خرید بهترین کیف مدارس برای کودکان

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

تعطیلات تابستانی به پایان رسیده و فصل بازگشت به مدرسه کودکان شروع شده است. با وجود این مدت طولانی در شرایط همه گیری ویروس کرونا، اکنون وقت آن است که بچه ها دوباره به صورت فیزیکی به مدرسه بروند. فرزند شما در هر کلاسی که باشد، به یک کیف مدرسه نیاز دارید که بتواند به راحتی کتاب، لوازم التحریر و یک جعبه خوراکی را حمل کند. در عین حال، کیف باید ضد آب و بادوام باشد. در اینجا چندین گزینه عالی از بهترین کیف مدارس برای کودکان در تمام بودجه ها آورده شده است.

کیف های بچه گانه DZert Pikachu

این کیف مدرسه از DZert در گزینه های طراحی مختلف عرضه می شود. طرح Pikachu ممکن است بچه ها را جذب کند. دارای دو جیب زیپی برای حمل وسایل است. این کیف از مواد نرم ساخته شده است و راحتی را برای بچه ها فراهم می کند و به راحتی شسته می شود. همچنین بند های شانه ای آن را برای حمل راحت می کند. طراحی سبک وزن و مواد نرم استفاده از آن را راحت می کند.

بهترین کیف مدارس برای کودکان

کیف نرم FunBlast Unicorn

یکی دیگر از گزینه های بهترین کیف مدارس برای کودکان ، این کیف تک شاخ از FunBlast است. این کیف، از مواد سبک و قابل تنفس برای اطمینان از استفاده راحت ساخته شده است. دارای بند شانه ای قابل تنظیم برای حمل راحت است. طرح تک شاخ و رنگ جذاب کیف ممکن است بچه ها را جذب کند. این کیف فضای زیادی برای حمل وسایل دارد.

کیف مدرسه بچه گانه مخملی Frantic

این کیف برای بچه های مهدکودک یا پیش دبستانی ایده آل است، کیفی نرم، بادوام و فوق العاده جذاب می باشد. این یک کیسه مخملی است که در تعدادی از اشکال حیوانات موجود می باشد. کیف به اندازه‌ای کوچک است که کودک شما بتواند آن را حمل کند و به اندازه‌ای بزرگ است که بتوانید وسایل ضروری مانند تنقلات، مداد رنگی، بطری‌های آب، و کتاب‌های فعالیت کوچک را به راحتی در آن قرار دهید..

این که از بهترین کیف مدارس برای کودکان می باشد، برای کودکانی که به پیش دبستانی یا مهدکودک می روند بسیار مناسب است، زیرا اندازه آن کوچک می باشد.

پیشنهاد مطالعه :انواع پاور بانک های سامسونگ

کیف مدرسه سبک وزن Northzone

یک کیف ساده و شیک که بچه های دبیرستانی و دانشگاهی آن را دوست خواهند داشت. ۲ محفظه بزرگ، ۱ محفظه کوچک و یک سازمان دهنده ضد سرقت در جلو وجود دارد. علاوه بر این، یک توری بطری آب، شانه های پددار و بند های قابل تنظیم وجود دارد که کیف را خرید خوبی می کند. جلوی این کیف دارای طراحی ضد سرقت است که باعث ایمن شدن آن می شود.

کیف مدرسه پلی استر اکستر

این یک کیف صورتی و مشکی دوست داشتنی، از بهترین کیف مدارس برای کودکان است که شیک و بسیار خوش دست می باشد. بالشتک های شانه حمل آن را راحت می کند و پشتی ۸ میلی متری دارد که از آسیب دیدن محتویات به کمر جلوگیری می کند.

۲ محفظه اصلی برای کتاب ها و جعبه های خوراکی، یک جیب توری کناری برای بطری آب و چند جیب در جلو برای وسایل کوچک وجود دارد. این کیف دارای جیب‌ها و محفظه‌های زیادی است که می‌تواند نیازهای شما را بپوشاند.

بهترین کیف مدارس برای کودکان

کوله پشتی مدرسه Tinytot

همه بچه ها مجذوب طرح ها و رنگ ها هستند، بنابراین این کیف از Tinytot ممکن است گزینه مناسبی برای خرید باشد. چاپ گل های کوچک چند رنگ، کیف را شیک و زیبا می کند. این کیف دارای فضای ذخیره سازی ۲۶ لیتری است و دارای ۴ محفظه برای حمل راحت وسایل است. همچنین برای حمل راحت با تسمه های شانه ای قابل تنظیم طراحی شده است. در بهترین کیف مدارس برای کودکان ، کیسه ای با یک پوشش بطری اضافی ارائه می شود.

پیشنهاد مطالعه :بهترین تبلت ‌های سامسونگ

کیف مدرسه با شخصیت های کارتونی

در اینجا یک کیف مدرسه است که دارای تعدادی طرح شخصیت های مارول، دی سی و دیزنی برای انتخاب است. این کیف ۲۵ لیتری پلی استر مدرسه ای مناسب برای بچه هایی که در کلاس های پایین تر هستند، راحت و دوست داشتنی است. ۳ محفظه اصلی برای همه وسایل ضروری مدرسه و برای بطری آب، یک جیب مشبک در کنار آن تعبیه شده است. سبک وزن، بادوام است و چاپ آن با کیفیت است. این کیف دارای ظرفیت ذخیره سازی ۲۵ لیتری می باشد و از آن استفاده نمی شود.

بهترین کیف مدارس برای کودکان

خرید کیف های مدرسه با قیمت مناسب

یکی از بهترین بخش‌ های خرید مدرسه، انتخاب یک کوله ‌پشتی جدید است، اما برای یافتن کوله‌ پشتی که مناسب بچه‌ها باشد، گزینه های زیادی وجود دارد. در بهترین کیف مدارس برای کودکان باید دارای محفظه‌هایی جادار باشد تا وسایل مدرسه را مرتب نگه دارد، بادوام باشد، بنابراین نیازی به تعویض مکرر نداشته باشد و ظاهری زیبا داشته باشد تا فرزند شما واقعاً بخواهد آن را بپوشد.

شما می توانید در سایت های معتبری همچون آمازون، انواع کوله پشتی ها را بررسی کنید. از جمله کوله پشتی دانشگاه، کوله پشتی مسافرتی، کوله پشتی لپ تاپ و موارد دیگر. هنگامی که کوله‌پشتی ‌ها را برای بچه‌ها بررسی می نمایید، ویژگی‌های دوام مانند استحکام پارچه و مقاومت در برابر سایش و همچنین جنبه‌های راحتی مانند مقدار بالشتک در بندها و وزن را در هنگام خالی بودن آن ارزیابی کنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین چراغ های خورشیدی برای فضای باز

همچنین به طراحی کلی و اجزای آن نگاه کرده و ببینید که آیا این ماده در برابر آب مقاوم است تا از محتویات آن در برابر باران محافظت کند. هنگامی که گزینه دلخواه خود را از بهترین کیف مدارس برای کودکان انتخاب کردید، می توانید نهایی کردن خرید آن را به زاکولا بسپارید.

زاکولا به جای شما، سفارش را در سایت کامل کرده و پرداخت ارزی آن را انجام می دهد. سپس آن را در آدرس ایران به شما تحویل خواهد داد. این کیف های اورجینال و با دوام، می توانند یک هدیه عالی برای کودکان شما باشند.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]