده و با کمک کارشناسان زاکولا، صورت حساب خود را کامل کرده و پرداخت ارزی آن را انجام دهید. سپس زاکولا آن را در آدرس شما در ایران، تحویل خواهد داد.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود