تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آذر,۱۷

بهترین ایربادهای اسکال کندی  Skullcandy

نویسنده : تیم محتوا

برای کسانی که به دنبال محصولات خوب و مارک در لوازم جانبی موبایل هستند، اسکال کندی، یکی از برندهای معتبر جهانی است که تنوع محصولات خود را حفظ کرده و به روز رسانی های فوق العاده ای را انجام می دهد. می توانید برای خرید بهترین ایربادهای اسکال کندی ، از طریق زاکولا اقدام کرده و آن را با قیمت مناسب در بلک فرایدی، از آمازون تهیه کنید.

Skullcandy Push Active True Wireless

اگر به دنبال هدفون های سبک و قابل حمل هستید، بهترین هدفون های بی سیم Skullcandy Push Active True Wireless هستند. این هدفون ورزشی محور دارای طراحی قلاب گوش است که به ثابت نگه داشتن جوانه های گوش در حین دویدن کمک می کند. آنها دارای تناسب راحت هستند و دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند.

به لطف نمایه صدای باس سنگین آنها، ضربات، سر و صدا و بوم اضافی اضافه شده به میکس‌ها، می‌تواند به شما در حین تمرین کمک کند. با این حال، اگر صدای متفاوتی را ترجیح می دهید، یک EQ گرافیکی به علاوه تنظیمات از پیش تنظیم شده در برنامه همراه آنها وجود دارد. همچنین می‌توانید به Skull-iQ در برنامه دسترسی داشته باشید، این که بهترین ایربادهای اسکال کندی است، یک ویژگی هوشمند که به شما امکان می‌دهد دستورات صوتی را صادر کنید.

این ایربادها بیش از ۹ ساعت عمر باتری مداوم دارند و کیف حمل آنها تقریباً ۳.۴ شارژ اضافی را در خود جای می دهد. متأسفانه، آنها فاقد حذف نویز فعال (ANC) هستند و کار متوسطی را انجام می دهند که صدای پس زمینه را مسدود می کند.

اگر به عملکرد بهتر عایق صدا اهمیت می دهید، به جای آن Skullcandy Indy ANC True Wireless را بررسی کنید. آن‌ها بهترین هدفون‌های Skullcandy با ANC هستند، زیرا به‌طور کلی عملکرد خوبی در کاهش صدای محیط دارند، به‌ویژه وقتی نویز در محدوده باس مانند ترافیک به میان می‌آید. با این حال، عمر باتری مداوم آنها کمتر است.

بهترین ایربادهای اسکال کندی

Skullcandy Dime 2 True Wireless In-Test

بهترین ایربادهای اسکال کندی که با قیمت مناسب ارائه می شود، Skullcandy Dime 2 True Wireless است. اگر بودجه کمی دارید، این هدفون های درون‌گوشی مناسب، عملکرد همه‌کاره‌ای را در طراحی ساده ارائه می‌کنند.

آنها جانشین Skullcandy Dime True Wireless هستند. برخلاف نسل قبلی خود، آنها از Tile پشتیبانی می کنند، که یک برنامه ثانویه است که در صورت گم شدن جوانه های خود می توانید از آنها برای ردیابی آنها استفاده کنید و آنها دارای حالت آماده به کار هستند تا به حفظ عمر باتری در زمان عدم استفاده کمک کنند. با این حال، این تقریباً به دلیل تفاوت در عملکرد است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کنسول های نینتندو سوئیچ

این ایربادها خوش ساخت و دارای گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر پاشش آب هستند و تناسب نسبتاً راحت دارند. مشخصات صدای غنی از باس آنها گرما و رونق بیشتری را به میکس ها می دهد، اما صداها و سازها را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

اگرچه آنها ANC ندارند و در تلاشند تا به طور منفعل جلوی صدای کم را بگیرند، اما آنها کار بهتری برای کاهش پچ پچ های محیطی در دفتر انجام می دهند. متأسفانه، آنها فقط بیش از سه ساعت به طور مداوم دوام می آورند، که خیلی طولانی نیست. کیف حمل در صورت نیاز ۲.۴ شارژ اضافی را ارائه می دهد.

بهترین ایربادهای اسکال کندی

Venue Wireless

یکی دیگر از بهترین ایربادهای اسکال کندیSkullcandy Venue Wireless  است. این هدفون های بلوتوث دارای ‌کاپ‌های عالی و یک طرح کنترلی با کاربری آسان است. آن‌ها سر را به اندازه‌ای محکم می گیرند که در حین فعالیت بدنی سبک در جای خود بماند و صدا را با سطوح سازگاری شگفت‌انگیز ارائه می‌دهند، اگرچه برخی از کاربران با گوش‌های بزرگ‌تر ممکن است از ایرتیپ های نسبتاً کوچک و تناسب محکم خوششان نیاید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین خمیردندان های سفید کننده

در حالی که نمایه صدای باس سنگین آنها ممکن است برای برخی شنوندگان بسیار طاقت فرسا باشد، طرفداران ژانرهایی مانند EDM و هیپ هاپ ممکن است از صدای تپ و صدای اضافه لذت ببرند. ویژگی ANC آن‌ها به بهترین ایربادهای اسکال کندی کمک می‌کند تا مقدار مناسبی از نویز پس‌زمینه را مانند چت‌های اداری مسدود کنند.

با این حال، آنها همچنان در کاهش نویزهای محدوده باس مشکل دارند. با روشن بودن سیستم ANC، همچنان می‌توانید تقریباً ۲۴ ساعت عمر مداوم باتری را انتظار داشته باشید. آن‌ها از جفت‌سازی چند دستگاه نیز پشتیبانی می‌کنند، که اگر می‌خواهید در حالی که به رایانه خود متصل هستید به محتوای تلفن خود گوش دهید، مفید است.

بهترین ایربادهای اسکال کندی

Skullcandy Crusher Evo Wireless Frequency Response

بهترین ایربادهای اسکال کندی،Skullcandy Crusher Evo Wireless است. اگر به دنبال ضربه، سر و صدا و بوم اضافی در میکس های خود هستید، این هدفون به یک نوار لغزنده باس لمسی مجهز شده است تا به افزایش بیس آن به دلخواه شما کمک کند. آنها حتی جزو بهترین هدفون های باس هستند که در بازار وجود دارد. در پایین‌ترین حالت، میکس‌ها گرما و رونق بیشتری دارند، بدون اینکه آواز و سازهای اصلی گل آلود شوند. با این حال، در بالاترین حالت خود، آنها ضربه، سر و صدا و بدن بسیار شدیدی ارائه می دهند که طرفداران EDM و هیپ هاپ را خوشحال می کند.

اگر همچنان صدای متفاوتی را ترجیح می‌دهید، برنامه همراه آن‌ها سه پیش‌تنظیم EQ را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند صدای آن‌ها را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید. متأسفانه، پخش باس و تریبل آنها می تواند بسته به تناسب، مهر و موم و موقعیت متفاوت باشد. همچنین اگر موهای پرپشتی دارید یا عینک دارید، ممکن است متوجه افت صدای باس شوید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ورزشی Kelme

این که یکی از بهترین ایربادهای اسکال کندی است، بیش از ۳۴ ساعت عمر باتری مداوم دارد و حتی می‌توانید با کابل TRRS 1/8 اینچی آن‌ها در صورت تمام شدن عمر باتری، از آن‌ها استفاده کنید. آنها همچنین خوش ساخت و راحت هستند، اما کاپ ها می‌توانند در طول زمان مقداری گرما را به دام می ‌اندازند. آنها عملکرد عایق صدا ضعیفی دارند و برای جلوگیری از صدای کم در اطراف شما تلاش می‌کنند.

برای خرید انواع ایربادهای اسکال کندی، می توانید در سایت فوق العاده آمازون جستجو کرده و محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. برای این کار، کارشناسان زاکولا شما را یاری کرده و کالای خریداری شده را در ایران به شما تحویل می دهند.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود